فاطمهفاطمه، تا این لحظه: 16 سال و 9 روز سن داره

بهار

خاطرات چیز هایی هستن که هیچ وقت نمیتوان آن ها را فراموش کرد چون در فراموش نشدنی ترین جای ذهن ما هستند

یک روز خوب

1393/1/8 20:44
نویسنده : fateme
1,051 بازدید
اشتراک گذاری

روز دوشنبه چهارم فروردین صبح که از خواب بیدار شدم به قاطمه قول دادم که امروز ببرمش پارک.

صبحونه که خوردیم آماده شدیم و با هم رفتیم بازار . کمی دور زدیم و مهمونای نوروزی رو دیدیم بدون اینکه خریدی کنیم رفتیم پارک . فاطمه کلی برای خودش بازی کرد . ساعت یک و نیم بود بهش گفتم اگه گرسنه ای بریم غذا بخوریم . بعد با هم رفتیم رستوران قوام و ناهار خوردیم . ساعت سه بود که از قوام بیرون اومدیم . بعد با هم رفتیم پارک پرندگان ولی خیلی شلوغ بود . تموم پارک مهمونای نوروزی نشسته بودن . یه ربع ساعتی اونجا بودیم بعد اومدیم خونه آقا جون اینا آخه بابا اونجا بود وقتی اومدیم گقت تا حالا کجا بودید و ما بدون تعریف عکسایی که گرفته بودیم رو بهش نشون دادیم و بابا این جوری شدتعجب

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

پسندها (2)

نظرات (10)

عشق یعنی
9 فروردین 93 9:33
الهییییییییییییییییی این شالهخ همیشه به شادی و تفریح باشین فاطمه خانم حساااااااابی تو اون هوا لذت برده ماشاله چه قدر خااااااانم شده کلاهش خیلی بهش میاد
مریم(چهار دوست)
11 فروردین 93 17:08
عجب....چرا بابای فاطمه رو نبردین؟؟؟؟؟؟
علی
15 فروردین 93 23:41
سلاااااااااااااام خاله خوبید چه عجب یه سری به ما زدید خیلللللللللللی خوشحال شدم یعنی واقعا خیلی شاد شدم دیدم شما بعد مدت ها سری به من زدید ؟؟ خوبید ؟؟؟فاطمه جوون خوبه ؟؟؟ راستی سال نو مبارک باشه ایشالله سال خوب و خوشی داشته باشد پر برکت و پر از موفقیت براتون
مریم--------❤
16 فروردین 93 22:13
سلامــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ خوبی؟عیدت مبارک خوش گذشت؟
خواهر فرناز
16 فروردین 93 23:34
عزیزم همیشه به شادی ایشالا قربونت برم چه قدر نازی چه قدر کلاه بهت میاد آخی بابای تنهایی چه قدر غصه خورده فاطمه دفعه بعد بابایی را میبرین؟
♥مامی ملودی جون ♥
17 فروردین 93 0:47
خیلی مزه میده بیرون رفتن های مادر و دختری من عاشق این روزام
سارا
17 فروردین 93 5:50
سلام تقویم رایگان سال 1393 با عکسهای خودتون و قالب وبلاگ رایگان. با طراحی ویژه سنیــــــــا..
زهره(مامان فاطمه)
17 فروردین 93 13:06
همیشه به گردش وشادی عزیزم
مامی محمود
20 فروردین 93 20:20
سلام عزیزم سال نو مبارک البته باتاخیر ایشالا سال خوبی باشه وای عزیزم چقد دلم برا این خانم خانما تنگیده بود عزیزم همیشه به شادی باشی
علی
2 اردیبهشت 93 22:36
سلام چه وب نازی داری چه کوچولوی نازی داری حیف نیست تو وبتون شکلک متحرک زیاد نمیذارین وب من با شکلک های زیبا وناز هر روز بروز میشه خوشحال میشم به وبم بیایی واز وبم دیدن کنید از شکلکای ناز استفاده کنید من تو دنیایی زیبا شکلکام منتظرم بیایی
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به بهار می باشد