فاطمهفاطمه، تا این لحظه: 16 سال و 1 ماه و 9 روز سن داره

بهار

خاطرات چیز هایی هستن که هیچ وقت نمیتوان آن ها را فراموش کرد چون در فراموش نشدنی ترین جای ذهن ما هستند

آخرین روز ترم زمستان

1391/12/21 23:01
نویسنده : fateme
486 بازدید
اشتراک گذاری

امروز آخرین روز ترم زمستانه کلاس زبان بود . فاطمه خسته شده بود و می گفت دیگه نمی رم.اوه

جلسه آخر جشن شعر خوانی داشتند .تشویق

نیم ساعت از کلاس که گذشت مامانها رفتن تو کلاس به جای بچه ها نشستن و اونا هم شعر ایی که توی این ترم یاد گرفته بودن برای مامانا خوندن.هورا

به دو تا از دوستاش کارت تولد دادم چون دیگه اونا رو نمی دیدم .

بعد از کلاس رفتیم خونه آقام اینا . مامانم بهم گفت عموت زنگ زده و گفته بهت بگم از روز شنبه خونشون روضه است . گفتم به چه مناسبت گفت ایام فاطمیه است .

منم تصمیم گرفتم که تولد فاطمه رو بندازم عقب چون به هیچ وجه توی این ایام تولد نمی گیرم . باباش گفت چه اشکال داره بچم ناراحت شد . فکر می کنه دیگه براش تولد نمی گیری . گفتم اون نمی دونه زمانش کی بوده پس بعد از این ایام براش تولد می گیرم .

برای فاطمه توضیح دادم که چرا تولدش عقب افتاده یه جوابی بهم داد که از بس خندیدم خودش گفت مگه چی گفتم. بهم گفت خب مامان شهادت حضرت فاطمه (س)رو کنسل کن به جای اینکه تولد منو کنسل کنی . حالا توش موندم که این حرف چطوری به ذهنش رسیده . دوباره براش توضیح دادم که نمی شه شهادت رو کنسل کرد ولی می شه تولد رو کنسل کرد . اونم قبول کرد بعد از عید حتما" براش تولد بگیرم.

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (7)

مامان آناهیتا
22 اسفند 91 16:18
سلام عزیزم
آناهیتا با سفره هفت سین منتظرتونه




عزیزم نمی دونم چرا همه ی عکسا باز نمی شه.
علی
22 اسفند 91 19:22
ایشاله روز به روز موفق تر بشه فاطمه خاله مبارک باشه تولد فاطمه خدا به حق حضرت فاطمه بهت ببخشه و زیر سایه ت بزرگ بشه کار خوبی هم میکنی عقب انداختی تولد رو ماهم اینطوری هستیم تو شهادتا تعطیله کاراموم کلا تازه امسال عیدمونم تحت تاثیر قرار گرفته فدای خواهرم بشم با این شیرین زبونیش کار خوبی کردی بهش توضیح دادی ممنونم برای حضورت و نظراتت مرسی
شبنم
22 اسفند 91 22:26
چه جوابی داده این فاطمه خانوم به شما یعنی خیلی بامزه بود..فکر کنم من بیشتر از خود شما خندیدم به جواب این وروجک خانوم!
پرهام ومامانش
24 اسفند 91 0:46
خیلی دوس داشتنی هستی
♥ مامي ملودي جون ♥
28 اسفند 91 10:31
خسته نباشي عزيز خاله


مرسی خاله جون
مامان مریم
7 فروردین 92 15:45
عیدت مبارک خانوم خوشگله..


ممنونم عزیزم عید شما هم مبارک
مینا
11 اردیبهشت 92 21:14
ماشالله چه دختر نازی خدا حفظش کند انشالله خوشبخت بشد خدا حفظش کند منکه خیلی دوسش دارم از طرف من دوتا ماچ گنده بهش کنم خاله به قربونش


مرسی عزیزم خدا دختر شما رو هم برات نگه داره . اومدم یه سری به وبت زدم . سر فرصت تموم پستات رو می خونم.
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به بهار می باشد