فاطمهفاطمه، تا این لحظه: 16 سال و 1 ماه و 18 روز سن داره

بهار

خاطرات چیز هایی هستن که هیچ وقت نمیتوان آن ها را فراموش کرد چون در فراموش نشدنی ترین جای ذهن ما هستند

تغییر قالب

1391/11/2 16:36
نویسنده : fateme
237 بازدید
اشتراک گذاری

از دیشب تا حالا وبلاگم خراب شده بود .

تموم پستایی که نوشته بودم رفته بود گوشه وبلاگ . هر کاری می کردم درست نمی شد .

به یکی از دوستام اس ام اس دادم و گفتم این مشکل برام پیش اومده .

اونم با وجود این که گرفتار بود ولی بهم گفت که قالب وبلاگ رو عوض کنم شاید درست بشه .

منم همین کار رو کردم و خوشبختانه درست شد.

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (8)

علی
2 بهمن 91 19:18
مبارکه

فکر کنم خودش درست میشد حالا

ولی به هر حال اینم خوشگله
ا
کی انتخاب کرد حالا؟؟؟


مامانش
maryam
3 بهمن 91 0:06
قالب جدید مبارک


مرسی عزیزم.
مریم--------❤
3 بهمن 91 14:28
خدارو شکر
عموی محیط بان
3 بهمن 91 16:52
سلام به مامانی وبابایی نی نی ناز و مهربون من عموی محیط بانم شمارو دعوت میکنم به طرح بزرگ"هر کودک یک درخت"به مناسبت هفته منابع طبیعی و روزدرختکاری15اسفند منتظرتونماگه به سلامتی فرزندمون اهمیت می دیم پس بیایم تا حد توانمون نه بیشترء در حفظ طبیعت کوشا باشیم باید بدونیم که.کودکان آسیب پذیرترین گروه سنی به آلودگی هوایند. لطفا در اطلاع رسانی شریک باشید
مامان شایان
4 بهمن 91 16:12
عزیزم وبلاگتون خیلی قشنگ و جذابه. من کیلیپ برای تولد و جشن دندونی و نامزدی و عقد و هر مناسبتی که باشه درست می کنم. که می تونید تو جشن پخش کنید و یا به عنوان هدیه و یا سورپرایز به دوست و یا هر عزیزی که دوست دارید هدیه بدبد.یا به صورت یک آرشیو عکس که همراه با آهنگ های شاد هست برا خدتون استفاده کنید. هر جا باشید مشکلی نیست. اگه دوست داشتید لطفا با من تبادل لینک کنید. خوشحال می شم.
dj stress
6 بهمن 91 16:54
سلام-وبلاگ خوبو جالبي داري...منم يه وبلاگ دارم از هر چيزي که تو اين دنيا هس که خيلي قشنگه رو گلچين کردم وتو وبلاگم گذاشتم*****دوسداشتي سري بزن...قول ميدم بدت نياد.اگرم دوشتداستي که تبادل لينک هم کنيم WWW.DJSTRESS.BLOGFA.COM
fardin
6 بهمن 91 16:55
سلام-وبلاگ خوبو جالبي داري...منم يه وبلاگ دارم از هر چيزي که تو اين دنيا هس که خيلي قشنگه رو گلچين کردم وتو وبلاگم گذاشتم*****دوسداشتي سري بزن...قول ميدم بدت نياد.اگرم دوشتداستي که تبادل لينک هم کنيم
پرهام
9 بهمن 91 19:45
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به بهار می باشد