فاطمهفاطمه، تا این لحظه: 16 سال و 1 ماه و 14 روز سن داره

بهار

خاطرات چیز هایی هستن که هیچ وقت نمیتوان آن ها را فراموش کرد چون در فراموش نشدنی ترین جای ذهن ما هستند

مولودی آقا امام زمان (عج)

1392/4/3 12:03
نویسنده : fateme
6,029 بازدید
اشتراک گذاری

دیشب مثل هرسال خونه حاج عمو مولودی بود .

ساعت 8 بود که با عمه ها رفتیم مولودی. رومینا هم با مامانش اومده بود.

قرار بود خانم مداح بعد از نماز مغرب بیاد ولی خیلی طول داد و ساعت نه و نیم بود که اومد.

دعای توسل خوند و بعدش هم شروع کرد به مولودی خونی .

فاطمه هم از وقتی رفتیم همه اش در حال بازی کردن با بچه ها بود .

چند باری هم که خواستم ازش عکس بگیرم به زور آوردمش .

 

 

زن عمو توی سفره تسبیح می ذاره و آخر مراسم به اونایی که مشکل دارن یا حاجتی دارن می ده . هر کسی تسبیح رو برداشت اونو گرو نگه می داره تا سال آینده و اگه حاجتش بر آورده شد برای سفره سال آینده تسبیح می آره . خیلیا با نیت این تسبیح ها رو بر داشتن و حاجت گرفتن . یکی از اونا خودم بودم که دختر نازم خدا به واسطه آقا امام زمان(عج) و ائمه بهم داد.

امسال هم برای دوست خوبم که منتظر جوابه نیت کردم و یه تسبیح براش برداشتم. خیلی براش دعا کردم . انشاالله که جواب بگیره .

سفره مولودی آقا امام زمان (عج)

اینم دختر گلم که تا بهش می گم مامان یه ژستی بگیر زود دستش رو می ذاره زیر چونه اش.نیشخند

رومینا خانم

خانمی با خودش بر چسب آورده بود و به هیچ کس نمی داد . فقط بچه ها رو دور خودش جمع می کرد و هر دفعه یکیشون گریه می انداخت.خندهخنده

به رومینا گفتم بشین تا ازت عکس بگیرم اونم همون جا نشست .عزیزمی

.

اینم تسبیحی که برای دوستم برداشتم .

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (7)

بابای ملیسا
3 تیر 92 12:29
سلام . ضمن عرض تبریک به مناسبت نیمه شعبان ، وبلاگ ملیسا خانم به روز شد . خوشحال میشم اگر دلنوشته های یک پدر در مورد دخترش رو بخونید و یک یادگاری هر چند یک شاخه گل برای دخترم به یادگار بزارید . منتظر حضور سبزتون هستیم .
شبنم
3 تیر 92 20:33
سلام مامان فاطمه جونم.. باورت می شه امروز و دیشب خیلی تو فکر مراسم مولودی شما بودم که بهم گفته بودی به خانم مداح می گی که واسه من هم دعا کنه.. باورت می شه حتی دیشب موقع خواب به مامان رومینا اس دادم، که حالا خانم مداح واسه من هم دعا کرد یا نه من باید چطوری تشکر کنم از این همه محبت شما! یعنی من الان عااااااشق این تسبیحه شدم...حالا یعنی اگر من نی نی دار شدم، سال دیگه باید تسبیح بخرم و واسه سفره بیارم؟ عاااقا اگر نی نی کوچولو اومد، من دویست تا تسبیح از شاهچراغ می خرم، و می ذارم واسه سفره شما....شبنم هست و قولش! یه خصوصی هم می خواستم واست بذارم، الان وقتش نیست، بعدا که فرصت شد، دوباره می یام(اگر اون یکی کامنت ثبت شده بود، این یکی رو دیگه تاییدش نکن و حذفش کن)
مامان رومینا
3 تیر 92 22:42
ایشالا که دوستتون حاجت روا بشهعکس سومی فاطمه خیلی خوشگله
شبنم
3 تیر 92 23:35
خصوصی گلم
علی
4 تیر 92 15:15
ایشالله خدا حاجت دوستتون رو بده به حق اقا امام زمان و حاجت همه حاجت مندا راستی چه ژست خوگلی گرفته خانومی اخی چه رومینا کوچولو ناز نشسته دوتاشون رو ببوس از طرف من
مریم
6 تیر 92 14:20
سلام عزیزم قبول باشه
مریم
6 تیر 92 14:24
شرمنده نمی تونم بیام رمز تلگراف شده
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به بهار می باشد