فاطمهفاطمه، تا این لحظه: 16 سال و 1 ماه و 18 روز سن داره

بهار

خاطرات چیز هایی هستن که هیچ وقت نمیتوان آن ها را فراموش کرد چون در فراموش نشدنی ترین جای ذهن ما هستند

اتفاقات این چند روزه

1391/10/17 22:35
نویسنده : fateme
293 بازدید
اشتراک گذاری

سلام دوستای خوبم ؛ خیلی دلم براتون تنگ شده .

الان اومدم خونه آقام اینا و از کامپیوتر اونا استفاده می کنم .

یه خبر خوب نیشخندنیشخندقراره بابای فاطمه برام لپ تاپ بخره ؛ امروز اومد خونه و بهم گفت سفارش دادم تهران قراره فردا بفرسته . واااااااااااااای منو می گی از خوشحالی داشتم بال در می آوردم  دیگه از دست این کامپیوتر راحت شدم که هر روز خراب می شد.

تو این مدت اتفاقایی افتاده که سر فرصت همه اش رو براتون تعریف می کنم.

فقط همین براتون بگم که تو این دو هفته اخیر فاطمه مریض بود و من هر روز توی این دکتر و اون دکتر بودم .

سه دوره آنتی بیوتیک خورد ولی خوب نشد . سه روزه داروهاش رو قطع کردم و دیگه بهش دارو نمی دم.

بچه ام خیلی لاغر شده و اصلا" اشتها نداره . به زور بهش غذا میدم اونم در حد سه چهار قاشق. هر کاریش می کنم شیر پاستوریزه نمی خوره . نمی دونم چکار کنم که شیر بخوره . همه نوع شیر رو امتحان کردم ؛ می گه خوش طعم نیست من نمی خورم.

یک هفته فاطمه مهد نرفت و روز شنبه فرستادمش چون می خواستن براشون جشن شب یلدا بگیرن و با این مراسم آشناشون کنن.

17آذر خونه عمه بتی سفره حضرت رقیه بود . جاتون خالی خیلی با صفا بود . برای همه ی دوستان دعا کردم نمی گم که اسم یکی یکی شما رو به زبون آوردم ولی برای همه شما دعا کردم مخصوصا" برای دوتا از دوستام که خدا اونا رو صاحب فرزند کنه . نمی گم که خدا دعای منه بنده ی گناهکار رو قبول کرده ولی چند روز پیش به وب یکیشون رفتم و دیدم یه پست گذاشته و بارداره . خیلی خوشحال شدم و برای اون یکی دوستم هم آرزو می کنم که خدا دامن اونم سبز کنه . البته اگه دست از نا امیدی برداره .(دوست گلم اگه این پست رو می خونی باید متوجه بشی که باخودت هستم)

25محرم روضه خونه عمه بتی تموم شد و از اول صفر خونه دختر خاله بابا روضه شروع شد و چون که فاطمه جون مریض بود من نتونستم برم فقط دو شب رفتم .

 

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (4)

هیراد و عمه لیلاش
3 دی 91 21:44
*سلام ، امیدوارم یلدا بشما خوش گذشته باشه * من در مسابقه سوگواره محرم اتلیه سها به رای شما نیاز دارم لطفا به وبلاگم بیایید ادرس مسابقه لینک در قسمت پست ثابت میباشد قول میدم ٣٠ ثانیه بیشتر از وقت نازنینتونو نگیره منتظرکمکتون هستم دوستای خوبم راستی اگر قبلا به کوچولوی دیگه ای رای دادید میتونید دوباره برید و به هیراد جون رای بدید
ستاره زندگی
7 دی 91 11:17
لپ تاپ مبارک خانمی ایشالله زودی بیارن وتند تند بهمون سر بزنی
ستاره زندگی
7 دی 91 11:17
دوست داریم در جشن تولد ستاره خانم شما هم باشید.
مامان ریحان عسلی
7 دی 91 17:35
سلام لب تاپت مبارک خوشحالوم بالاخره بدستت رسید واپیچههههههههههه می گوما حالا که تو ایقد حاجت روا هسی نه یه وقت برگرده رو ما وییییییییییی بخدا مو بچه داروممممممممممممممم بیل تا یکی بزرگ کنم
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به بهار می باشد