فاطمهفاطمه، تا این لحظه: 16 سال و 1 ماه و 26 روز سن داره

بهار

خاطرات چیز هایی هستن که هیچ وقت نمیتوان آن ها را فراموش کرد چون در فراموش نشدنی ترین جای ذهن ما هستند

بدون عنوان

1391/5/8 17:55
نویسنده : fateme
301 بازدید
اشتراک گذاری

گلم عاشق شال و کیف و کفشه البته نه کفش خودش کفش من ، از هرشالی که خوشش بیاد می گه این مال منه مامان دیگه اینو نپوشیا، اگه بخوام بپوشم باید ازش اجازه بگیرم ، از بس توی این  کفش وصندلا خورده زمین اومدم قایمشون کردم که دیکه نپوشه فقط همین یه کفش سردست بود که خانم مرتب توی خونه پاشه، وقتی می ریم بازار کنار کفاشی که رد می شیم دست میزاره رو صندل پاشنه دار و می گه مامان بیا اینو برای خودت بخر قشنگها، بعد هم می خنده آخه من می دون برای چی می گه بخر.

 

قربون ژست گرفتنت برم ، خیلی اذیت می کنی، منم دعوات می کنم ولی باهمه ی اذیت کردنات بازم عاشقتم واینو بدون که همه ی زندگیم تویی.

اینجا هم در ورودی مسجد ایستادی می خواستیم بریم کلاس قرآن. وقتی می ریم کلاس اول از همه می ری و یه دونه رحل با قرآن بر می داری و می آی پیشم می شینی ازوقتی هم که قرآن خوندن شروع می شه پشت سر هم می گی از کجا بایدبخونیم و هم زمانکه من صفحه رو ورق می زنم تو هم صفحه رو ورق می زنی . دیروز گفتی کدوم صفحه رو باز کنم من همین طوری یه صفحه برات باز کردم و گفتم از اینجا شروع می شه بعد به صفحه ی من نگاه کردی گفتی که چرا صفحه ی تو فرق می کنه نگاه کردم دیدم اونجایی که داریم می خونیم آخر یه سوره است و شروع سوره ی بعدی که با بسم الله شروع شده بود تفاوت صفحه ها رو تشخیص داده بودی و متوجه شدی که من همین طوری یه صفحه برات باز کردم.

عجب حجابی

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (10)

مامان امیر مهدی
8 مرداد 91 22:54
فدات شم پا تو کفش بزرگترها نکن بده
چه حجاب قشنگی از بالا که لختی خانمی


دخترم حجاب دوره قدیم رو داره.
مامان امیر مهدی
8 مرداد 91 22:55
ممنون که بهمون سر زدین
مامان ریحان عسلی
9 مرداد 91 2:38
سلام
به به فاطمه جون قبول باشه
وای ریحانه هم اینجورین همش شالی مو ورمیداره هی او ور میداره هی مو باید بذارم سر جاش
وی وی میگما مسجد تو شهرن بازار صفا


قبول الله.
موکه چی سالم از دس ای دخترنداروم دو تا از صندلام بوردوم خونه ی عاموش نادوم تا دیگه پاش نکنه. سیش گوفتوم گم شده.
نه جون دلوم، مسجد امام جعفرصادق(ع)تو عاشورین.



مریم--------❤
9 مرداد 91 9:27
سلااااااااااااااااام
خوبی مومانی ببخش عامو تو نیمیفهمی چه قضایا و بلایا که سر ما نمه.....ها دیگه سی همیم نتونسم بیوم نت.....ولی خو حالا بوشهرم
ماشالله مث همیشه فاطی خانوم خوشگلنمو برم فعلا چون خیلی کار دارم حالا بعدا میوم پستتم میخونم


توخوما ترسوندی میخواسی بیری یه ندایی می دادی که ما دل واپست نواویم
مامي نسيم ( مامان ملودي )
9 مرداد 91 12:24
آفرين به خوشگل خانوم باهوش . ماماني سر بچه رو نتونستي گول بمالي ها
مامي نسيم ( مامان ملودي )
9 مرداد 91 12:29
.~~~. . . ’’~-,,_. . . . . . .. ,-’. . . . ’-,~~-,
. |. . . . . . . . . . ¯’~-,. . .. ,’. . /. . . . ’,. . . ’-,
. ’,. ســــــلام دوست .. ’-,. . |.. /. . . . . . . . . ,’
.. ’~-,. .مــــــــــــــن. . . . . .. |. |. . . . . . . . . /
. . . .¯’’’’~~~~~~~’. . . |,,, . . . . . . .. /
. . . . . . . . . . . . ’-,. . ’. ~ ~’ ’-,. . . . .. /
. . . . . . . . . . . .. /’. . .. OO. . ’ ~--~~’
. . آپــــــــــم . .. ,-’-. . ,-~¯¯~-,. . . . .. ’-,
. . . اگـــه . . . ,-’. . . .. ’~-,,,-~’. .. . . . . ’,
. . بيـــــــايـــي .. /. . . . . . . . . . .. ,_,-. . .. /
. خوشحــــــــال. ’,. . . .. ,_;’. .. |. . . /. . .. ,’
. . ميــــــــــشم .. ’-,. . . .. ’’’~-~"~~".. ,~’
. . . . . . . . . . . .. ’~--,,_. . ’~~’. ,- ’
. . نظر یادت نره. . . . . . . |’’. . . ~’,-,
. . . .بدو بيا . . . . . . . .. /. .. ,. . .. ’~-~""~-,
. . . . . .منتظرم . . . . . .. /. . ,,--’~--,,_,,-.. ).. )
. . ....... .ملودي .. /.. .- ’. . . . . .. ’~,~’""
. . . .خاطرات این .. /. ~’. . . . . . . . . .. )_,,_
. . .. . چند روزشو . .. |. . . . . . . . . . . }__""~,
. . . . . نوشته . . .. ,_. . . . . . . _,,,--~’¯.. ¯’~,
. یه عالمه عکس جدیدهم . . . ’~-,,,,,,. . . . . . . . ~-,. ’-,
. . . . . . . گذاشتم . . . .. .. ’~-,,__. . .. _,),-



اومدم عزیزم
مامان رومینا
9 مرداد 91 14:10
عجب حجابی گشت ارشاد نگیرتتمنم بچگیام عاشق کفشای مامانم بودم که تق تق صدا میداد.حالا کی رومینا پاتو کفش ما کنه خدا داند
غزل
9 مرداد 91 18:07
من 7سال از فاطمه بزرگترم.منم یکی از این خرسا دارم.چه وب قشنگی.اگه میشه یک سریم به وبم بزنین


حتما" عزیزم من لینکتون می کنم
مسافران آسمانی
9 مرداد 91 22:28
عززززززززززززززززززززززززززیزم خودتو حجاب گرفتنت...
مامانی ماشاالله همه جوره ملوسه فاطمه جون...
خوشم اومداااااااااااااااااااا نتونستین گولش بزنین


آره نمی شه گولش زد آخه بچه ها خیلی باهوشن
عسلی
10 مرداد 91 14:59
وای من هم از دست دختر خواهرم دیونه شدم همه شال و روسری هامو نخ کش کرده با اینکه من 16 سال ازش بزرگتر هستم اما اگه مامانم چیز جدیدی واسم بخره با من و مامانم دعوا میکنه و قهر.اینقدر منو اذیت میکنه که بهش میگم مادر شوهر...............
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به بهار می باشد