فاطمهفاطمه، تا این لحظه: 16 سال و 1 ماه و 5 روز سن داره

بهار

خاطرات چیز هایی هستن که هیچ وقت نمیتوان آن ها را فراموش کرد چون در فراموش نشدنی ترین جای ذهن ما هستند

بعد از یکسال و هشت ماه

1395/9/29 22:38
نویسنده : fateme
597 بازدید
اشتراک گذاری

سلام عزیزان

الان نشسته بودم یهویی یاد وبلاگ فاطمه افتادم . گفتم یه سری به وبلاگش بزنم دیدم یکسال و هشت ماه می شه به وبلاگ نیومدم .

فاطمه کلاس سوم دبستان ؛ امسال دخترم داره تکلیف می شه . هنوز جشن تکلیف براشون نگرفتن. امسال هم مثل سالهای قبل فاطمه جزء شاگرادن ممتاز کلاس .

خیلی دوست دارم وبلاگش رو بهش نشون بدم تا خودش خاطرات روزانه اش رو بنویسه ولی می ترسم سرگرم این صفحه بشه و به درسهاش لطمه بزنه .

مثل همیشه کلاس زبانش رو ادامه می ده . چون من از چهار سالگی گذاشته بودمش کلاس الان تموم همکلاسیهاش ششم و هفتم هستن . فاطمه توی کلاس از همه کوچیکتره.

چند هفته پیش براشون جشن 33روزه قرآن گرفتن . عکسهاش رو براتون می زارم.

فعلا چیز زیادی یادم نمی آد. ولی سعی می کنم هفتگی هم که شده چند تا پست براش بزارم.

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (0)

niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به بهار می باشد