فاطمهفاطمه، تا این لحظه: 16 سال و 1 ماه و 19 روز سن داره

بهار

خاطرات چیز هایی هستن که هیچ وقت نمیتوان آن ها را فراموش کرد چون در فراموش نشدنی ترین جای ذهن ما هستند

آخرین جلسه ترم 4 کلاس زبان

1391/8/12 22:24
نویسنده : fateme
578 بازدید
اشتراک گذاری

روز سه شنبه 91/8/9 آخرین جلسه ترم پائیزه کلاس زبان فاطمه بود.

جشن شعر خوانی گرفته بودن .

وقتی کلاسشون تموم شد آخر کلاس گفتن مامانا بیان داخل کلاس بشینن تا بچه ها براشون شعر بخونن.

ماهم رفتیم داخل کلاس . چند تا عکس ازشون گرفتم .

موقع شعر خوندن خانمشون اونا رو به صف کرد و براشون آهنگ گذاشت و بچه ها شروع کردن به شعر خوندن .

هر چی به فاطمه نگاه می کردم اصلا" چیزی نمی خوند.

هی بهش اشاره می کردم که تو هم بخون ولی چیزی نمی گفت . میون یه چند دقیقه یه کلمه ای برای دلخوشی من می گفت .

خیلی ناراحت شدم . بعد معلمشون کارنامه بچه ها رو داد .

دیدم برای فاطمه قسمت دقت و تمر کز در کلاس رو B علامت زده .

وقتی همه رفتن رفتم پیشش و گفتم مشکل فاطمه چی بوده گفت توی کلاس خیلی حرف می زنه . فقط همین . وگرنه خیلی باهوشه و همه چیز رو وقتی ازش می پرسم جواب می ده .

گفتم حالا که اصلا" همکاری نمی کرد چرا؟

گفت نمی دونم . بعد چند تا عکس آورد و از فاطمه شروع کرد به پرسیدن اول بهش جواب نمی داد ولی بعدش شروع کرد بلبل زبونی کردن و هر چی معلمش می گفت قشنگ همه رو جواب می داد.

بعدمعلمش گفت نگران نباش بچه ها بعضی وقتا لجبازی می کنن و این هم یکی از ون وقتاست دیگه.

منم ازش تشکر کردم و اومدیم خونه . ولی بازم ناراحت بودم .

ترم جدید 15آبان شروع می شه .


پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (6)

خاله جون
12 آبان 91 19:36
سلام عزیزم تبریک میگم موفقییت فاطمه جون. منتظرعکس ها هستیم
مامان فری
12 آبان 91 21:40
فاطمه جون انشالله که موفق باشی ، مامانی شما هم ناراحت نباش دیگگگگگگگگگگگگگگگگگگگه
ستاره زندگی
12 آبان 91 23:41
مامانی خیلی ناراحت نباش،بالاخره ی روز همش رو برات میگه همه بچه ها همینطورند ستاره موقع بازی برای عروسکهاش میخونه
مامان علي خوشتيپ
12 آبان 91 23:50
موفق باشي فاطمه جونه باهوش
نگران نباش ماماني.بچه ها اولش اينجورين
بايد از الان تو جمع فاميل شروع كني كار كردن باهاش كه جلوي همه چيزايي كه بلده روبخونه.از معلمش هم همينو بخواي...


خونه آقام اینا ،یاپیش دخترعمه هاش شعرهای مهدکودکش رومرتب می خونه .
کلمه های انگلیسی هم وقتی ازش بپرسن می گه .
ولی جمله ها نمی تونه بگه .
البته معلمش هم گفت تو این سن برای ما یادگیری کلمات مهمه.
حالا این ترم هم ثبت نامش کردم ببینم چی می شه.
مامان علي خوشتيپ
12 آبان 91 23:51
خيلي ناز شده تو عكساش


چشماتون قشنگ می بینه
مامي نسيم ( مامان ملودي )
14 آبان 91 10:30
اشكال نداره من فكر كنم چون شما اونجا بودي نخونده و خجالت ميكشيده
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به بهار می باشد