فاطمهفاطمه، تا این لحظه: 16 سال و 1 ماه و 13 روز سن داره

بهار

خاطرات چیز هایی هستن که هیچ وقت نمیتوان آن ها را فراموش کرد چون در فراموش نشدنی ترین جای ذهن ما هستند

محرم امسال نیستی

1392/8/17 15:19
نویسنده : fateme
1,606 بازدید
اشتراک گذاری

آقا جونم این روزها جای دو نفر در من خالی است.

من که بی تو هیچم و تویی که دیگر هیچ وقت نیستی...

و من هنوز نبودت را باور ندارم...........

این روزا می گذره ولی بدون تو خیلی سخت می گذره....

آقا خیلی دلم برات تنگ شده. فاطمه بهم می گه مامان اگه آقا جون نیستش ولی روحش هست  پس اینقد گریه نکن .

پنجشنبه که می ریم سر خاک آقام فاطمه اولین کاری که می کنه می گه آقا جون سلام.و وقتی هم که می خوایم بیام خونه بازم می آد کنار قبر می ایسته و می گه آقا جون خداحافظ. بعد می گه مامان من با روح آقا جون سلام می کنم. قربونت برم که چقدر با هوشی .

 

ماه صفر (اربعین پارسال)

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (8)

پرهام ومامانش
18 آبان 92 0:22
دیده خونبار دارد آسمان کربلا هست تا در انتظار کاروان کربلا روز و شب در انتظار مقدمِ آلِ علی‏ست تشنه کامی‏ها به دشتِ بیکران کربلا جاش پدروتون خالی نباشه وروحش شاد باشه
(زهره)مامان فاطمه
18 آبان 92 12:16
خدا رحمتش کنه با امام حسین محشور بشه آمین عزیزم با یه عالمه پست جدید آپم خصوصیتو چک کن
خواهرفرناز
18 آبان 92 21:05
روحشون شاد
lمامان قند عسلا
19 آبان 92 7:10
ای جونم .تورو خدا اینقدر دلتنگی نکن . امسال با فاطمه جون برو مراسم ها و برای اقا جونت هم دعا کن .من مطمئنم روح اقا جونت همیشه پیش شماست و توی مراسم امام حسین هم حضور داره
عشق یعنی
19 آبان 92 17:20
واقعا خیلی سخته.. مطمعنا که الان جاشون بهترین جایگاه بهشت هست
4دوست(مریم)
20 آبان 92 12:53
باز محرم شدو دلها شکست از غم زینب دل زهرا شکست باز محرم شد و لب تشنه شد از عطش خاک کمرها شکست آب در این تشنگی از خود گذشت دجله به خون شد دل صحرا شکست قاسم ولیلا همه در خون شدند این چه غمی بود که دنیا شکست محرم ماه غم نیست ماه عشق است محرم مَحرم درد حسین است
مامان نادیا و نلیا
20 آبان 92 13:10
الهی که روحشون در آرامش باشه
مامان ریحان
23 آبان 92 19:51
سلام اللهم صل علی محمد و آل محمد خدا رحمتش کنه ایشالا با انبیاء محشور بشه که همیشه تو ایی مراسما تو صف اول بیده امروز که داشتوم عزاداری از شبکه ی بوشهر سی می کردوم ناخود آگاه یادت افتادوم که می گفتی آقات همیشه تو ایی مراسما بیده
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به بهار می باشد