فاطمهفاطمه، تا این لحظه: 16 سال و 1 ماه و 14 روز سن داره

بهار

خاطرات چیز هایی هستن که هیچ وقت نمیتوان آن ها را فراموش کرد چون در فراموش نشدنی ترین جای ذهن ما هستند

عکس مراسم

1391/10/23 23:17
نویسنده : fateme
518 بازدید
اشتراک گذاری

پیراهن سیاه ز تن دور می کنیم

آن را ذخیره کفن و گور می کنیم

اجر دو ماه گریه ی بر غربت حسین

تقدیم مادرش از راه دور می کنیم

عزاداریتان قبول ، ربیع مبارک!

پیامبر (ص) فرمود : هر کس پایان ماه صفر را خبر دهد بهشت بر او واجب است.

عکسای دیروز از مراسم وفات پیغمبر (ص)

فاطمه با یاس دختر خاله اش

این تابوتیه که می بریم گل فروشی و گل بهش میزنن.پول گل هم مردم می دن. هر کسی نذر می کنه و تا سال بعد که نذرش برآورده می شه  می آد پول میده .با پولایی که جمع آوری می کنیم می دیم گل فروشی تابوت رو تزئین می کنن.پایان مراسم عزادارا می آن و گلهای رو تابوت رو بر می دارن برای برآورده شدن حاجاتشون.

اینم فاطمه خانم جلوی هیئت

ا

دیروز هوا خیلی سرد بود فکر کنم 11درجه بود . نخدیدا آخه این درجه برای بوشهر خیلی خیلی هوای سردیه. اینجا هم فاطمه از سرما داشت می لرزید و می گفت : مامان زود عکس بگیر.

فاطمه ویاس(یاسی جون هم که از کلاه بدش می آ د منم مجبور شدم شال خاله افسانه رو سرش کنم.)

این خانم هم که معرف حضورتون هست

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (28)

علی
23 دی 91 23:42
اول شدم این بار ربیع مبارک اجرتون با امام حسین میرم عکس هارو ببینم
علی
23 دی 91 23:48
خب اما عکسا این تبلیغ برا مسجدتون منو کشته بعدش زرنگی فاطمه که تو اون همه گل رفته چی برداشته خیلی بلای کوچولو و فاطمه خانوم اجی کوچولوی من که از سرما داشته میلرزیده خاله ما اینجا بخاری نداریم باورت میشه چون به سرمایی که ما عادت داریم سرمایی اینجا براش چیزی نیست مردم اینجا دوتا بخاری دارن باشال و کلاه میان بیرون ولی ما با استین کوتاه امسال اولین سالیه که برف بازی نکردم هنوز دعا کن برم زود تر و امسالم برف بازی کنم راستی خاله نگران نباش امسال معدلم الف میشه بهت قول میدم درسته درس زیاد نخوندم ولی درست وحساب شده خوندم
علی
23 دی 91 23:50
مرسی امشب اومدی واین همه کامنت برام گذاشتی و به همه سوالام جواب دادی ممنونم بازم تبریک میگم ربیع رو و والین نفری بودم حداقل در نت که بهت مژده پایان صفر رو دادم
علی
24 دی 91 17:07
سلام میبینم بازم اومدین نت ومن هستم دیدی خاله کار و زندگی ندارم که همش نتم بابا بیا تو چیزی بگو برم سر درسم
علی
24 دی 91 17:09
قول میدم برم اگه برف اومد براتون ادم برفی درست کنم و عکسشو بدم بهتون اگه هن نیومد قبلا درست کردم پارسال و عکسشو دارم
اونو بهتون میدم

قول میدم
قول قول قول


ممنونم علی.
مگه شهرتون هنوز برف نیومده؟ اونجا که هوا خیلی سرده.
علی
24 دی 91 17:14
ایول تبلیغ مسجد و ایول بانی مسجد خدا به پدرتونم طول عمر با عذت بده ایشالله به حق امام حسین راجعبه گل ها هم فکرشو میکردم که شاید جدا خریده باشین دقیقا اونطوری که اونا گل ها رو دست گرفتن تعجب میکنم چطور گل ها رو تا پایان مراسم سالم گذاشتن
خاله جون
25 دی 91 15:26
سلام عزیزم اجرتون با سیدالشهدا عکسهای قشنگی گذاشتی.اون شالی که به سریاسی جونه خییییییلی بش میاد
مریم--------❤
25 دی 91 19:48
سلام
خوبی؟قبول باشه
چه دختر خاله خوشگلی داره فاطمه
چه مراسمه قشنگی دارینا


مائیم دیگه.
مریم--------❤
25 دی 91 19:50
بیچاره فاطمه... اونجا ه مسرد میشه دیگه ناجوانمردانه ها... تهران جمعه سرماش از ناجوانمردونه هم گذشته بود
پرهام
25 دی 91 23:27
علی
26 دی 91 15:10
سلام
مرسی اهنگ
مرسی رضا صادقی

لحظه هارو لحظه لحظه منو تو باهم میخونیم



بهم سر بزن خاله


راستی مامانم دیشب میگفت کرمانشاه دماش منفی بیست و یک درجه بوده
یکشنبه هم مدارس رو تعطیل کردن


ای وای مگه آهنگه رو وبلاگم می خونه.
پس چرا خودم نمی شنوم.
واااااااااااااای خدا ی من اگه من اونجا بودم با این درجه زیر صفر قندیل می بستم.




