فاطمهفاطمه، تا این لحظه: 16 سال و 1 ماه و 13 روز سن داره

بهار

خاطرات چیز هایی هستن که هیچ وقت نمیتوان آن ها را فراموش کرد چون در فراموش نشدنی ترین جای ذهن ما هستند

این روزهای ما

1392/12/13 9:56
نویسنده : fateme
703 بازدید
اشتراک گذاری

دوستان عزیز چند هفته ای می شه که به وبلاگ فاطمه گلی سر نزدم. انشاالله که همه ی شما دوستان گلم خوب و خوش هستید.

مطمئنا" مامانای گل سر گرم خونه تکونی هستن . من که امسال حوصله هیچ کاری ندارم .

پیشا پیش سال جدید رو به همه ی دوستان و مامانای خوب تبریک می گم . امیدوارم سال خوب و خوشی رو پیش رو داشته باشید.

سال 92 تلخترین سال از زندگیم بود . عزیز ترین کسم ، همه ی وجودم ، بهترین پدر رو از دست دادم. بعد از تقریبا" هفت ماه هنوز نبودنش رو باور نکردم . از خدا می خوام که سایه همه ی پدر مادرا بالای سر فرزندانشون باشه .

فاطمه طبق روال همیشه صبح با سرویس می ره مدرسه . یه چند روزی بود که گریه می کرد و می گفت من با خانم سرویسی نمی رم . وقتی دلیلش رو ازش پرسیدم گفت خانم سرویسی شوهرش رو با خودش می آره و من ازش می ترسم منم با خانم سرویسی صحبت کردم که هر وقت شوهرش کار داشت و خواستین با هم برید دنبال فاطمه بهم خبر بده که خودم برم بیارمش و به فاطمه هم گفتم که دیگه شوهرش نمی آد.

کلاس زبانش هم کماکان ادامه داره اعداد رو تا 49 و تقریبا" ده تا حرف هم یادشون دادن . تا 25 اسفند کلاس داره و شروع ترم جدید 15 فروردینه.

نقاشی کشیدنش خیلی خوب شده توی مهد از دوستاش یاد گرفته گلهای مختلفی بکشه . در عرض یک دقیقه یه چمن سبز با چند شاخه گل یه خورشید و چند تا ابر می کشه . کتاب داستاناش رو بر می داره و از روی شکلاش برای خودش داستان تعریف می کنه.

خودم هم اومدم با بافتنی کردن سر گرم کردم البته مشاور گفت بافتنی برای اعصاب خوب نیست چون باعث می شه بیشتر فکر کنی باید یه کاری کنی که فکر کردن نداشته باشه یه کاری باشه که تموم فکرت روی انجام اون کار متمرکز کنی.ولی من از بافتنی کردن خوشم اومده یه ژاکت و یه دامن و یه دونه کت کوتاه برای فاطمه بافتم . حالا می خوام برای خودم یه ژاکت بلند ببافم.

امروز خاله فرهت رفت مکه . البته اعزامش از تهران بود صبح رفتیم فرودگاه که خاله بره تهرون و فردا صبح ساعت سه و نیم از تهران عازم مکه بشه. قا جونم خیلی خالی بود . خاله یک ماه اونجا می مونه چون از طرف هلال احمر ماموریت رفته . باید توی مکه و مدینه شیفت بده . انشاالله همه ی مسافرا صحیح و سالم به مقصد برسن خواهر ما هم در پناه خودت سالم نگه دار.

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (4)

عشق یعنی
14 اسفند 92 9:22
عزیزم این شاله که تو سال 93 زندگی ات سرشار از شادی . عشق باشه و هیچ غمی نداشته باشی. خوش به سعادت خواهرت . اشک تو چشام حلقه زد. خوش به سعادتش
fateme
پاسخ
منم برای شما و همسر عزیزت بهترینها رو آرزومندم. انشاالله روزیه شما هم بشه به این سفر زیارتی برید.
مامانی درسا
14 اسفند 92 11:59
عزیزم خدا بابای نازنیتو بیامرزه انشاالله که روحش با شهدای کربلا محشور بشه و دخملی هم راست گفته آخه خانم سرویسی برای چی شوهرشو میاره بچه بترسه و آفرین به دختری که این همه خوب یاد گرفته زبا نو و نقاشی رو .... خودت هم انشاالله بهتر میشی یعنی عادت میکنی ..... دوستتون دارم و انشاالله سال 1393 بهترین سال عمرت بشه عزیزم
fateme
پاسخ
ممنونم عزیزم خدا اموات شما رو هم بیامرزه. منم بهترینها رو برات آرزو می کنم .
♥مامی ملودی جون ♥
16 اسفند 92 14:35
واقعا سال 92 برای همه سال خیلی بدی بود خدا کنه هر چه زودتر تموم بشه
fateme
پاسخ
انشاالله این دو هفته آخر سال برای همه به خیر و خوشی بگذره.
مامان نادیا و نلیا
18 اسفند 92 10:44
سلام عزیزم....ایشالا که سال و خوب و خوشی در پیش داشته باشی...روح پدرتون هم شاد باشه......فاطمه جون رو هم حتما از طرفم ببوسش
fateme
پاسخ
ممنون عزیزم
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به بهار می باشد