فاطمهفاطمه، تا این لحظه: 16 سال و 1 ماه و 19 روز سن داره

بهار

خاطرات چیز هایی هستن که هیچ وقت نمیتوان آن ها را فراموش کرد چون در فراموش نشدنی ترین جای ذهن ما هستند

شروع ترم جدید زبان

1392/2/30 15:43
نویسنده : fateme
499 بازدید
اشتراک گذاری

این سومین باری که می نویسم و مطالب یک مرتبه می پرن.

بعد از یک هفته استراحت ، کلاس زبانت شروع شد.

شروع کلاس از ساعت ده دقیقه به هفت تا ده دقیقه به هشته.

من و فاطمه دیروز ساعت 6 از خونه زدیم بیرون . هوا نسبتا" خوب بود . وقتی رسیدیم میدون امام هنوز تا شروع کلاس وقت داشتیم.

به فاطمه گفتم بیا بریم توی فلکه ازت عکس بگیرم.

اول خانمی کمی بازی کرد و به قول خودش ورزش کرد. منم چند تا عکس ازش گرفتم.

گلی آفتاب چشماش رو اذیت می کرد

 

 

 


پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (9)

ستایش*مامان محمود
30 اردیبهشت 92 20:00
ممنون از نگاه مهربونت و بماافتخاردادیدمنم شمارولینک میکنم عزیزم-بله خودبوشهریم-من ازپستونک گرفتمش. شیرو هنوز نهمگه فاطمه جونم هنوزشیر میخوره


نه شیر نمی خوره ولی توی شیشه شربت بهش می دم تا شیشه نداشته باشه شب نمی خوابه.
پرهام ومامانش
30 اردیبهشت 92 22:31
مثل همیشه خوشگلی فاطمه جون
علی
30 اردیبهشت 92 23:56
سلام

من علی هستم

همون چشمک همیشگی

اومدم بگم شرمنده روم سیاه اگه از طرف من بهتون توهین شده

خجالتم واقعا

وبلاگم هک شده

یه وبلاگ جدید ساختم

توش ازتون معذرت خواهی کردم و یکم از این بغضی که کردمو گفتم

امیدوارم حداقل بیاین بخونین واگه شد به بقیه دوستای که منو میشناسن بگین که هک شدم

بازم شرمنده

یاعلی


علی آدرس وبت رو نذاشتی
چی شده من امروز ظهر اومدم وبت . اون موقع که درست بود . کی این کار رو کرده ؟
مامان رومینا
31 اردیبهشت 92 0:59
آی وروجک تو اون عکسای آخری شیطنت از چشات میباره هادوتای آخری رو خیلی دوست دارم
♥ مامي ملودي جون ♥
31 اردیبهشت 92 9:56
به به مباركه كه كلاس هاي خانوم خانوما شروع شد انشا الله خيلي زود مثل بلبل ميتونه انگليسي حرف بزنه . عكسا و ژستاش هم خيلي ناز بود
مامان رومینا
31 اردیبهشت 92 11:03
شیطنت از چشات میباره ها وروجکمن دوتا عکس آخری رو خیلی دوست دارم
مامان آناهیتا
31 اردیبهشت 92 16:05
سلام عزیزم کلاس زبان می بریش زبانسرا از چند سالگی شروع کردی .

خیلی عکس هات خوشگلن خاله .
پیش درخت بزرگه که ریشه هاش زده بیرون عکس می گرفتی



فاطمه موسسه سفیر لیان می ره . الان یکسال و دو ماهه که کلاس گذاشتمش . از چهار سالگی شروع کرد.
مریم--------❤
1 خرداد 92 14:16
چه خوبه که فاطمه از الان میره کلاس زبان


من که چیزی بلد نیستم بذار بچه از حالا یه چیزی یاد بگیره
مریم--------❤
1 خرداد 92 14:17
عکسها خیلی خوشگلن مهربون
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به بهار می باشد