فاطمهفاطمه، تا این لحظه: 16 سال و 30 روز سن داره

بهار

خاطرات چیز هایی هستن که هیچ وقت نمیتوان آن ها را فراموش کرد چون در فراموش نشدنی ترین جای ذهن ما هستند

طلوع اولین سالگرد

1393/5/7 0:23
نویسنده : fateme
964 بازدید
اشتراک گذاری

یه رفتن هایی هست که تمام شعرهای دنیا را به پایش بریزی بر نمی گردد.

من ؛ رفتن پدر را با قلب و روحم تجربه کردم.

 

چه سخت است احساس یتیمی...

چه سخت است خالی شدن یکباره زمین در زیر پا و فرو ریختن ناگهانی کوهی به نام پدر....

چه سخت است نشنیدن صدای مردی که همیشه نامت را به مهربانی صدا کرده....

چه سخت است بی پدری....

 

آقا جونم یک سال از رفتنت گذشت و چه زود گذشت.بعد از یک سال من هنوز رفتنت را باور نمی کنم....

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (5)

مریم
7 مرداد 93 1:02
روحشون شاد
fateme
پاسخ
ممنون عزیزم
مامی نسیم ✿◕ ‿ ◕✿
9 مرداد 93 14:46
خدا رحمتشونکن عزیزم
fateme
پاسخ
ممنونم خدا اموات شما رو هم بیامرزه
عشق یعنی
10 مرداد 93 15:48
وااااااااااااای خدای من یکسااااااااااال گذشت.... خدا صبرتون بده
fateme
پاسخ
آره عزیزم یکسال گذشت و چه سخت گذشت و می گذرد. ممنونم از لطف شما دوست خوبم
بانو
13 مرداد 93 11:36
سلام با شب ادراری کودک خود چه کنیم؟ www.banoo.ir/post/894 منتظر حضورتان هستیم. جامعه مجازی بانو
بانو
20 مرداد 93 13:40
سلام چگونه کودکی مستقل تربیت کنیم؟ http://www.banoo.ir/post/939\ منتظر حضورتان هستیم. جامعه مجازی بانو
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به بهار می باشد