فاطمهفاطمه، تا این لحظه: 16 سال و 1 ماه و 19 روز سن داره

بهار

خاطرات چیز هایی هستن که هیچ وقت نمیتوان آن ها را فراموش کرد چون در فراموش نشدنی ترین جای ذهن ما هستند

تغییر دکوراسیون اتاق فاطمه

1391/7/18 21:05
نویسنده : fateme
272 بازدید
اشتراک گذاری

دوستا ی خوبم  من میخوام دکور اتاق فاطمه رو عوض کنم.

البته میخوام بعضی وسایلش رو باهم ست کنم .

مثلا"روتختی ، تزئینات اتاقش ، قاب و.............

حالا موندم از چه شخصیت کارتونی استفاده کنم .

دوستای گلم شمابهم کمک کنید تا اون رو انتخاب کنم .

شاید بشه یه نوع رای گیری .هر موردی که بیشتر گفته شد همون رو انتخاب میکنم .

ممنونم دوستان عزیزم.

1 ــ سیندرلا

2 ــ کیتی

3 ــ دورا

4 ــ باب اسفنجی

5 ــ میکی موس

6 ــ پو

7ــ پت و مت

8 ـ گوسفند زبل

9 ــ توت فرنگی کوچولو

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (17)

نایسل
15 مهر 91 0:48
من کیتی رو دوست دارمم


الناز جون ممنون بابت نظرت.
مامي نسيم( مامان ملودي )
15 مهر 91 8:10
خصوصي گلم
مریم--------❤
15 مهر 91 14:06
سلام عزیزم
درست نمیدونماما فکر کنم پو بهتره


ممنون از اینکه نظر دادی .
مریم--------❤
15 مهر 91 14:09
عزیزم به این لینکا برو ایده های قشنی داره
http://sismuni.niniweblog.com/post57.php
http://sismuni.niniweblog.com/post97.php
البته سی ما بوشهریا که اهل تجملات نیستیم خیلی جالب نی اما چیزی قشنگی داره


چشم حتما" میروم سی می کونوم .
ستاره زندگی
16 مهر 91 0:34
مامانی سعی کن به سلیقه فاطمه خانم نزدیک باشه تا ما

ما هم به روز شدیم


چشم حتما" به سلیقه دخترم هم توجه میکنم .
اومدم عزیزم.
مامانی درسا
16 مهر 91 1:06
سلام مامانی از حالا مبارکش باشه ...... من فک میکنم واسه پرنسسمون بهترین انتخاب سیندرلاست البته هلو کیتی هم خوبه .....


ممنونم از نظرتون.
مامان آرینا موفرفری
16 مهر 91 9:45
سلام عزیزم من از بچگی عاشق کیتی بودم هنوز هم از طرح های کیتی خیلی خوشم میاد به نظرم هرچی فاطمه جون خوشش میاد همون رو انتخاب کن مطمئنا ازش لذت می بره .


ممنونم مامانی خوب که اومدیدو نظر گذاشتید..
مامان سارا
16 مهر 91 10:32
عزیزم سلام.به نظر من از خود گل دختر سوال کنید چی دوست داره اینجوری خیلی بهتره ولی من کیتی رو دوست دارم


گل دختر ما سیندرلا رو می پسنده.
مامان علی خوشتیپ
16 مهر 91 10:39
سلام عزیزم.ممنون که منو قابل دونستی تا توی نظرسنجی شرکت کنم
من همیشه با حذف شروع میکنم تا راحت تر تصمیم میگیرم...
کلا گزینه 4و7و8 رو حذف کن.برای دخترا زیاد جالب نیست و قدرت مانورت کم میشه و نمیتونی ترکیبات قشنگی رو براش استفاده کنی...
من کیتی رو خیلی دوست دارم چون تنوع رنگ داره و مدل ساعت و پرده و تابلو ...میشه راحت باهاش ست کرد،بعدشم سیندرلا که کاملا دخترونه و ناز و ملوسه
ولی به سلیقه و نظر دخترتون هم توجه کنید.
الان اتاقش چه رنگیه؟سعی کن رنگ جدید یه رنگ متفاوت از قبلی باشه که یه جورایی تنوعی بوجود بیاد
(من در مورد دورا چیزی نمیدونم)


اتاقش الان کرم رنگه . البته اگه باباش اجازه بده رنگش رو عوض کنم بایدیه رنگی روانتخاب کنم نزدیک به شخصیت کارتونی باشه که انتخاب می شه.
درموردکیتی درست گفتید همه چیزش میشه پیداکرد.البته سیندرلا هم همینطوره . مرسی بابت نظرتون .
مامان امیرحسین ومحیا
16 مهر 91 11:51
کیتی


مرسی خاله جون
تارا
16 مهر 91 13:23
من کیتی رو دوست دارم و گوسفند زبل!


مرسی تاراجون . خوشحال شدم اومدی نظر گذاشتی.
شبنم
16 مهر 91 15:57
ببین عزیز دلم؛من اول اونایی رو که دوست ندارم می گم!!!
به نظر من پت و مت علی رغم کارتون بامزه شون،اما چهره زیبایی برای تزیین اطاق یک کودک ندارن.
گوسفند زبل رو هم دوست ندارم،چون ترکیبی از رنگ سفید و سیاه هست،و نه رنگ های شاد موردعلاقه کودکان.
بابا اسفنجی هم با وجودی که کارتنش رو خیلی دوست دارم و حتی گاهی خودم می شینم از پرشین تون اونو می بینم،اما واسه تزیین اطاق مناسب نمی دونمش.




ممنونم بابت نظرت عزیزم . حتما" استفاده می کنم.
شبنم
16 مهر 91 15:58
به خاطر همین،مخصوصا که فاطمه جون دختر هست در درجه اول سیندرلا و کیتی رو پیشنهاد می کنم..و بعد از اون هم طبق سلیقه خودتون توت فرنگی کوچولو هم می تونه مناسب باشه..
امیدوارم در نهایت تزیناتی زیبا و موردپسند فاطمه جون تهیه کنید.


فاطمه هم می گه مامان سیندرلا بذار.
شبنم
16 مهر 91 16:05
به این زودی رسید؟؟
پس کامنت هام کو؟؟


من کامنت تائید نکرده جواب می دم .آخه دارم بقیه کامنتها رو جواب می دم وقتی بر می گردم می بینم کامنت شمارسیده .
حالا تائیدشون می کنم.
مامی نسیم (مامان ملودی )
17 مهر 91 1:00
همه اش خوبه اما فکر کنم پو و دوستان چون چند تا عروسکن بیشتر وسایلش و پیدا کنی . اما هلو کیتی هم خوبه مبلمان فیروزه توی عاشوری سرویس های قشنگی داری خانومی


سرویس خوابش رو عید پارسال از همون جا خریدم.
مامان رومینا
17 مهر 91 23:58
او ه ه ه ه ه ه چقدر پست جدید داریم واسه خوندنمنم کیتی و سیندرلا رو میپسندم.چیزای تزیینیشونم بیشتر از بقیه گیر میاد.من خودم قراره اتاق رومینا رو با تم کیتی تزیین کنم خیلی خیلی خوشگله.از فاطمه خودشم پرسیدی چی دوست داره؟


فاطمه می گه سیندرلا ، ولی چیزای تزئینی کیتی بیشتره .حالا بین این دوتا یکی انتخاب میکنم .شاید سیندرلا روانتخاب کردم.
مامان رومینا
18 مهر 91 22:09
خصوصی
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به بهار می باشد