فاطمهفاطمه، تا این لحظه: 16 سال و 1 ماه و 5 روز سن داره

بهار

خاطرات چیز هایی هستن که هیچ وقت نمیتوان آن ها را فراموش کرد چون در فراموش نشدنی ترین جای ذهن ما هستند

مسافرت تابستونی

1393/6/13 16:36
نویسنده : fateme
1,060 بازدید
اشتراک گذاری

روز جمعه 93/6/7 با عمه و دو تا دختر عمه ام رفتیم شیراز.

صبح حرکت کردیم صبحونه رو کازرون خوردیم و ناهار رو دشت ارژن. ساعت دو بود که رسیدیم شیراز. رفتیم هتل ؛ کمی استراحت کردیم . ساعت هشت و نیم بعد از نماز رفتیم ستاره فارس.

بابای فاطمه ؛ فاطمه رو با دختر عمه اش پونه برد پارک که طبقه بالای پاساژ بود.من و عمه هم رفتیم مغازه ها رو نگاه کردیم .من یه بلوز برای فاطمه خریدم .ساعت یازده بود که بر گشتیم هتل.

صبح روز شنبه رفتیم بازار وکیل برای ناهار هم رفتیم رستوران صوفی.بعد از ظهر رفتیم پاساژ زیتون . بازم فاطمه با باباش رفت پارک و ما هم از این مغازه به اون مغازه. شام  هم توی رستوران پاساژ خوردیم.

صبح روز یکشنبه رفتیم برای فاطمه لوازم تحریر خریدیم عصر هم رفتیم شاه چراغ زیارت و بعدش رفتیم پارامونت.

صبح روز دوشنبه رفتیم طرف پارامونت و سینما سعدی بعد از ظهر هم رفتیم ملا صدرا و شب هم بچه ها رو بردیم پارک شهر.

صبح روز سه شنبه هم بر گشتیم.

پسندها (1)
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (13)

مامان حديث
13 شهریور 93 16:44
سلام كمك! كمك! گربه هه ميخواد بياد منو بخوره...
ژاله
13 شهریور 93 17:31
سلامــــــــــــ عکس های سفر به شیراز تون رو دیدم خیلی قشنگ بود پیروز و موفق باشید
مریم طلایی
13 شهریور 93 22:09
سلام عزیزمـ من که امسال کلا به فکر مسافرت شیراز بودم... بسلامتی وسایل مدرسه هم که خریده شد...، سال تحصیلی خوبی رو برای فاطمه جان آرزو میکنم
مریم(چهار دوست)
14 شهریور 93 18:38
سلام به مامان فاطمه خوبید فاطمه جان چطوره به به مسافرت .کار خوبی کردین که رفتین مسافرت
عشق يعني ...
15 شهریور 93 9:05
به به حسابي از خجالت آخر تابستاني در اومدين و خوش گذروندين اين شاله كه هميشه خوش باشيد ماشاله فاطمه جون عجب بزرگ و خانوم شده
مامی نسیم ✿◕ ‿ ◕✿
16 شهریور 93 0:31
ای جونم به این خانوم ناز . وای عاشق شلوارش شدم که روش دامن داره سایز ملودی هم داشت ؟ از بوشهر گرفتی ؟ ببخش من اینهمه میپرسم خیلی نازه اخه
fateme
پاسخ
سلام عزیزم اگه منظورت لباس توپ توپیه اونو عمه اش برای روز دختر براش خریده. از بوشهر خریده . می خوای آدرسش رو ازش برات می گیرم.
عشق يعني ...
16 شهریور 93 10:05
ولادت امام رضا (ع) تبريك ميگم
بانو
17 شهریور 93 13:37
سلام اگر میخواهید در تعیین جنسیت جنین قبل از بارداری موثر باشید بخوانید www.banoo.ir/post/973 منتظر حضورتان هستیم. جامعه مجازی بانو
مامی نسیم ✿◕ ‿ ◕✿
21 شهریور 93 12:08
اره عزیزم همون . ممنون میشم . فقط پرسیدی برام اس بکنی ممنون میشم خانومی
بانو
24 شهریور 93 14:11
سلام نبایدهای تخم مرغ در بارداری را در بانو ببینید www.banoo.ir/post/1036 منتظر حضورتان هستیم. جامعه مجازی بانو
♥مامی ملودی جون ♥
29 شهریور 93 15:45
سلام دوست عزيز! خوبي؟!! وبلاگت خيلي قشنگه! مخصوصا عکس هاش! ولي چرا ازش کسب درآمد نميکني؟؟! کافيه توي ((سيستم کسب در آمد پاپ من)) ثبت نام کني. بعد وبلاگت رو در قسمت سايت ها ثبت ميکني تا تاييد بشه. بعد کد رو در قالب وبلاگت قرار ميدي. بعد به ازاي هر بازديدکننده که در وبلاگت کليک کنه 60 الي 150 ريال به حسابت اضافه ميشه. تسويه حساب ها به طور منظم و هفتگي انجام ميشه. کافيه که امتحان کني! مطمئنم خوشتون مياد و راضي خواهي بود! (عزیزم من خودم عضو شدم با کلیلک پول میاد به حسای بنظرم کار جالب و بی ضرریه برای تو هم فرستادم ) لینک ثبت نام http://popman.ir/ref:2042
بانو
31 شهریور 93 11:14
سلام یک مادر نمونه همیشه بله نمی گوید www.banoo.ir/post/1030 منتظر حضورتان هستیم. جامعه مجازی بانو
امیر
25 اسفند 94 8:10
سلام دختر نازی دارین خدابراتون نگه داره و همیشه سلامت باشه وقت کردین یه سرم به وب من بزنین ونظرتونوبگینممنون میشم منتظرحضورسبزتان هستم
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به بهار می باشد