فاطمهفاطمه، تا این لحظه: 16 سال و 1 ماه و 19 روز سن داره

بهار

خاطرات چیز هایی هستن که هیچ وقت نمیتوان آن ها را فراموش کرد چون در فراموش نشدنی ترین جای ذهن ما هستند

گربه پشمالو

1392/2/18 23:55
نویسنده : fateme
651 بازدید
اشتراک گذاری

در مورد گربه قبلا" بهتون گفته بودم که صدف (دختر برادر زن عمو ــ چقدر طولانی شدزباننیشخند)قرار بود گربه بخره .

موقع انتخاب گربه فاطمه هم باهاشون رفته بود . فاطمه خانم هم پیله کرده بود که منم گربه می خوام.از ما انکار و از فاطمه اصرار.افسوس

امشب گربه اومده بود خونه ی عمو کریم مهمونی . ما هم رفتیم برای دیدن گربه . لبخند

فاطمه رفت و کنار گربه نشست . من طوری نگاهش کردم که یعنی بهش دست نزن .عصبانی

ولی فاطمه بی توجه به نگاه من اونو گذاشت رو پاهاش و نازش می کشید.منم........نگران اون گربه کثیفه ، نجسه ......... زن برادر زن عموش وقتی منو دید گفت نگران نباش همین حالا از دامپزشکی آوردیمش . نگران

خلاصه من که زورم به فاطمه نرسید ، دیدم داره باهاش بازی می کنه رفتم دوربین رو آوردم و ازش عکس گرفتم.

بعد که اومدیم خونه اول لباساش رو عوض کردم بعد دستاش رو با صابون شستم.

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (10)

مامان ریحان عسلی
19 اردیبهشت 92 0:24
می بینم که خون ( فاطمه ) بر شمشیر ( مامانش) پیروز شد آخی چقدم خوشگله
مامان رومینا
19 اردیبهشت 92 10:32
تا یه چند وقت دیگه به شما گیر میده مثل گربه صبا واسم بخریدخصوصی دارید


آره درست گفتی فعلا" تموم فکرو ذکرش گربه شده.
پرهام ومامانش
19 اردیبهشت 92 23:33
چه بامزست
maryam
20 اردیبهشت 92 15:51
سلام مامان فاطمه .این گربه اینقدر نازه که من هم هوس کردم برم گربه بخرم چه برسه به فاطمه....................


آره عزیزم خوشگل بود ولی راستش بخوای من هم از گربه می ترسم و هم اینکه می گم کثیف و نجسه .
مامان امیر مهدی
21 اردیبهشت 92 17:13
خصوصی
مریم--------❤
22 اردیبهشت 92 13:15
چه گربه خوشگلی منم دلم خواست فاطمه دختر مهربونیه و همه حیوونارو دوس داره
مریم--------❤
22 اردیبهشت 92 13:16
مواظب باشینآخه پشم و موی گربه مریضی داره


مو که دیگه نمیلومش دسش بزنه . ولی به قول خوشون ماهی 85هزار تومن می دن می برنش دامپزشکی سی چک اپ.(اینا هم خوشی زده زیر دلشون)
مریم--------❤
23 اردیبهشت 92 13:18
کاشکی مو جی ای گولی کو بیوم
والله یکی نی سی مو ماهی 2 هزار تومن خرج کو


هانه خدا بده شانس . ای گولی کو هم شانسش بیشتر مان.
مریم--------❤
23 اردیبهشت 92 13:19
میگوما چه جوابی داده بودی؟


جواب کامنتای که سیم ناده بیدی
مریم--------❤
23 اردیبهشت 92 13:20
خصوصی داری
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به بهار می باشد