فاطمهفاطمه، تا این لحظه: 16 سال و 1 ماه و 13 روز سن داره

بهار

خاطرات چیز هایی هستن که هیچ وقت نمیتوان آن ها را فراموش کرد چون در فراموش نشدنی ترین جای ذهن ما هستند

نمایشگاه دهه فجر

1392/11/27 8:49
نویسنده : fateme
806 بازدید
اشتراک گذاری

سلام دوستای عزیزم ، یه مدتیه که بهتون سر نزدم . ببخشید ، چون از لحاظ روحی حال خوبی نداشتم. ولی سعی می کنم که بیشتر بیام بهتون سر بزنم.

21 بهمن رفتم مهد فاطمه ، نمایشگاه گذاشته بودن و گفته بودن که والدین بیان برای دیدن نمایشگاه.

نمایشگاه کار دستی بچه ها بود و کارایی که توی این چهار ماه انجام داده بودن.

سمت چپ نفر اول فاطمه خانم ـ روز آتشنشانی

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (10)

علی
27 بهمن 92 9:18
سلام زنده باشید ایشالله ممنونم که همیشه سر میزنید و منو مورد لطف قرار دادید ولی نظر هم بزارید دیگه اگه نظر میدادید من زود تر میومدم به خدا این نیو بلاگ انتهای ادرس رو یادم رفته بود از بلاگفا و لوکسی و نی نی و ... رفتم گشتم ولی فایده نداست بالاخره رفتم تو اریشوم ماه به ماه نگاه کردم تا یه کامنتون رو دیدم و پیداتون کردم دوباره خاله خوشحالم که میبینم حالتون خوبه و همچنان مینویسید
علی
27 بهمن 92 9:21
ماشالله هزار الله و اکبر یه مدت نبودیم خانومی شده این فاطمه خانوم هم هاااااااا ماشالله چه نمایشگاه خوشگلی چه کاردستی های زیبایی
عشق یعنی
27 بهمن 92 11:18
عزیزم برات آرزوی شادی و سلامتی می کنم چه مهد خوبی . آدم لذت می بره وقتی هنرهای این بچه ها رو می بینه
مامان نادیا و نلیا
27 بهمن 92 13:13
آخی عزیزم غصه ها به دور باشن....فاطمه خوشکل رو ببوسش
خاله جون
29 بهمن 92 0:44
سلام عزیزم،موفق باشی
مامان رومینا
30 بهمن 92 0:41
چه کارای جالبی....حالا چرا ندومی؟؟؟ من عاشق کاردستی درست کردنم فاطمه گلی بیا با هم درست کنیم ویروس تنبلی بدجور در وجود همه جولان داده ها
fateme
پاسخ
مربیشون دختر عمومه. ولی من خیلی زرنگ شدم یه پلیور برای فاطمه بافتم.
♥مامی ملودی جون ♥
1 اسفند 92 0:54
آفرین خیلی قشنگ بود یا خودمون افتادم
خواهر فرناز
3 اسفند 92 20:01
سلام به به چه زیباست کارهای همشون خیلی خوشگله دست گل همه درد نکنه موفق باشین
بانو
12 اسفند 92 14:48
سلام دوست عزیز جامعه مجازی بانو با موضوعات سبک زندگی در خدمت شماست. همه اینجا هستند اما جای خالی شما احساس می شود. با اشتراک تجربیات و مطالب وبلاگ خود در بانو، دوستان جدیدی پیدا خواهید کرد. منتظر حضور تان در شبکه اجتماعی بانو هستیم. تازه های مادرانه را در چشم به راه و الهه مهر بانو دنبال کنید. جامعه مجازی بانو www.banoo.ir
صرافی مرکزی
13 اسفند 92 12:52
سلام...به ما هم سربزنید...
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به بهار می باشد