فاطمهفاطمه، تا این لحظه: 16 سال و 1 ماه و 26 روز سن داره

بهار

خاطرات چیز هایی هستن که هیچ وقت نمیتوان آن ها را فراموش کرد چون در فراموش نشدنی ترین جای ذهن ما هستند

كلاس هشتم زبان(يعني جلسه هشتم)

1391/3/8 16:42
نویسنده : fateme
699 بازدید
اشتراک گذاری

امروز ده دقيقه مونده بود كلاس تموم بشه پشت در ايستاده بودم كه صداي فاطمه مي اومد بلند مي گفت :yesبعدمي گفت :no بعد از اينكه ازكلاس اومد بيرون وداشتيم مي رفتيم خونه بهش گفتم: فاطمه چرا مي گفت يس و نو گفت : تيچر گفت من اسم هر چي گفتم بعد صداي اونو  درمي آرم اگه درست بود بگين يس و اگه اشتباه بود بگين نو ؛ تيچر اسم داگ مي آورد ولي صداي برد(bird) بيرون مي آورد خوب مامان اشتباهه بايد صداي داگ(dog) بده ما هم مي گفتيم noخلاصه بچم برام اينقدر قشنگ تعريف كرد. همون جا يه ماچ آبداريش كردم .ماچماچماچ

وقتي يه رنگي بهشون نشون ميدن همون رنگ روكه مي بينه بهم مي گه . امروز رنگ زرد باهاشون كار كرده بود هر چي زرد تو خونه مي ديد مي گفت: مامان يلو. تشویقتشویق

راستي به آبي كمرنگ هم مي گه بلو كم رنگ.خندهخندهخنده

يكتا دوست فاطمه است ميگه مامان من تو كلاس بايد پيش يكتا بشينم حالا هر كسي اونجانشسته باشه بايد بلند شه تا فاطمه كنار يكتا بشينه

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (4)

مامان ریحان عسلی
8 خرداد 91 17:05
سلام
آفرین به فاطمه جون باهوش و زرنگ
چه آموزشگاهی میری خاله جون
خدا تو رو واسه مامان و بابات حفظ کنه و مرسی از اینکه به ما سر زدید
فاطمه جون چقدر برام آشناست عکسش



سلام خاله جون مرسي از لطف شما . من زبانكده سفير ليان ميرم.خاله جون فكر كنم توي وب رومينا عكس منو ديدي ؛ آخه من دختر دايي باباي رومينا هستم.
مامان رومینا
8 خرداد 91 17:12
ایول به فاطمه.آفرین عزیزم.


مرسي خاله رقيه كجاشو ديدي بايد كلماتو بهت بگه تو هم بخندي.
مامان سارا
9 خرداد 91 18:39
افرین به دخمل گل که انقدر باهوشوزرنگهعزیزم قدر دوستی ها رو خوب بدون و ازشون استفاده کن خاله ای


حتما" خاله جون
بابای دوقلوها
10 خرداد 91 15:55
آفرین به فاطمه گلی با استعداد

بلو کم رنگ خیلی جالب بووود
شیرین عسللللللللللللل


مرسي عمو جون
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به بهار می باشد