فاطمهفاطمه، تا این لحظه: 16 سال و 1 ماه و 12 روز سن داره

بهار

خاطرات چیز هایی هستن که هیچ وقت نمیتوان آن ها را فراموش کرد چون در فراموش نشدنی ترین جای ذهن ما هستند

سرویس مدرسه

1392/9/24 22:36
نویسنده : fateme
326 بازدید
اشتراک گذاری

سلام دوستان گلم ؛ ببخشید دیر به دیر می آم.

آخرش بعد از سه ماه موفق شدم برای فاطمه سرویس بگیرم. اینم به خاطر خاله اش (مامان یاس) بود . اون بهش گفت خانم سرویسی که یاس باهاش می ره اینقدر خوشگله ؛ با بچه ها خیلی مهربونه ؛ باهاشون حرف می زنه ؛ براشون آهنگ می ذاره .................. بعد به فاطمه گفت می خوای بیاد سرویس تو هم بشه اونم قبول کرد . منم بهش گفتم من نمی تونم باهات بیام باید خودت تنها باهاش بری و اونم قبول کرد.

از روز شنبه فاطمه با خاله نسرین می ره مدرسه و می آد.

بهم می گه مامان خیلی خوبه من در حیاط سوار ماشین می شم می رم مدرسه بعد در مدرسه سوار ماشین می شم می آم در حیاط پیاده می شم . دیگه نمی خواد اینقد تا خیابون راه برم بعد تاکسی بگیری بریم مدرسه. خدا را شکر که این دو روزه راضی بوده.

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (6)

مامان آناهیتا
24 آذر 92 23:11
سلام عزیزم ، پس برای همین فاطمه خانم توی کوچه گریه می کرد پس خسته شده بود از پیاده رفتن . عزیزم چهارشنبه بود داشتم می رفتم مهد اناهیتا توی کوچه بودم فاطمه رو دیدم همراه با شما با این نشون دست شما یه جعبه شیرینی بود اومد بهتون سلام کنم و اشنایی بدم دیدم اینقدر فاطمه گریه می کنه و حسابی شما هم ناراحت هستید برای همین نخواستم اولین دیدارمون اینطوری باشه عزیز خاله لباس مهدت خیلی بهت میاد ناز شدی .
♥ مامی ملودی جون ♥
25 آذر 92 0:21
خوب خداروشکر کم کم دیگه مستقل تر میشه انشا الله
مامان نادیا و نلیا
25 آذر 92 20:24
سلام عزیزم .بله دیگه منم دیر به دیر آپ میکنمچه خوب که تو ای سرما سرویسیش کردی و خدا رو شکر که خودشم راضیه ببوسش
(زهره)مامان فاطمه
27 آذر 92 7:55
کار خوبی کردی مامانی .ایشااله که فاطمه جونم تا پایان سال تحصیلی از سرویس راضی باشه
عشق یعنی
27 آذر 92 8:57
خدا رو شکر که با همه چی به راحتی کنار میاد و شرایط و دوست داره
مامان رومینا
27 آذر 92 13:22
همه لحظه های پایانی پاییزت ، پر از خش خش آرزوهای قشنگ در آغاز زمستان، بهار آرزوهایت هرگز زمستانی مباد پیشاپیش یلدا مبارک [بوسه][بوسه]
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به بهار می باشد