فاطمهفاطمه، تا این لحظه: 16 سال و 1 ماه و 19 روز سن داره

بهار

خاطرات چیز هایی هستن که هیچ وقت نمیتوان آن ها را فراموش کرد چون در فراموش نشدنی ترین جای ذهن ما هستند

نتیجه نظر سنجی

1391/7/22 14:19
نویسنده : fateme
265 بازدید
اشتراک گذاری

باتشکر از دوستای خوبم که لطف کردن توی نظر سنجی که گذاشته بودم شرکت کردن و نظر خودشون رو اعلام کردن .

مرسی از همه ی شما دوستان عزیز.

1 ــ کیتی 8 رای

2 ــ سیندرلا  4 رای

3 ــ پو 2 رای

فاطمه خودش گفت سیندرلا  .

حالا باید برم بازار ببینم وسایل کدوم یکی بیشتر پیدا می کنم همون رو براش می خرم.

البته برای فاطمه در مورد نظر سنجی تو ضیح دادم و گفتم کیتی نفر اول شده اونم گفت پس برام کیتی بخر .

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (5)

مریم--------❤
22 مهر 91 18:19
مامان رومینا
23 مهر 91 14:14
اولش که اومدیم بریم چون سه چرخه نمیرفت تو ماشین آقا سعید یه دادی سرمان کشید که داشتم منصرف میشدم از رفتن.اعصاب نداره اصلا دیگه واسه سه چرخه هم ادم باید اعصابش خورد بشه اخهاونجا هم که چون سه چرخه رو راه میبرد و فرمونش کج میشد و رومینا هم نمیتونست کنترل کنه اعصابش ریخت بهم.این عشق بچه بود حالا اینجوری رفتار میکنه
مامان علی خوشتیپ
23 مهر 91 15:05
امیدوارم اتاق قشنگی براش آماده کنید و ازش لذت ببره


ممنمونم مامان مهربون
خاله جون
23 مهر 91 23:00
ستاره زندگی
30 مهر 91 10:00
مامانی چی شد؟؟دکور عوض شد ؟؟
مامانی زود که هر روز همه چیز داره گرونتر از دیروز میشه ها


هنوز نه . دارم کم کم وسایلش رو می خرم .
چند روز پیش رفتم روتختی براش بخرم . اون جنسی که انتخاب کردم قبلا" یه طرح دیگه اش عیدامسال براش خریده بودم 13000تومن ولی الان شده 70000هزار تومن.
منم نخریدم گفتم برم گناوه شاید اونجا ارزونتر باشه.
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به بهار می باشد