فاطمهفاطمه، تا این لحظه: 16 سال و 1 ماه و 25 روز سن داره

بهار

خاطرات چیز هایی هستن که هیچ وقت نمیتوان آن ها را فراموش کرد چون در فراموش نشدنی ترین جای ذهن ما هستند

عکس فاطمه

1391/6/7 22:54
نویسنده : fateme
780 بازدید
اشتراک گذاری

 

 

 

بدون شرح.......

توی حیاط آقاجون

 

جدا کننده متن, جدا کننده متن جدید, جدا کننده متن زیبا, انواع جدا کننده متن, عکس جدا کننده متن

 

 

 

جدا کننده متن, جدا کننده متن جدید, جدا کننده متن زیبا, انواع جدا کننده متن, عکس جدا کننده متن

 

این صفحه از بوردا رو نشون می ده و می گه این لباس رو خاله فرشته برام درست کنه و منم کیف و کفش و تل و دستکشش رو براش بخرم

جدا کننده متن, جدا کننده متن جدید, جدا کننده متن زیبا, انواع جدا کننده متن, عکس جدا کننده متن

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (13)

مامان امیر مهدی
8 شهریور 91 15:40
جدی ؟پس هم سن خواهر شوهرمی
مامان امیرحسین ومحیا
8 شهریور 91 16:43
طاهره مامان امیرعلی
8 شهریور 91 20:35
سلام.وبلاگتون مثل همیشه زیبا و قشنگه،تبریک میگم بهتون.امیرعلیه من تو جشنواره ی آتلیه سها شرکت کرده و به رای شما شدیدا احتیج داره.اگه به وبلاگش سر بزنین یه پست گذاشتم که آدرس جشنواره است اگر روش کلیک کنین مستقیم به سایت جشنواره میره.اسم پسملیه من امیرعلی مرادیان هست.بهش رای بدین و مارو خوشحال کنین.امیدوارم بتونم لطفتونو جبران کنم.
علی
8 شهریور 91 21:19
خیلی لطف داشتین نمیدونم چی بگم همین که هستین و اینارو گفتین برام دنیایی ارزش داره هم سن مامان من هستین من 20 سالمه نمیدونم بهتون چی بگم اجی؟؟؟ خاله؟؟ نمیدونم به خدا هرچی راحتین بگن صداتون کنم فقط میگم لطف کردین واسه حرفاتون ونظرتون تند تند به وبلاگم بیایید کافیه اخه نمیخوام مزاحم زندگی قشنگتون باشم از طرف من دختر خوشگلتون رو ببوسید بازم ممنون
علی
9 شهریور 91 22:09
سلام اپم نظر یادت نره دعا کن برام
مامان امیر مهدی
10 شهریور 91 12:45
عکسهات خیلی نازن فاطمه جون ممنون مامانی که بهمون سر زدین
نایسل
10 شهریور 91 20:24
سلام عزیزم خوبی؟ چه خبراااا دلم حسابی تنگ شده بود نتم قطع بود مرسی به فکرم بودی عزیزمم
نایسل
10 شهریور 91 20:25
فدای فیگورات عزیز دلممممم
نایسل جون
11 شهریور 91 0:33
مرسی خوشگلم خیلی خیلی ممنون ننمیدونم چچرا همچین فکر ی کرده به خدا خیلی گله مامان علی خیلیراستی عسیسممم تولدت با تاخیر مبارک
علی
11 شهریور 91 3:26
مرسی واسه نظرتون بازم میزارم ممنون واسه راهنماییتون زیارت قبول ایشالله سلامت برگردید چشم
بابای دوقلوها
12 شهریور 91 9:12
خیلی خوکشلی عمو جوون خدا حافظت باشه
حسین
18 شهریور 91 10:37
کاش یه کم از حرف زدنش هم تو وبلاگ می ذاشتی تا بفهمیم صداش چجوریه
مریم
19 شهریور 91 12:50
مثل همیشه خیلی خوب بود اما ای کاش کیفیت عکسا بهتر بی تا بهتر میتونسیم چهره ی نازش بیبینیم
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به بهار می باشد