فاطمهفاطمه، تا این لحظه: 16 سال و 1 ماه و 11 روز سن داره

بهار

خاطرات چیز هایی هستن که هیچ وقت نمیتوان آن ها را فراموش کرد چون در فراموش نشدنی ترین جای ذهن ما هستند

رابطه مادر و دختر

1391/3/17 14:59
نویسنده : fateme
953 بازدید
اشتراک گذاری

راههاي تربيت دختران براي زندگي:

ـــ يك كاسه پفيلا درست كن و كنارش بنشين و براي شصت و سومين بار با او كارتون مورد علاقه اش ؛ مثلا" سيندرلا را نگاه كن.

ـــ داستان هايي از مادر و مادر بزرگت براي او تعريف كن؛ به خاطر داشته باش دختر ها مشعل دار زندگي هستند.

ـــ اجازه بده پارچه اي را انتخاب كند و لباس عروسك هايش را به اتفاق بدوزيد . اگر توانايي اين كار را نداري ؛ به او كمك كن تا لباس هاي كاغذي براي عروسك هايش درست كند.

ـــ در تعريف از او ، مبالغه و افراط نكن . سعي كن در مواقع خاص ، از او تعريف كني ، و گرنه اين تعريف و تمجيد ، مفهومي برايش نخواهد داشت.

ـــ هر مرحله اي را كه طي مي كند ، شگفت زده مي شوي ؛ اگر چه خود تو هم اين مراحل را طي كرده اي.

ـــ با هم ، فقط خودتان دو نفري به گردش برويد ؛ حتي اگر اين گردش ، رفتن به حياط خلوت خانه باشد.

ـــ او را با لذات و شگفتي هاي كتاب و كتاب خواني آشنا كن.

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (12)

مامان امیر مهدی
17 خرداد 91 16:42
وبلاگ قشنگی دارین خوشحال میشم پیش ما هم بیاین
مامان سارا
17 خرداد 91 16:46
سلام عزیزم.خوبی؟فاطمه گلی خوبه.خواهش می کنم.برو خصوصی


سلام ؛ انشاالله كه خوب هستي ۀمرسي ازرمز
مامان ساراجون
17 خرداد 91 16:54
دوستم اون دوتای قبلی من بودم یادم رفت بنویسم سارا جون


آره عريزم خودم متوجه شدم .
مامان سارا
17 خرداد 91 23:22
سلام عزیزم.خوبی؟؟؟؟؟؟؟؟؟فاطمه جونم خوبه؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟من سزارین میشم برام دعا کنید هم برای من و هم برای سارا
مامان رومینا
18 خرداد 91 10:39
جالب بود
مامان امیر مهدی
19 خرداد 91 23:30
سلام خوبی؟ بابا مردم تا وبتونو پیدا کردم .بازم که ادرسو اشتباه گذاشتی خانومی.یه e اضافه گذاشته بودی.از مدیریت کمک گرفتم.چرا ادرستو زیر کامنتت نمیزاری؟دخترمونو ببوسراستی لینکت کردم گلمبازم پیشم بیا دوستم


سلام عزيزم ، بايد ببخشيد . مرسي كه ما رو قابل دونستيد .
مامانی درسا
20 خرداد 91 9:54
خیلی خیلی زیبا بود در آینده واسه دختری بکار میبرم مرسی ....دخترمو ببوس


خواهش ميكنم ،انشا الله بتوني ازاين مطالب استفاده كنيد.
تارا
20 خرداد 91 16:01
سلام
ممنون از حضورتون
کنجکاو شدم شما کجا زندگی میکنید؟


سلام ، با چهار ساعت فاصله فكر مي كنيد كجايي باشم ؟ خوب معلومه بوشهري ........
تارا
20 خرداد 91 17:27
من رشته ام جامعه شناسی هست!
ولی علاقه خاصی به هنر دارم!
شاید هم باید میرفتم رشته هنر
البته تو فکرش هستم که واسه ارشد برم


انشاالله موفق باشي
تارا
20 خرداد 91 23:19
نه بابا اختیار دارید منم اگر شرایطش بود میرفتم معماری اما نشد!
مسافران آسمانی
21 خرداد 91 13:28
سلام عزیزم براتون رمز گذاشته بودم خانمی دوباره رمز رو میفرستم... پست خیلی قشنگی گذاشتی خیلی مفید بود
مامان ریحان عسلی
21 خرداد 91 17:11
سلام
جالب بود مرسی
چرا آدرستو نمی ذاری
پستای رمزدارمو دیدی؟


سلام ؛ قبلا"آدرسو گذاشته بودم به اسم بهار لينكم كردي.
متاسفانه نتونستم پستاي رمزدارو ببينم . هر دو رمزي كه داديد وارد كردم ، از اكسپلورر هم استفاده كردم ولي نشد نمي دونم مشكل از كجاست.
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به بهار می باشد