فاطمهفاطمه، تا این لحظه: 16 سال و 1 ماه و 19 روز سن داره

بهار

خاطرات چیز هایی هستن که هیچ وقت نمیتوان آن ها را فراموش کرد چون در فراموش نشدنی ترین جای ذهن ما هستند

تعزیه

1391/10/15 0:04
نویسنده : fateme
428 بازدید
اشتراک گذاری

امروز صبح با فاطمه رفتیم روضه خونه همسایه آقا جون اینا. ظهر هم نذری غذا دادن . منو فاطمه غذامون رو برداشتیم و رفتیم خونه آقا جون.

نذری زرشک پلو با مرغ بود. برای آقا جون اینا هم شکر پلو (شیرین پلو) با قیمه بوشهری آورده بودن .

ناهار اونجا موندیم چون بعد از ظهر می خواستم فاطمه رو ببرم تعزیه.

ساعت 4 بود که با هم رفتیم تعزیه نگاه کنیم . از مسجد همراه با سینه زنها راه افتادیم تا به محل تعزیه رسیدیم .

سه تا شتر آورده بودن که تا صدای طبل می شنیدن می خواستن فرار کنن به خاطر همین اونا رو گوشه خیابون نگه داشتن تا گروه طبل و موزیک رفتن و بعد اونا رو وارد زمین تعزیه کردن.

آقا جون در نقش جابر بود وقتی وارد زمین تعزیه شد به فاطمه گفتم نگاه کن آقا جون رو ؛ اون گفت نه مامان این آقا جون نیست اول اینکه صورتش پیدا نیست ، بعد هم آقا جون که عصا نداره .

خلاصه با کلی تعریف که این آقا جون هست و داره تعزیه بازی می کنه . ولی دخترم قبول نمی کرد و می گفت آقا جون که کمرش خم نیست .

آقا جون هم که رو صورتش رو گرفته بود و نمی شد صورتش رو ببینی .

هر کاری کردم قانع نشد که اون آقا جونه.

بعد گفت مامان کی بهمون تغذیه می دن گفتم تغذیه چرا ؟گفت خودت گفتی می خوایم بریم تغذیه . کلی خندیدم و گفتم مامان من گفتم تعزیه نه تغذیه .

یه نیم ساعتی اونجا بودیم چون ظهر نخوابیده بود و خوابش می اومد و به قول خودش از تغذیه هم خبری نبود گفت بریم خونه و با هم برگشتیم خونه آقا جون.

آقا جون

اولی هم دایی جانه

اینم آقا جونه که عبای مشکی پوشیده

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (7)

مامانی درسا
15 دی 91 3:33
ای جوونم بچم تغذیه میخواسته خوب ........ عزیزمی چقده شیرینی شما گل دختر .......
مامان ریحان عسلی
15 دی 91 17:43
سلام
مروارتون همه ی سال ...عکس آخری خیلی خوشگل شده


مروای شما هم همه سال.
پویا تم
15 دی 91 19:04
سلام گلم باید عکس فاطمه جون رو ایمیل کنید برام ..نه عزیزم کیفیتش پایین نمیاد..برای ریسه ی عکس هم عکستون رو ایمیل کنید من براتون می ذارم ...خواهش می کنم عزیزم این چه حرفیه خوشحال می شم سوال کنید...هر سوال دیگه ای داشتید بپرسید.منتظر عکسهای گلتون هستم
مریم
15 دی 91 22:30
خصوصیت نیومده؟؟؟؟
بابای دوقلوها
16 دی 91 19:20
سلام
عزاداریهاتون قبول باشه

ای بابا. خوب تغذیه هم میدادن خب
فاطمه گلی رو کلی معطل کردید بعدشم تغضیه نمیدین؟؟؟

خدا داداش و پدر بزرگوارتون رو حفظ کنه

ای جووونم. اینم که خوشگل خانومه


ممنونم عزاداریهای شما هم قبول باشه .
چکارکنم بچه ام تعزیه رو با تغذیه اشتباه گرفته بود.
ممنون عمو جون خدا عزیزای شما هم براتون نگه داره.
مامان ریحان عسلی
16 دی 91 22:56
http://temparti.blogfa.com/ توی پیوندای روزانه ام هم هست نوشتم از طراحی تا چاپ همون وب نی نی پارتیه دیگه پویا تم خودت بگرد
مادر کوثر
25 دی 91 9:03
چه مراسم جالبی مرسی مامانی استفاده کردیم
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به بهار می باشد