فاطمهفاطمه، تا این لحظه: 16 سال و 1 ماه و 16 روز سن داره

بهار

خاطرات چیز هایی هستن که هیچ وقت نمیتوان آن ها را فراموش کرد چون در فراموش نشدنی ترین جای ذهن ما هستند

خارک

1391/4/27 23:14
نویسنده : fateme
511 بازدید
اشتراک گذاری

خارک میوه جنوب است . شیرین و خوشمزه . خارک بعد از مدتی می شه رطب که هنوز به بازار نیومده و بعد از رطب هم خرما.که فکر کنم همه خرما خورده باشن.در مورد این میوه که مورد علاقه ی جنوبی هاست سر فرصت بیشتربراتون می گم.

 

مریم جون این عکس رو مخصوصا" برای شما گذاشتم.

(سی خوت کیف کن ؛ سی بکن چه خارکی جات سوز یکیش خوردوم شیرین وخوشمزه بید)

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (14)

مریم
27 تیر 91 23:30
یههههههههههههههههههههههههههههههههه مو هم میخوامنننننننننننننننخرک تازه عامو اینی که ما میخوریم خو پارسال توسون اورده بودیم سی تو فیریزر درشون میاریم میخوریم خو


اونی که تو فیریزر نادی دیگه شده رطب مزه خارک نمی ده
مریم
27 تیر 91 23:30
سلام جونم واقعا ایول چه دوسی خوبی دارمابه افتخارشون
مریم
27 تیر 91 23:31
دلم او کردی


می خی سیت با هواپیما بفرستوم بری فرودگاه بیگیریش.شوخی نمی کونم جدی می گوما.
مریم
27 تیر 91 23:31
خیلی مهربونی عامو


قربونت برم گلم
مریم
27 تیر 91 23:31
منتظر ادامشم هسما
مریم
27 تیر 91 23:33
بوشهر و عشقنابا ای خرکاش
مامان رومینا
28 تیر 91 1:37
باشه حتما جدا میگیرم کمی خوش باشیم


آفرین خاله رقیه
مامان ریحان عسلی
28 تیر 91 2:25
سلام
نوش جونتون


ممنون جات خالی ؛ اگه تو راه خراب نمی شد حتما" سیت پست می کردم.
مامان ریحان عسلی
28 تیر 91 2:27
کاشکی روی حرف ( ر ) فتحه مینادی نیآن بخونن خارک ( جزیره خارک ) بعد بگن می اینا خارکم می خورن


خو مو نمی فهمیدم حالا عکسش که ببینن میفهمن که خارکن نه خارگ
مریم
28 تیر 91 12:55
ها چه فکر کردی ما تو حیاط ولاطیمون 10 تا نخل داریم خو حالا حتما تا مو برم یه چی توش هن


خوحالا فیس نخلا تون نیو .فکر کنم وقتی تو بیی شده باشن رطب.
مامي نسيم ( مامان ملودي )
28 تیر 91 13:04
آخر لهجه اي ها نوش جونت


آخه نسیم جون مریم بوشهریه وقتی برام کامنت می ذاره بالهجه مینویسه منم بالهجه خودمون جوابش میدم .
مریم
28 تیر 91 15:38
ها تونیکم خیلی خوب گرفتم 17 حالا میفهمی الان متوجه وایم که مو عکسه رو به جای یه عکس دیگه از عکسی اپلود شده حذف کردمالان لب تاب خوم دسم نی خواهرم که بیاد میارتش سی همی دواره اپلودش میکنم(عکس تونیک میگما)


خیلی خوب خریدی مو25 تونم خریدوم.
فریبا
29 تیر 91 10:52
سلام خانمی دلم خواست ،
نوش جونتون


کاش می تونستم برای شما و همه دوستان بفرستم
عسلی
7 مرداد 91 5:13
سلام مامان فاطمه خانم اتفاقا من خارکتون رو خوردم اما به نظر من حالت کالی و نارس داره نمیدونم اونی که من خوردم اینجوری بود یا؟؟؟؟


حتما" خوب نرسیده بوده که خوردی .البته همه ی اونا شیرین نیستن .به هر جهت ما محصولات خرما رو دوست داریم.
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به بهار می باشد