فاطمهفاطمه، تا این لحظه: 16 سال و 1 ماه و 5 روز سن داره

بهار

خاطرات چیز هایی هستن که هیچ وقت نمیتوان آن ها را فراموش کرد چون در فراموش نشدنی ترین جای ذهن ما هستند

واکسن ورود به مدرسه

1393/2/18 14:04
نویسنده : fateme
843 بازدید
اشتراک گذاری

امروز فاطمه واکسن ورود به مدرسه رو زد.

سه هفته پیش رفتیم درمانگاه برای چک سالانه . همه چیز فاطمه خوب بود . قد و وزن و رشد و روی جاده سلامت بود.

همون روز بهش واکسن نزدن گفتن چون هنوز میره مدرسه و این واکسن تب درد داره بذار مدرسه اش که تموم شد بیا واکسنش رو بزن.

امروز بردمش اول بهش دو تا قطره داد بعد هم آمپول بهش زد. فاطمه آمپول که دید شروع کرد به گریه کردن .تا اینکه آمپول بهش زد . به محض اینکه از درمانگاه اومدیم بیرون فاطمه صورتش شد مثل گچ سفید و می گفت که حالم داره بهم می خوره می خوام بیارم بالا .من از ترس رفتم یه آب میوه براش خریدم کمی آب میوه خورد ولی حالش بد بود من به جای اینکه برم تو درمانگاه و بگم بچه ام حالش بد شده خودم رو سریع رسوندم خونه آقام اینا . خوابوندمش و دوباره کمی بهش آب میوه دادم . خواهرم گفت چون ترسیده اینجوری شده وگرنه واکسن مشکلی نداره . خلاصه بعد از یک ساعتی حالش بهتر شد. حالا هم کمی تب داشت بهش استامینوفن دادم.

الان هم خونه ی آقا جون اینا هستیم ظهر همین جا می مونیم و عصر هم می ریم سر خاک آقا جون.

پسندها (3)
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (6)

مریم طلایی❤
18 اردیبهشت 93 13:55
یه دفعه اسمتو تو لیست آنلاین ها دیدم سریع سری زدم! خوبی؟کم پیدایی
مریم طلایی❤
18 اردیبهشت 93 13:57
وای از واکسنا اتفاقا اون روز باید سر زنگ انشا داستان طنز مینوشتیم من موضوع ترس از واکسن و آمپول و مطرح کردم همه قیافه ها
♥مامی ملودی جون ♥
18 اردیبهشت 93 14:13
ای جونم . مبارک باشه خاله جون . هر کی میخواد خانوم بشه و بزرگ بشه حتما باید واکسن بزنه . فاطمه جونم مبارک باشه بزرگ شئنت عزیزه دلم
کلاس داستان نویسی پیشرفته
18 اردیبهشت 93 14:29
با سلام: آغاز ثبت نام ترم جدید کلاس های آموزش داستان نویسی پیشرفته و آموزش خاطره نویسی پیشرفته با حضور استاد ابوالفضل درخشنده مولف کتاب 10 جلدی آموزش داستان نویسی پیشرفته و خاطره نویسی پیشرفته، در فرهنگسرای های سرو، آغاز شد . با ارایه مدرک معتبر مورد پذیرش و ارزشیابی در تمامی مراکز علمی و دولتی داخل و خارج کشور. علاقمندان برای شرکت در کلاس های فوق با معاونت آموزش فرهنگسرای سرو تماس حاصل نمایند. فرهنگسرای سرو : تهران - خ ولی عصر(عج) بالاتر از پارک ساعی . تلفن: 88799998 http://hadiseghalam.persianblog.ir
عشق یعنی
18 اردیبهشت 93 18:41
بدتریم معضل مدارس همین آمپول هاش بود من که هنوز که هنوزه می ترسم یه بار رفتم آمپول بزنم شروع کردم به داد و بی داد کردن و گریه کردن که آخ مردم از درد. بعد پرستار هی می گفت ساکت باش می خوام یه چیزی بهت بگم . منم محل نمیدادم و داد و بی داد می کردم . بعد پرستار محکم تکونم داد گفت چرا داری داد می زنی من که هنوز آمپول نزدم فکر کنین از بس ترسیده بودم فکر می کردم امپول و زده و من مدرد دارم بعد خنده ام گرفته بود اینقدر خندیدم که نفهمیدم چه طوری آمپول و زد
مامانِ بهار
26 اردیبهشت 93 17:13
مبارکه خانومی ... انشالله روزهایی پر از موفقیت در انتظارت باشه عزیزم
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به بهار می باشد