فاطمهفاطمه، تا این لحظه: 16 سال و 1 ماه و 6 روز سن داره

بهار

خاطرات چیز هایی هستن که هیچ وقت نمیتوان آن ها را فراموش کرد چون در فراموش نشدنی ترین جای ذهن ما هستند

ثبت نام کلاس اول

1393/3/4 10:19
نویسنده : fateme
1,102 بازدید
اشتراک گذاری

دختر گلم رسید اون روزی که منتظرش بودم. رفتن به مدرسه.

عزیزم امسال کلاس اولی می شی چه ذوقی کنه مامان وقتی خواندن و نوشتن رو یاد بگیری . دیگه خودت کتاب داستانات رو می خونی .

یک خرداد روز ثبت نام بود . مدرسه ای که انتخاب کردم برای ثبت نامش در محدوده خونه ی ما نبود به همین خاطر ثبت نامش نمی کردن ولی ما با هزار خواهش و التماس و استفاده از بند پی تونستیم ثبت نامت کنیم.

روز چهارشنبه هفت خرداد هم باید بریم برای سنجش .

پسندها (5)

نظرات (15)

مریم طلایی❤
4 خرداد 93 11:46
سلامــــــــــــــــ امیدوارم تو مدرسه موفق باشه
مریم طلایی❤
4 خرداد 93 11:47
از ریحان عسلی خبر نداری؟
fateme
پاسخ
سلام هفته پیش تلفنی باهاش حرف زدوم. نگران نباش حالش خوبن.
مامی نسیم (✿◠‿◠)
4 خرداد 93 13:59
انشا الله دانشگاه رفتنت و تبریک بگیم دختر ناز
fateme
پاسخ
ممنونم خاله جون
عشق یعنی
5 خرداد 93 11:55
سلام . خوبیییییییییین . واییییییی من هنووووووووووز این شکلیییییییم ماشاله اصلا فکر نمی کردم با من اینقدر تفاوت سنی داشته باشین می گن احترام بزرگتر ها واجبه و من هم که مخلص شمام
fateme
پاسخ
عشق یعنی
5 خرداد 93 11:58
در مورد پست بخشش کلید اون پست تو گذاشته و یه چیزهایی خیلی ناراحت اش کرده که من هم بهش فشار نمیارم و می گم بزارم تا تخلیه بشه شاید آروم تر بشه. واگرنه کلید خصلت اش کاملا برعکس پستی هست که گذاشته هیچ چیزی جای بخشش و نمی گیره من یه اعتقادی دارم که اگه انسانها اول ببخشن و قدم جلو بزارن به خودشون احترام گذاشتن و برای خودشون ارزش قایل بودن پس به نظر من حتما به دختر عموتون زنگ بزنین و تمام کینه ها رو بشورین چون این قدر عمر ما انسان ها کوتاه هست که حیفه بخواهیم با ناراحتی بگذرونیم 0 0 0 0 البته بازهم شما بزرگترین و احترامتون به جاااااااست
fateme
پاسخ
چشم سعی می کنم این کار رو انجام بدم.
عشق یعنی
5 خرداد 93 11:59
بابت دعایییییییی که برام کردین واقعا ممنونم خیلی به موقع بود نمی دونین چه آرامشی بهم دست داد. خیلی با ارزش هست کسی که ندیدی اش این قدر صادقانه برات دعا کنه
fateme
پاسخ
خواهش می کنم . من این دعا رو برای همه ی دوستام می کنم داشتن پدر و مادر یه نعمته تا هستن باید قدرشون رو بدونیم. من ده ماهه که از داشتن پدر محروم شدم ولی هنوز نبودنش رو باور ندارم پارسا ماه رمضان بدی رو پشت سر گذاشتیم از خدا می خوام که همه ی پدر و مادرا سالم و سلامت باشن.
عشق یعنی
5 خرداد 93 12:00
الهییییییییییییییییی فداش بشم که داره روز به روز بزرگتر میشه این شاله یه روزی از دانشگاه شو فارغ اتحصیلی شو ازدواج شو بچه دار شدن شو .... اینا بنویسی
fateme
پاسخ
ممنونم عزیزم
سوگند
5 خرداد 93 19:06
مبارکه..ایشالله فارغ التحصیلی دانشگاش
مهسا خانوم
6 خرداد 93 14:10
سلام.وب قشنگی داری.بلینک منو لطفا
مامان ز✿ـرا
20 خرداد 93 1:41
به سلامتی،ایشاله ثبت نام تو دانشگاه.دختر منم امسال برای کلاس اول ثبت نام کرده.ایشاله همشون موفق و موئد باشن
حاجی خلیفه
23 خرداد 93 3:53
سلام وقت بخیر ..شیرنی های خوشمزه بزد فراموش نشدن هستند .. فروشگاه انلاین حاجی خلیفه علی رهبر شروع بکار کرد .. سفارشات روزانه از یزد با بالاترین کیفیت ارسال می شود .. لطفا به دوستان اطلاع دهید .. با تشکر از شما
Zahra
23 خرداد 93 21:04
در فصل تگرگ عاشقت میمانم ، با ریزش برگ عاشقت میمانم ، هر چند تبر به ریشه ام میکوبی ، تا لحظه مرگ عاشقت میمانم
عشق یعنی
1 تیر 93 9:18
آخه این بچه ثبت نام اش تمام نشده هنووووووووز
زهره مامانی فاطمه
7 تیر 93 13:21
بسلامتی ایشااله ورود به دانشگاهشو ثبت کنی عزیزم
مامانی درسا
11 تیر 93 2:29
هورا خانمی بزرگ شدی هزار ماشاالله ورودت به کلاس اول رو بهت تبریک میگم کم کم خودت وبلاگتو بروز میکنی .....
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به بهار می باشد