فاطمهفاطمه، تا این لحظه: 16 سال و 1 ماه و 7 روز سن داره

بهار

خاطرات چیز هایی هستن که هیچ وقت نمیتوان آن ها را فراموش کرد چون در فراموش نشدنی ترین جای ذهن ما هستند

دوستام

1399/1/15 22:57
نویسنده : fateme
913 بازدید
اشتراک گذاری

سلام . من الان کلی دوست دارم . با ۵ یا۶ نفر خیلی صمیمی هستم ولی الان ۲ ماهه که ندیدمشون و خیلی دلتنگشونم😔 اسم یکی شون دیبا است که مامانم قبلا نوشته بود که باهاش سال اول دوست شدم چون مامانش هم با مامانم دوست بوده.

اسم دوتای دیگشون هم که همون سال باهاشون دوست شدم فرنوش و کیانا هست که من همون سال بعد از دیبا با کیانا دوست شدم و بعدشم با فرنوش چون کیانا با اون دوست بود و منم باهاش دوست شدم 

یکی هم هست که ۲ ساله باهاش دوستم . اسمش فاطمه است خیلی دختر خوبیه 

یکی از وفادار ترینشون زهرا است که همه کاری برام میکنه 

ثمین و نیکی هم دوتا دیگه از دوستام هستن که باهم دوستیم.

همه ی این کجایی که گفتم ما یک گروه بزرگ ۷ نفره هستیم که تو مدرسه همه میشناسن😁😁😁  

داشتن دوست خوب خیلی مهمه منم به داشتن روستای خوبم افتخار میکنم .

 

پسندها (3)

نظرات (0)

niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به بهار می باشد