فاطمهفاطمه، تا این لحظه: 16 سال و 1 ماه و 13 روز سن داره

بهار

خاطرات چیز هایی هستن که هیچ وقت نمیتوان آن ها را فراموش کرد چون در فراموش نشدنی ترین جای ذهن ما هستند

جشن نوروز در مهد کودک

1391/12/24 14:32
نویسنده : fateme
463 بازدید
اشتراک گذاری

این هفته فقط روز دوشنبه فاطمه رو بردم مهد .چون  خودم توی خونه کار داشتم و نمی رسیدم فاطمه رو ببرم مهد و برم بیارمش .

امروز صبح مربیش زنگ زد و گفت چرا فاطمه رو نیاوردی امروز جشن داریم .

منم سریع به فاطمه صبحون دادم و لباساش رو عوض کردم با آژانس رفتیم مهد . آخر جشن رسیدیم .

تولد یکی از بچه های پیش دبستانی بود و دوباره بچه ها رو توی سالن مهد جمع کردن . مربیش گفت ساعت 11 بیا دنبال فاطمه منم دوربین عکاسی رو بهش دادم و گفتم که ازش عکس بگیره .

چون روز آخر بود گفتم یه عیدی به مربیش بدم و رفتم یه روسری براش خریدم و موقعی که رفتم فاطمه رو بیارم بهش دادم .

در آخر هم به خانم مدیر و بقیه مربیا پیشا پیش عید رو تبریک گفتم و اومدیم خونه.

بازم یه جواب دیگه اینبار به بابا:

یه کارت پستال که امروز توی مهد بهش داده بودن رو به باباش نشون داد .

بابا توی این کارت فقط سه تا سین گذاشتن ،

اون سینا چیه ؟

سبزه ، سکه و سیب

بعد باباش کارت رو نگاه کرد و گفت اینم یه سین دیگه فکر کنم این سنجد باشه .

فاطمه قیافه حق به جانبی گرفت و گفت :بابا آخه این کجاش سنجده این حبابیه که از توی دهن ماهی بیرون اومده .

مارو می بینی دو تایی مردیم از خنده .

به باباش گفتم حالا این چی بود که گفتی . خودش هم خندش گرفت و گفت آخه گرد بود گفتم اینم سنجده .

همه ی عکسا نتونستم آپلود کنم . بعدا" براتون می ذارم.

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (13)

مامان آناهیتا
23 اسفند 91 19:31
فاطمه جان پیشاپیش تولدت مبارک عزیز خاله
علی
23 اسفند 91 19:56
جالب بود خاطره ی امروز و مثل همیشه شیرین کاری فاطمه عکسای خوشگلی هم ازش انداختن راستی ممنونم سر زدین و نظر دادین بازم بیایین اول شدم فک کنم اینبارم تو نظر دادن
علی
23 اسفند 91 20:04
دستت درد نکنه خاله شما کمک کردین اونبار و ممنونم ازتون اگه تونستین کمک کنین دوست ندارم فشار بیاد روتون در مورد ثوابش بگم ایشالله خدا از من و از شما قبول کنه این کارا رو خاله از لطف خدا و کرم خدا همین رو بگم که میگن یکی رو داشتن میبردن جهنم برگشت و نگاه خدا کرد خدا گفت صبر کنین ببرینش بهشت فرشته ها گفتن خدایا الان گفتی ببرینش جهنم چی شد؟؟؟ میگه این بندم هنوز به ببخشش و کرم من امید داره ایشالله همه مون رو ببخشه
پرهام ومامانش
24 اسفند 91 0:48
سال خوبی رو پیشرو داشته باشی فاطمه جون
مامان آناهیتا
24 اسفند 91 12:53
منتظرتونیم تا آخرین نظرتونو تو سال 1391 تو وبلاگ آناهیتا ثبت کنید
شبنم
24 اسفند 91 21:06
به به این فاطمه خانوم شما، چه جواب هایی هم توی استینش داره..بابایی و شما حق داشتید که کلی بخندید.. عزیزززززم، موهای فاطمه اینطوری خیلی خوشگل می شه..من این عکس هاش رو دوست داشتم هزار ماشالله اش باشه.. نمی دونم تولدش رو دقیقا کی می خواید بگیرید، اما هر وقت که هست، پیشاپیش مبارک باشه فرشته کوچولو مامان فاطمه یه خصوصی هم واستون می ذارم، اونو هم لطفا بخونید.
علی
24 اسفند 91 23:34
سلام و درود نت اومدم امشب گفتم بهتون سری بزنم پست جدید نذاشته بودین دلم نیومد بی کامنت برم نت اومدین بهم سر بزنین یاعلی
شبنم
25 اسفند 91 14:16
فاطمه خانم هیچ کامنت خصوصی ای از شما واسه من ثبت نشده.همین الان چک کردم. مطمینی کد رو وارد کردی و ثبت شد؟ می شه دوباره همونو بذاری؟اخه چیزی که نبود تو وبم!
شبنم
25 اسفند 91 15:08
خصوصی عزیزم.
مادر کوثر
25 اسفند 91 21:34
سلام عزیزم پیشاپیش سال نو مبارک با آخرین پست سال 91 به روزیم
پرهام ومامانش
25 اسفند 91 23:03
سایه حق سلام عشق سعادت روح سلامت تن سرمستی بهار سکوت دعا سرور جاودانه این است هفت سین آریایی پیشاپیش نوروز مبارک
مامان آرینا مو فرفری
26 اسفند 91 9:17
______$$$$$$__$$$$$$$$__$$ ____$$____$$$$__$$$$__$$$$ __$$______$$$$$$__$$$$$$$$ __$$____$$$$$$$$__$$$$$$ __$$$$$$$$$$$$$$__$$$$$$$$ $$__$$$$$$$$$$__$$__$$$$$$ $$$$__$$$$$$__$$__$$$$ __$$$$______$$$$$$$$$$ $$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$_$ _$$$$$$$$__$$$$$$$$$__$$$ __$$$$$$___$$$$$$$_ $$$$ ___$$$$_____________`$$$ ___________________ $$ __________________`$$` ________________$$` _____$$$$$$$$$$ ___$$$$$$$$$$ _$$$$____$$_$` $$$$$__$$___$$___$$$$ $$$$$$$______`$$_$$$$$$ $$$$__________$$$_____$ $$___________` $$____$$ _____$$$_____$$`___$$$$ ___$$$$$$___$$__$$$$$$ __$$$$$$$$_$$_$$___$$$ _$$$____$$$$_$$__$$$$ __$$_____$$_$$$$$$$ ___$______`$$ ___________$$ ____________$$` ___________`$$ __________$$ _________$$ دنیا را برایتان شاد شاد و شادی را دنیا دنیا برایتان آرزومندم.پیشاپیش نوروز مبارک
♥ مامي ملودي جون ♥
28 اسفند 91 10:30
به به
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به بهار می باشد