فاطمهفاطمه، تا این لحظه: 16 سال و 1 ماه و 4 روز سن داره

بهار

خاطرات چیز هایی هستن که هیچ وقت نمیتوان آن ها را فراموش کرد چون در فراموش نشدنی ترین جای ذهن ما هستند

خرید مدرسه

1393/5/23 15:46
نویسنده : fateme
1,419 بازدید
اشتراک گذاری

هفته پیش دوازدهم مرداد بود که رفتیم و مانتو شلوار مدرسه ات رو از تولیدی گرفتیم.مانتو شلوار امسالت سبز رنگه.

امسال مانتو شلوار آماده و دوخته شده بود و من باید سایز مانتو رو انتخاب می کردم . متاسفانه سایز یک اندازه ات نبود و سایز دو هم بزرگ بود. اینم دوخت تولیدیهاست دیگه . منم مجبور شدم سایز دو رو بردارم . شلوارش باید کوتاه بشه.

پارسال برای پیش دبستانی رفتیم تولیدی که معرفی کرده بودن اونجا اندازه هاشون رو می گرفتن و سایز خودشئن مانتو می دوختن ولی امسال اینطور نبود.

دیروز هم من و فاطمه رفتیم کیف و قمقمه آب خریدیم. کفش و لوازم تحریر مونده که  آخر شهریور براش خرید می کنم.قرار بود بریم تهران خرید مدرسه کنیم که با این سقوط هواپیما ها پشیمون شدم البته پدر فاطمه هنوز اصرار داره که بریم منم به شرط اینکه با ماشین بریم مسافرت قبول کردم ولی پدر فاطمه می گه با هواپیما بریم منم که اصلا" مسافرت هوایی نمی کنم.

 

پسندها (2)

نظرات (11)

مریم
23 مرداد 93 19:45
سلام عزیزم چه عجب چی شده شما آپ کردین! وسایلت مبارک باشه فاطمه خانم
عشق یعنی
25 مرداد 93 10:18
آخ جووووووووووون پست جدید عجب حال و هوایی داره اول مدرسه ها. بچه ها با چه ذوقی میرن وسیله هاشون و می خرن این شاله که همیشه موفق باشه دختر گلت
مامانی فاطمه
26 مرداد 93 7:40
بسلامتی ودل خوش ایشااله مبارک باشه وسایلت
مامی نسیم ✿◕ ‿ ◕✿
29 مرداد 93 0:35
مبارک باشه عزیزم انشا الله به شادی
بانو
3 شهریور 93 16:00
سلام برای کودک دلبندتان لالایی بخوانید. www.banoo.ir/post/974 منتظر حضورتان هستیم. جامعه مجازی بانو
عشق يعني ...
6 شهریور 93 9:14
سلاااااااااااام و صد هزار تا سلاااااااام به فاطمه جون مهربون و دوست داشتنی عزیزم روزت مبارک
ژالهـ خانومـ
6 شهریور 93 17:58
روزت مبارک فاطمه جون
بانو
10 شهریور 93 15:36
سلام ویژگی های یک مهد کودک خوب چیست؟ www.banoo.ir/post/1010 منتظر حضورتان هستیم. جامعه مجازی بانو
ژاله
17 شهریور 93 12:44
وسایل مدرسه فاطمه خانوم خیلی قشنگن مبارکش باشه
مریم طلایی
19 شهریور 93 17:32
سلام امروز وبت و باز کردم دیدم عکس وسایل مدرسه رو هم گذاشتی. مبارکت باشه فاطمه خانم گل!
مامی نسیم ✿◕ ‿ ◕✿
21 شهریور 93 12:10
ای جونم مبارک باشه . چقدر از مدل مانتوش خوشم اومد نازه هم مدلش هم رنگش . وای خدایا کی میشه منم برای ملودی از این طور چیزا بخرم
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به بهار می باشد