فاطمهفاطمه، تا این لحظه: 16 سال و 1 ماه و 27 روز سن داره

بهار

خاطرات چیز هایی هستن که هیچ وقت نمیتوان آن ها را فراموش کرد چون در فراموش نشدنی ترین جای ذهن ما هستند

نمایشگاه کارهای بچه های مهد کودک

1391/10/10 14:28
نویسنده : fateme
406 بازدید
اشتراک گذاری

امروز بعد از چهار روز فاطمه رفت مهد کودک . صبح که وارد حیاط مهد شدیم دیدیم روی دیوار نقاشی و روی میز کارهای دستی بچه ها گذاشتن . به فاطمه گفتم ظهر که اومدم دنبالت دوربین می آرم و ازت عکس می گیرم.

ظهر که رفتم بیارمش با خودم دوربین بردم و ازش عکس گرفتم . یه سری نقاشی روی دیوار چسبانده بودن فاطمه نقاشی خودش رو پیدا کرد و گفت مامان این نقاشی منه من فکر کردم همین طوری می گه بعد که رفتم و نگاه کردم دیدم اسمش روش نوشته . خانمی بین همه نقاشی ها نقاشی که خودش کشیده بود رو تشخیص داد.

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (13)

مامان ریحان عسلی
10 دی 91 16:29
سلام آفرین دختر هنرمند از رنگ و روش معلومه که مریضه
مریم--------❤
10 دی 91 20:27
به به دخملی نقاش
مریم--------❤
10 دی 91 20:29
دوربینت چین؟
عکسات کیفیتشون خوب نیست فکرکنم چون با پینت حجمشو کم میکنی؟ها؟
باید برنامت عوض کنی که کیفتشو بهتر شه


دوربینموم canon ولی نمی دونم عکسا که آپلود کردم خوب نشد.
محمد حسین
10 دی 91 20:36
سلام ببخشید جسارت نباشه. از روی کنجکاوی این سوالا را می پرسم .فاطمه فامیلش چیه ؟و اینکه شما تو استان چهار محال و بختیاری قوم و خویش دارین؟
مریم--------❤
11 دی 91 10:12
قهرینمیای پیشوم؟
مامان رومینا
11 دی 91 14:08
به به چه کار جالبیخیلی ذوق داره نقاشی دخترتو دیدن نه زن دایی؟


خیلی برام جالب بود بین همه ی نقاشی ها نقاشی خودش رو پیدا کرد و بهم نشون داد.
بابای دوقلوها
11 دی 91 17:54
سلاممم
به به
چه نقاشی قشنگی
آفرین



سلام چه عجب عمو جون پیداتون شد .
حالا من کامپیوترم خراب بود شما چی شده که کمتر می آین نت.
مامان رومینا
12 دی 91 0:22
خصوصی
مامان علی خوشتیپ
12 دی 91 8:27
چه کارای خوشگلی
چه نقاشی قشنگی
قربون چشما و خنده قشنگت بشم


ممنونم خاله ی مهربون
♥ مامي ملودي جون ♥
12 دی 91 9:49
به به آفرينننننننننننننن
مادر کوثر
12 دی 91 11:40
ممنون از لطف و محبتتون شما هم لینک شدید
مامان آرینا مو فرفری
12 دی 91 19:35
________*___*___*__*_______****** __________*___*__*________**:::::::* ______________*__*_______**:::::::::* _______________*__*_____**::::::::::* ________________*__*___*::::::::::::* _________________*_*__*:::::::::::::* _____**********____##*:::::::::::* ___**:::::::::::::::::: ^^*:::***:::* __**:::::::::::::::::::^^^**::::::::::::* ___**:::::::::::::::::::::^^ ^*::::::::::::* _____**::::::::::*:::::*^^*::::::::::* __________****::::::::::::^********* ____________**::::::::::* ___________**:::::::* _______.oº º .****** ……O º * *.° º ...° ....O .......°o O ° O .................° .............. ° ............. O .............o....o°o .................O....° ............o° °O آفرین عزیزم
maryam
12 دی 91 20:21
سلام بر مامان فاطمه جون.........خداروشکر لپ تاپتون به دستتون رسیده؟؟؟؟
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به بهار می باشد