علی
26 دی 91 15:12
چرا امسال برف اومده من نبودم دوستام میگن جات خالی خیلی هم اومد پنجم به بعد برمیگردم اگه اونوقت اومد ومن بودم براتون عکس میگیرم راستی ایم پست همش شده نظرهای من دقت کن؟؟؟!!!!!!!
مامان رومینا
26 دی 91 23:47
سلام زن دایی.خوبید؟آذر رو دادم بهتون؟فقط دی مونده اره؟


سلام عزیزم منم منظورم دی ماه بود.
مامان علی خوشتیپ
27 دی 91 14:27
سلام عزیزم...ممنونم دوستم چشم میذارم حتما...
مامان علی خوشتیپ
27 دی 91 14:29
قربون این دختر جذاب و زیبای جنوبی بشم...ماشاالله یاسی هم خیلی نازه عذاداریهاتون قبول
علی
27 دی 91 14:49
*•.¸¸.•*´`*•.¸¸.•*´`*•.¸¸.•*´`*•.¸¸.•**´`*•.¸¸.*´`*•.¸¸ ✿★•’✿★•’✿★•’✿★•’✿★•’✿★•’✿★•’✿★•’✿★•’✿★•’✿★•’✿★ ای رویای همیشه خیسم ای باور خیال ای احساس ناب به تو اندیشیدن را باوری ساخته ام در تکرار غریبانه ی عمرم نمیدانی چه اندازه شیرین است حتی گذر از خاطر تو و تکرار دوباره ی لمس هوای جا مانده ازعطر تنت... دوست دارم این خیال خام را.... تا همیشه... *•.¸¸.•*´`*•.¸¸.•*´`*•.¸¸.•*´`*•.¸¸.•**´`*•.¸¸.*´`*•.¸¸ ✿★•’✿★•’✿★•’✿★•’✿★•’✿★•’✿★•’✿★•’✿★•’✿★•’✿★•’✿★ زندگی، سبزترین آیه، در اندیشه برگ زندگی، خاطر دریایی یک قطره، در آرامش رود زندگی، حس شکوفایی یک مزرعه، در باور بذر زندگی، باور دریاست در اندیشه ماهی، در تنگ زندگی، ترجمه روشن خاک است، در آیینه عشق زندگی، فهم نفهمیدن هاست زندگی، پنجره ای باز، به دنیای وجود تا که این پنجره باز است، جهانی با ماست آسمان، نور، خدا، عشق، سعادت با ماست فرصت بازی این پنجره را دریابیم در نبندیم به نور، در نبندیم به آرامش پر مهر نسیم پرده از ساحت دل برگیریم رو به این پنجره، با شوق، سلامی بکنیم زندگی، رسم پذیرایی از تقدیر است وزن خوشبختی من، وزن رضایتمندی ست زندگی، شاید شعر پدرم بود که خواند چای مادر، که مرا گرم نمود نان خواهر، که به ماهی ها داد زندگی شاید آن لبخندی ست، که دریغش کردیم زندگی زمزمه پاک حیات ست، میان دو سکوت زندگی، خاطره آمدن و رفتن ماست لحظه آمدن و رفتن ما، تنهایی ست من دلم می خواهد قدر این خاطره را دریابیم. سهراب سپهری *•.¸¸.•*´`*•.¸¸.•*´`*•.¸¸.•*´`*•.¸¸.•**´`*•.¸¸.*´`*•.¸¸ ✿★•’✿★•’✿★•’✿★•’✿★•’✿★•’✿★•’✿★•’✿★•’✿★•’✿★• سلام با چند تا پست آپم تک تک بخونشون ونظر بده اولی رو هم دانلود کن گوش بده بعد نظر بده منتظرم یا علی
مریم--------❤
27 دی 91 22:51
آهنگ وبت درسته که
خیلی خوبه


خو سی چه خوم صداش نداروم . می فهمی مشکلش چنن که خوم صدای آهنگ کو نداروم.


مریم--------❤
27 دی 91 22:51
چن ش پیش خوابت دیدومهمش جلو چشمه


خیر باشه . حالا خوت خوب بید یا بد
مریم--------❤
27 دی 91 22:52
خ داری
فکر کنم تیکش یادم رفت


خفت می کونوم مریم . حالا ما دی می اندازی
مامان امیر مهدی
28 دی 91 2:31
مراسم خیلی جالبی بود تا حالا ندیده بودم ایشالا اجرتون رو بگیرین
تارا
28 دی 91 18:49
ممنون از حضورتون واسم دعا کنید
علی
29 دی 91 15:16
سلام خاله من تند تند سر میزنم نگی سر نمیزنه شما اپ نیستی وگرنه من میام
مریم--------❤
29 دی 91 21:06
جوابم ندادی خو؟فکرکنم کلا به دستت نرسید که..... کلا جلو چشمیااااااااااااا
علی
29 دی 91 21:07
الهی من فدای این اجی شیطون و بلام بشم حتما خیلی خوش گذشته بهشون که شیطونی کردن امیدوارم همیشه شاد باشه زیر سایه پدر مادرش به شادی زندگی کنه
♥ مامي ملودي جون ♥
30 دی 91 10:12
قبول باشه عزيزم


ممنونم عزیزم
مامان کوثری
30 دی 91 19:23
سلام به شما دوست عزیز با طراحی تقویم کودک همراه با عکس کودک دلبندتون در خدمت شما هستیم تنوع طرح های ما رو حتما ببینید همه جوره در خدمت شماییم از طراحی و حتی چاپ http://temparti.blogfa.com/
مامان رومینا
30 دی 91 19:39
چرا آپ نمیکنید؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟


من که هستم شما تشریف ندارین.
علی
1 بهمن 91 16:43
سلام اپم خاله بیا
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به بهار می باشد