فاطمهفاطمه، تا این لحظه: 16 سال و 1 ماه و 5 روز سن داره

بهار

خاطرات چیز هایی هستن که هیچ وقت نمیتوان آن ها را فراموش کرد چون در فراموش نشدنی ترین جای ذهن ما هستند

پایان پیش دبستان

1393/2/21 11:11
نویسنده : fateme
1,109 بازدید
اشتراک گذاری

سلام دوستان عزیز بوس

خیلی وقته که به وبلاگ سر نزدم نمی دونم اینو بذارم پای بی حوصله گی یا گرفتاری زیاد.

پیش دبستانی فاطمه هم بسلامتی تموم شد.

روز شنبه 13اردیبهشت بردمش عکاسی و عکس فارغ التحصیل پیش دبستانی گرفت.

روز دوشنبه 15 اردیبهشت هم توی مدرسه براشون جشن گرفته بودن. و وسائل شون رو بهشون تحویل دادن.

حالا هم درگیر ثبت نام مدرسه اش هستم می خوام بذارمش مدرسه ای که صبح فیکس باشن . توی شهر ما هم فقط دو تا مدرسه است که فقط بچه ها صبح می رن. حالا ببینم موفق می شم اسمش رو توی این مدرسه بنویسم یا نه.


 

مولود ، مریم ، فاطمه و صبا

پسندها (2)
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (5)

عشق یعنی
18 اردیبهشت 93 8:04
چه پست پر محتوا و کم خرجیییییییییی این شاله که مراحل بعدی زندگی ات عزیزم
مریم طلایی❤
18 اردیبهشت 93 13:59
از جمله بهترین سالها پیش دبستانی بود.... گرچه تقریبا هیچی ازش یادم نمیاد ولی خوب در کل همون چنتا خاطره هم خیلی جالبن....
عشق یعنی
18 اردیبهشت 93 18:37
خخخخخخخخخخخخخخ منم کلی خندیدم پس ببینید من چه قدر on لاین هستم که هنوز پست نزاشتی نظر می زارم
عشق یعنی
18 اردیبهشت 93 18:38
برای عکس هات سایت آپلود تو عوض کن منم به همین مشکل خوردم حدود ده تا سایت رفتم تا موفق شدم عکس بزارم پس منتظر عکس هاییم
عشق یعنی
24 اردیبهشت 93 9:23
سلام به به عجب جشنی دارن یاد دوران مهد خودم افتادم الان که عکس هامو نگاه می کنم کلی لذت می برم . مطمئنن فاطمه جون هم بزرگتر که شد عکس ها شو ببینه کلی لذت می بره وقتی که ازدواج کردم و شب اولی که شوهرم اومد خونمون . مامانم بهش گفت یه سری چیزها از قفل دستم هست که دیگه آقای کلید می خوام به شما تحویل بدم . من قلبم داشت می تپید که چی می تونه باشه بعد مامانم از تو صندوقچه اش تمام کارنامه های دوران دبستانم و کارت واکسنم و کارت سلامت نوزادی مو و کارت ترخیص بیمارستان موقع به دنیا اومدن و یه سری عکس ها و دفتر های نقاشی مهد کودکم و نگه داشته بود که خودمم هم خبر نداشتم داد به کلید نمی دونی چه قدر لذت بردم
fateme
پاسخ
سلام عزیزم منم تمام وسایل های فاطمه رو نگه داشتم حتی اون نقاشی که برای تولین بار کشید فقط چند تا خط کشیده ولی نگهش داشتم.
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به بهار می باشد