فاطمهفاطمه، تا این لحظه: 16 سال و 1 ماه و 25 روز سن داره

بهار

خاطرات چیز هایی هستن که هیچ وقت نمیتوان آن ها را فراموش کرد چون در فراموش نشدنی ترین جای ذهن ما هستند

گرفتن شهریه

1391/7/4 14:31
نویسنده : fateme
253 بازدید
اشتراک گذاری

آخرش امروز موفق شدم شهریه فاطمه رو پس بگیرم.

دیروز تلفنی با مسئول اونجا صحبت کردم و قبول نمی کرد ، خلاصه با کلی صحبت کردن در آخر با بی احترامی کامل گفت آخر ماه بیا و پولت رو بگیر و تلفن روقطع کرد .

من به خاطر این کارش تا شب حالم بد بود .

دیشب با دوستم صحبت کردم واین پیشنهاد رو داد که شهریه آبان ماه پسرش رو پرداخت نمی کنه و پولش رو به من می ده .

امروزکه باخانمه صحبت کرده بود اونم نمیدونم چطور بوده که قبول کرده .

بابت دوساعتی که فاطمه رو برده بودم 15000تومن کم کرد  و 85000تومن رو برگردوند. من نمیخوام حق کسی توی گردنم باشه این 15تومن هم حلالش باشه.

حالا من تونستم پولم رو پس بگیرم ولی اون هفت نفردیگه که انصراف داده بودن نتونستن اینکار  رو بکنن. شاید اونا مثل من سمج نبودن.

ولی این پولا خوردن نداره این حق الناسه ، خدا یه روزی  بهش نشون می ده .

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (12)

مامان ریحان عسلی
4 مهر 91 15:38
پس می زنم دست قشنگرو به افتخار شیر زن بوشهری


ممنونم کجاش دیدی .
یعنی ای اولین باری بید که رفتوم و ول کن نبیدوم تا آخرش پیلوم ورداشتوم.

مریم
4 مهر 91 17:26
سلام خوبی؟ببخش نمیامسرم خیلی شلوغه


اشکال نداره عزیزم . میدونم دیگه مدرسه می ری.
مریم
4 مهر 91 17:27
آره بهتره آدم حق خودشو بگیرهنمی دونم با چه رویی میخواسته نده....


آدم وقتی حق مردم خوردن براش مهم نباشه هر کاری بخواد می کنه.
اگه تو این دنیا این طوری جواب مردم رو می دن تو اون دنیاباید جوابگوی خدای خودشون باشن.
فکر می کنن اینجا رئیسن تو اون دنیا هم می تونن ریاست کنن.
فقط می گم خدا به راه راست هدایتشون کنه.
نایسل
4 مهر 91 18:31
اوف من اینقدر از این جور آدما لجم میگیره
نایسل
4 مهر 91 18:31
مرسی عزیزم ایشالا جیزی اش نیست شنبه میریم دکتر
نایسل
4 مهر 91 19:20
مرسی گلمممم چشا خوشگل میبنه
علی
4 مهر 91 23:21
بالاخره این مرحله هم پشت سر گذاشتین خوشحالم موفق شدین چون اون ادم های هستن که این کارشونه وکوتاه نمیان به هیچ وجه باید واقعا جشن گرفت
علی
4 مهر 91 23:23
راستی دقت کردین؟؟؟
اون حانوم دوستتون دقت نکرده شما پولتون رو پس میگیرین و دارین انصراف میدین پس حتما مشکلی هست ونرفته تحقیق وهمینطوری برده بچشو ثبت نام کرده


دوستم چون قبلا"بچه اش رو برای بازی می برده اونجا و با بچه اش مشکلی برای موندن نداره به خاطر همین اونواونجا ثبت نام کرده . البته از مهد کودک بودن اونجا و آموزشهای اونا مثل من بی خبره .
مامي نسيم( مامان ملودي )
5 مهر 91 9:59
آفرين حقش بوده
مامان رومینا
5 مهر 91 11:15
ایول زن دایی بالاخره گرفتی پولو.ولی خیلی بی انصاف بوده که واسه دو روز 15تومن گرفته


از این 15تومن ، 6نومن اون بابت دو ساعتی که اونجا بازی کرده بود حساب کردم ومابقی بابت صدقه سر دخترم بهش دادم.
مامان رومینا
5 مهر 91 22:30
آره بابا فدای سر فاطمه.ولی خودشون باید بدنن این پولا خوردن نداره
مامان امیرحسین ومحیا
11 مهر 91 12:31
ای قولدور.


ما اینیم دیگه.
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به بهار می باشد