فاطمهفاطمه، تا این لحظه: 16 سال و 1 ماه و 9 روز سن داره

بهار

خاطرات چیز هایی هستن که هیچ وقت نمیتوان آن ها را فراموش کرد چون در فراموش نشدنی ترین جای ذهن ما هستند

بدون عنوان

1391/5/10 1:24
نویسنده : fateme
330 بازدید
اشتراک گذاری

خیلی وقت بود که از خوابیدن فاطمه عکس نگرفته بودم .Night

امروز ظهر هر چی بهش گفتم فاطمه بیابخواب می گفت خوابم نمی آد وتا اینکه ساعت 5 به بعد بود که دیدم صداش نمی آداومدم دیدم خوابش برده . خواب

قبل از اینکه بخوابه جلوی آیینه ایستاده بود و داشت با مو گیراش بازی می کرد . Hippie

اومدم بلندش کنم زیر سرش بالشت بزارم دیدم خانم چیکار کرده .خودتون ببینید.............

کیلیپس تو سرش رو ببینید ، دوست داره همه اش از چیزای بزرگترا استفاده کنه

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (6)

نایسل خانم
10 مرداد 91 13:35
آخی الهی فداش شممم میگم دختر هووو
مادره

چیزای مامانشو برمیداره دیگه


ایشاالله یه دختری همین جوری نصیبت بشه عزیزم تا تو خونه یه چیز سالم برات نذاره.
عسلی
10 مرداد 91 14:52
چه ناز خوابیده.................انگاری میخواد بره عروسی با این همه تزیینات موهاش...........
نایسل خانم
10 مرداد 91 15:48
من کلا خیلی نامنظمه نمیدونم به خدا
مامان رومینا
10 مرداد 91 22:41
آخی چه ناز خوابیده.جیگر شده
مامان فری
10 مرداد 91 23:49
الهی فداش شم چه ناز خوابیده


سلام ، نوشته بودی مامان فری گفتم یه دوست جدید دیگه پیدا کردم اومدم تو وبتون دیدم فریبا جون هستی.
انشاالله هر چه زودتر مامان بشی.
مامان ریحان عسلی
11 مرداد 91 0:35
سلام
ویییییییییی تراکتور گل زد شوهرم داره دست میزنه با ایی دست زدنش دلم برددددددددددد زهله ترکم کرد
الان میتونم تعداد ضربان قلبموم بشمارم وی از دست اینا یه تیمی دارن فک میکنن چنن حالا
رشته ی کلام از دسم رفت
ریحانم کار ایی روزاش همین همش می خواد که گیراش بزنیم سرش بعدم درش بیآریممممم




وووووووووووووی نخش فوتبال نداروم هر وقت مسابقن
مو با شوهروم دعوامونن از بس صدا می ده.
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به بهار می باشد