فاطمهفاطمه، تا این لحظه: 16 سال و 1 ماه و 19 روز سن داره

بهار

خاطرات چیز هایی هستن که هیچ وقت نمیتوان آن ها را فراموش کرد چون در فراموش نشدنی ترین جای ذهن ما هستند

محرم آمد

1391/8/19 22:41
نویسنده : fateme
271 بازدید
اشتراک گذاری

السلام و علیک یا ابا عبدالله

قیامت بی حسین غوغا ندارد

شفاعت بی حسین معنا ندارد

حسینی باش که در محشر نگویند

چرا پرونده ات امضاء ندارد

الان به وب یکی از دوستان سری زدم دیدم یه پست برای محرم گذاشته . گفتم منم بیام ویه پست بذارم.

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (20)

علی
20 آبان 91 0:14
سلام بر حسین عالی بود التماس دعا
علی
20 آبان 91 0:15
بودم خاله شانس من نت قطع شد تا الان باهاش کلنجار رفتم الان درست شد شرمنده دیگه ایشالله فردا شب یاعلی
علی
20 آبان 91 0:19
ایشالله امسال همه با نیت و با اجازه و اذن بی بی فاطمه واسه اربابمون سنگ تموم بزاریم از الان میگم از ما بپذیر این نوکری رو راستی خاله انقدر دلم واسه چایی های هیت تنگ شده که نگو اصلا یه چیز دیگس چایی روضه ی ارباب
anahita
20 آبان 91 14:05
سلام بر امام حسین ویارات شهیدش ممنون از این پستت عزیزم
بابای دوقلوها
20 آبان 91 22:13
در کربلا زینب فغـان از دل بر آرد
در غصه ها اندوه و ماتم می شمارد

گوید به سوئی اکبر و عباس یکسو درخون شناور شاه بی سر نور عین است

آه این آخرین دیدار زینب با حسین است



التماس دعا
علی
20 آبان 91 23:21
سلام
به خدا شر مندم
البته اداره برق مقصر بود

خدا شاهده الان برق اومد

اومدم فقط بگم شرمنده ببخشید ولی بدقولی از من نبود
من لحظه شماری میکردم واسه 10 شب امروز



اشکالی نداره
هر وقت دلتنگ بودی بیاوبرام بنویس
منم بهت مرتب سر میزنم
علی
20 آبان 91 23:30
راستی یادم رفت بگم خوش به حالتون که این همه تو عزای ارباب فعالین بهش افتخار کنین من اعتقاد دارم حضرت زهرا گلچین میکنه نوکرای پسراشو و هر کی رو بیشتر دوست داره بیشتر میخوندش وسط خوش حالم همیشه چون میدونم حضرت امیر هم این رو میبینه و به نوکرای پسرش افتخار میکنه تو رو خدا التماس دعا دارم ها خاله یادتون نره
علی
20 آبان 91 23:35
واسه بد قولی بازم ببخشین

حالا راجعبه اهنگ وبلاگ

تو گوگل مینویسی کد مداحی فلان مداح برای بلاگفا

یا اسم شعرشو مینویسی

مثلا من نوشتم

کد اهنگ خدارو شکر محرمتو دیدم دوباره برای بلاگفا

بعد چندتا سایت معرفی میکنه

بعد یکیش انتخاب میکنی

بعد زیرش کدشو نوشته که خیلی حروف میشه

اون کد رو کپی میکنی و میری بخش تنظیمات وبلاگ
بخش اسکریپتها و کدهای اختصاصی کاربر برای درج در وبلاک و پیس میکنی اونجا و بهد تایید وبعد تموم

امید وارم درست ودقیق توضیح داده باشم

خواهش می کنم
درموردراهنمائی که کردید ممنونم
علی
20 آبان 91 23:36
نمیدونم چطور میگین که مداحیه چطو بالا نمیاد
اتفاقا الان دارم گوشش میدم

بازم امتحان کنین وخبرم کنین


حالا دوباره امتحانش میکنم
مامان ریحان عسلی
21 آبان 91 8:08
سلام
التماس دعا عزیزم


محتاجم به دعایت
anahita
21 آبان 91 11:38
اتفاق افتاد آنسان که برگ - آن اتفاق زرد- می افتد افتاد آنسان که مرگ - آن اتفاق سرد- می افتد اما او سبز بود وگرم که افتاد قیصر امین پور...
علی
22 آبان 91 20:07
سلام امشب 10 شب میام اگه اومدین منتظرتونم تا 10 ونیم
علی
22 آبان 91 20:10
واسه ختم قران اره هستم راستش خودم خواستم پیشنهاد بدم ولی روم نشد مرسی از دعتتون بگین باید چیکار کنم
علی
22 آبان 91 22:00
بیست دقیقه ای هست منتظرم نیومدین هستم فعلا اومدیسن بگین
علی
22 آبان 91 22:26
رفتین؟
علی
23 آبان 91 23:32
نه خاله اون این نیست اون وب دوست من وب یه دوست راستی چشم فک کنم فهمیدم چطور پیش برم ولی واسه اعتماد بیشتر اسم سوره های هر روز رو برام کامنت بزار راستی میشه یک روز چند حزب بخونم جلو بیفتم یا حتما باید یک حزب در هر روز باشه چشم خیالت راحت حتما میخونم و خبرشو بهتون میدم التماس دعا شفای مریضا خواهر منم مریضه دعاش کنین برای خودمم در اخر دعا کنین منم برای شما و همه دعا می کنم
علی
24 آبان 91 14:42
چشم مرسی برای کامنتتون خیلی براش زحمت افتادین اجرتون با ارباب
علی
24 آبان 91 15:06
جدول رو با دقت نوشتم فردا بر میگردم ونت ندارم هر دوسه روز یک بار درجریان قرارتون میدم که تا کجا ها خوندم بازم مرسی که منو تو این ثواب وارد و شریک کردین اجرتون با حضرت حق
anahita
25 آبان 91 20:58
موجیم و وصل ما، از خود بریدن است ساحل بهانه‌ای است، رفتن رسیدن است تا شعله در سریم، پروانه اخگریم شمعیم و اشک ما، در خود چکیدن است ما مرغ بی پریم، از فوج دیگریم پرواز بال ما، در خون تپیدن است پر می‌کشیم و بال، بر پرده‌ی خیال اعجاز ذوق ما، در پر کشیدن است ما هیچ نیستیم، جز سایه‌ای ز خویش آیین آینه، خود را ندیدن است گفتی مرا بخوان، خواندیم و خامشی پاسخ همین تو را، تنها شنیدن است بی درد و بی غم است، چیدن رسیده را خامیم و درد ما، از کال چیدن است قیصر امین پور
ستاره زندگی
27 آبان 91 12:24
فرشته‌ها از امشب صبوي غم مي‌نوشن
دوباره اهل جنت پيرهن سياه مي‌پوشن

التماس دعا


محتاجم به دعاتون
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به بهار می باشد