فاطمهفاطمه، تا این لحظه: 16 سال و 1 ماه و 30 روز سن داره

بهار

خاطرات چیز هایی هستن که هیچ وقت نمیتوان آن ها را فراموش کرد چون در فراموش نشدنی ترین جای ذهن ما هستند

جایزه

1391/5/14 16:26
نویسنده : fateme
283 بازدید
اشتراک گذاری

امروز به مناسبت تولد امام حسن مجتبی (ع) توی کلاس قرآن یه جشن کوچیک گرفتیم .

مربی قرآن به چند نفر جایزه داد . البته از روز قبل می دونستیم .

منم گفتم بچه ام هر روز توی این هوای گرم با من می آد کلاس ، باید به اونم جایزه بدن.به خاطر همین خودم رفتم نوشت ابزاری و براش هدیه خریدم .همونجا هم کادوش کردم .هورا

با خانم فروشنده یه فیلمی داشتیم تافاطمه متوجه نشه ،اوه چندتا دفتریادداشت آورد که من یکی از اونا رو انتخاب کنم که فاطمه اومد وگفت مامان چی می خوای بخری ، وااااااااااااااااای چه دفتر چه قشنگی برام می خری ،چشمک گفتم نه فکر کنم خانم شاهمیری برات خریدهچشمک حالا میریم مسجد اگه چیزی بهت نداد من اینو برات می خرم و اونم قبول کرد.

اومدیم مسجد و من یواشکی کادوی فاطمه رو به خانم شاهمیری دادم و گفتم بعدا"بهش بده.لبخند

قبل از اینکه قرآن خوندن رو شروع کنیم مربی قرآن در مورد امام حسن(ع) کمی صحبت کرد و شیرینی پخش کرد  خب همه روزه بودن شیرینیها رو گذاشتیم برای افطار .بعد از اون هم جایزه ها رو داد.

خانم شاهمیری گفت چون فاطمه دختر خوبی بوده

niniweblog.com

و تو کلاس اذیت نمی کرده

niniweblog.com

به اونم یه جایزه می دم و فاطمه ازخوشحالی نمی دو نید چکار می کرد .

niniweblog.com

هرچی بهش می گفت بیا جایزه ات رو بگیر می گفت مامان من نمی رم خودت برو اونو برام بیار بچه ام ذوق زده شده بود.

niniweblog.com

اون که نمی دونست من براش خریدم . ولی تا جایزه اش رو باز کرد گفت مامان همون دفترچه ای که بهت گفتم برام بخر .تعجب دیگه نمی خواد برام بخری خانم شاهمیری بهم داد.

اینم سر گذشت امروز فاطمه جون  خوبه آدم بچه باشه................

اینم جایزه فاطمه البته کتاب مفاتیح خانم شاهمیری بهمون داد

اینجاهم فاطمه جایزه اش رو گرفته و گذاشته جلوش

اینم دوست فاطمه اونم اسمش فاطمه است

اینجام رو تخت خاله راحیل نشستی و به قول خودت ژست گرفتی

بهت گفتم دستت رو تو دهنت در بیار گفتی پونه گفته هر وقت خسته شدی اینجوری کن منم حالا خستمه . چکارش می شه کرد حرف ، حرف اونه.

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

مامان ریحان عسلی
14 مرداد 91 18:57
سلام
مبارکت بشه ایشالا همیشه موفق باشی
عروسه گلم
چه کار خوبی کردی واسه فاطمه جونم هدیه گرفتی


ممنون خاله.
ها نه اگه سیش نمی خریدوم توذوقش می خورد. دیگه نمی اومد کلاس قرآن . حالا خوش هیچی نمی ناد که مو هم بروم.
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به بهار می باشد