فاطمهفاطمه، تا این لحظه: 16 سال و 1 ماه و 19 روز سن داره

بهار

خاطرات چیز هایی هستن که هیچ وقت نمیتوان آن ها را فراموش کرد چون در فراموش نشدنی ترین جای ذهن ما هستند

سرماخوردگی و آلرژی

1391/4/21 14:39
نویسنده : fateme
421 بازدید
اشتراک گذاری

از دیروز فاطمه کمی کسل احوال بود.اوه

ازدیشب هم صداش گرفت و آبریزش داشت و سرفه میکرد .

قرار شد که ببرمش دکتر. تلفنی نوبت گرفتم به من زنگ بزنباید ساعت 12 بریم.

خدا کنه خانم دکتر دارو کم بهش بده چون من بساطی دارم برای دارو دادنش .یه نیم ساعت قبل از ساعت داروش باید دنبالش توی این اتاق و توی اون اتاق برم تا بتونم داروش رو سر ساعت بهش بدم.

رفتیم دکتر چون منشی خانم دکتر آشناست ما رو نفر اول فرستادنیشخند . خوشبختانه خانم دکتر گفت یه سرما خوردگیه ساده است نیازی به خشک کننده نداره و این بیشتر آلرژیه تا سرما خوردگی ، و بهش یه اسپری بینی داد و شربت سرماخوردگی و یه شربت هم برای حساسیت.بازم خدا را شکر که داروهاش زیاد نبود.لبخند

اومدیم خونه بهش گفتم فاطمه بیا داروت رو بخور تا زود خوب بشی اون هم مثل همیشه فرار رو بر قرار ترجیح داد. گفتم خدایا چیکار کنم ، یه مرتبه به ذهنم رسید یه آیة الکرسی بخونم شاید بیاد و داروش رو بخوره باور کنید تا آیة الکرسی رو خوندم اومد و به راحتی دارو روخورد .لبخند

شما هم میتونید امتحان کنید.لبخند

پ ن ــ  فاطمه وزنش 16/5 کیلو و قدش 108 بود.

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (5)

مامانی درسا
21 تیر 91 2:16
ای حونم قربونش برم انشاالل دیگه سرما نخوره این روزا دختری منم زیاد حالش خوب نیست و تقریبا" علایم فاطمه گلی رو داره .... برای جفتشون دعا میکنم انشاالله همیشه تنشون سالم باشه


منم دعامیکنم که هیچ وقت بچه ها مریض نشن چون واقعا" گناه دارن. باهر مریضی زود وزن کم می کنن.انشاالله که همیشه صحیح و سالم باشن.
بابای دوقلوها
21 تیر 91 8:40

انشالله گلیمون زودتر خوب بشه


انشاالله
مامان رومینا
22 تیر 91 11:40
ایشالا فاطمه گلی زودی خوب شه.رومینا هم سرما خورده
مامي نسيم ( مامان ملودي )
25 تیر 91 10:08
اي واي . از بس بيرون گرمه و خونه ها سرد خب بچه مريض ميشه ديگه . انشا الله زود زود خوب بشي عزيزه دلم


انشا الله
مامان ریحان عسلی
26 تیر 91 17:36
سلام
خدارو شکر که فقط آلرژی بوده ریحانه هم هر چند وقت یه بار آبریزش بینی اش شروع میشه
ماشالا اسپند نه همون زاغ دینش خومون حتما براش دود کن


حتما" عزیزم
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به بهار می باشد