فاطمهفاطمه، تا این لحظه: 16 سال و 1 ماه و 13 روز سن داره

بهار

خاطرات چیز هایی هستن که هیچ وقت نمیتوان آن ها را فراموش کرد چون در فراموش نشدنی ترین جای ذهن ما هستند

تولد امام جواد(ع)

1392/2/31 0:13
نویسنده : fateme
365 بازدید
اشتراک گذاری

 

دقیقا" غروب سال86بود که خواهرم یه خبر خوبی بهم داد که توی زندگیم بهترین خبری بود که شنیدم و تا زنده ام یادم نمی ره.

بعد از ظهر بود که خواهرم از من خون گرفت و برد آزمایشگاه برای انجام تست بارداری. داشتن اذان مغرب می گفتن که خواهرم خبر مثبت شدن جواب آزمایش رو تلفنی به من داد.

من بعد از هفت سال انتظار در چنین روزی (البته سال قمری) صاحب فرزند شدم .

خدایا همین طور که منو در این روز خوشحال کردی همه ی اونایی که انتظار چنین روزی رو می کشن خوشحال و شاد کن.

یا امام رضا(ع) تو را به جوادت قسم هر کسی که طالب فرزنده به اون فرزند سالم و صالحی عطا کن.

یا امام جواد(ع) همین طور که حاجت منو برآورده کردی و من صاحب فرزند شدم تو رو واسطه قرار می دم و ازت می خوام که دوست خوبم که داره دوران درمانش رو می گذرونه رو شاد کنی.

من هر سال چنین روزی شیرینی می خرم و می برم مسجد . امسال دیر رسیدم مسجد به خاطر همین یه جعبه کیک خریدم و بین همسایه ها تقسیم کردم.

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (9)

مامان رومینا
31 اردیبهشت 92 0:57
الهی امین
♥ مامي ملودي جون ♥
31 اردیبهشت 92 9:58
آمين انشا الله خدا به هر كس كه لايقه يه دونه از فرشته اي پاكش و بده


انشاالله
مریم--------❤
31 اردیبهشت 92 10:10
سلام.
چه خبر خوبیتولد امام جواد مبارک باشه


ممنونم عزیزم
مامان سپهر
31 اردیبهشت 92 13:54
سلام به مامان فاطمه عیدتون مبارک....انشاالله خدا فاطمه جون رو واستون حفظ کنه....انشاالله هر چی از خدا میخواهید بهتون بده از جمله سلامتی فاطمه جون


ممنونم از دعای خیرتون
مامان آناهیتا
31 اردیبهشت 92 16:08
الهی آمین .


خانم این رولت های خوشمزه رو از کجا خریدی دلفین ؟


نه خانمم از تشریفات سر کوچمون خریدم(سه راه فرودگاه)
asal
31 اردیبهشت 92 17:29
سلام وبلاگ خیلی خیلی خیلی خوبی دارید اگه اشکالی نداره به وب منم سر بزنید www.asaljj.niniweblog.com که این وبلاگ در مورد کاردستی با وسایل دور ریختنی و ........ هست که دوست دارم اومدید نظر خیلی بدید و اینم وب بعدی که میتونید باهاش به گیلان سفر کنید اینم ادرس www.asalweblog.niniweblog.com که اگه نظر ندید بی وفایید . من عسل 12 ساله بیای هاا منتظرم


چشم حتما" می آم پیشت عزیزم
شبنم
1 خرداد 92 11:17
بعد از چند سال که از تولد فاطمه می گذره،بازم باید بهت تبریک گفت مامان فاطمه جونم..مبااااارکت باشه که لایق بودی خدا توی اون روز عزیز، با این خبر بی نهایت مسرور کننده اش، دلت رو شاد کنه و بهشت خودش رو زیر پاهای مادریِ تو فرش کنه.. اگر منظورت از اون دوستی که امام جواد رو واسطه قرار دادی که غرزندی بهش بده، من بودم، یه دنیا ازت سپاسگزارم که به یادمی اگر هم منظورت یکی دیگه از دوست هات بوده،آرزو می کنم که به آرزوی قشنگش برسه
ستایش*مامان محمود
1 خرداد 92 19:16
وااای دهنم آب افتاد میگم حالا این تشریفات ک این همه واسه خودش تبلیغ میکنه شیرینیهاش خوشمزن؟بهتردلفینه؟


شیرینیهاش بد نیست .
مامان ریحان
3 خرداد 92 23:35
پس خونه ی شما عاشورین همو شوی که اومده بیدوم عاموم از شیرین تشریفات کیک خریده بید سیم جات خالی خیلی خوشمزه بید
ایشالا خدا سی هر کی که بچه می خواد دعاش بی جواب نذاره و صاحب فرزندش کنه ...آمین


نه جون خونه ی ما سه راه فرودگاه .خونه ی آقام اینا عاشورین.
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به بهار می باشد