فاطمهفاطمه، تا این لحظه: 16 سال و 1 ماه و 26 روز سن داره

بهار

خاطرات چیز هایی هستن که هیچ وقت نمیتوان آن ها را فراموش کرد چون در فراموش نشدنی ترین جای ذهن ما هستند

آبله مرغون

1391/3/9 18:09
نویسنده : fateme
315 بازدید
اشتراک گذاری

ديشب كه از خونه آقا جون برگشتيم خونه  صدات گرفته بود .ناراحت

بابا گفت چرا صداي فاطمه گرفته گفتم حتما" آلرژيه ؛ آخه چند روز پيش هم همين طوري بودي ولي زود خوب شدي. يه نيم ساعت كه گذشت ديدم داري سرفه مي كني . اومدي گفتي مامان من گلو م درد مي كنه . آب بيني هم دارم . نگراننگران

باباش گفت ديدي بچه سرما خورده مي گي آلرژيه .ديدم آره حق با بابا جونه . اوه

خلاصه صبح كه شد وقتي از خواب بيدار شد خوابديدم هنوز سرفه مي كنه و سرفه هاش هم خلط داره . از ساعت 11/30 دقيقه بود كه شروع كردم مطب دكتر زنگ زدن براي نوبتکلافه تا ساعت 12/15دقيقه بود كه منشي گوشي برداشت و بهمون نوبت داد. لبخندلبخند

ساعت 1بود كه رفتيم دكتر .خانم دكتر معاينه اش كرد و گفت چيزي نيست يه سرما خوردگي ساده است آخآخ

بعد يادم اومد كه پسر همسايمون ديروز آبله مرغون گرفته استرس

به خانم دكتر گفتم نكنه فاطمه مي خواد آبله مرغون بگيره استرساسترس

اون هم گفت ممكنه چون الان ويروسش تو هواست و علائم آبله مرغون  سرما خوردگي ساده و تب است. حالا از ظهر كه ما اومديم خونه فاطمه مي گه مامان من كي آبله مرغون مي گيرم .نگران

بهش مي گم مامان خدا نكنه ولي خوب اگه گرفتي زود خوب مي شي. حالا من و فاطمه منتظر آبله مرغون هستيم كه آيا بياد يا نياد.منتظرمنتظرمنتظر

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (6)

مامان سارا
9 خرداد 91 18:36
سلام دوست جونی.فاطمه گلی ایشالا بهتر باشه.ولی اگه ابله مرغون بگیره خوبه چون یه نشونه سلامت اینه که تا وقتی بچه هستیم ابله مرغون بگیریم و هر چی کوچکتر بهترایشالا که زود زود خوب بشه و مامانیش رو نگران نکنه


سلام خاله جون دكتر هم گفت اگه حالا آبله مرغون بگيره خيلي بهتره . به قول معروف هرچه از خدا آيد خوش آيد.
مامان رومینا
9 خرداد 91 20:18
ایشالا که همون سرماخوردگی ساده باشه و آبله مرغان نباشهو زودی خوب شه این خانم خانما


خدا كنه كه سرماخوردگي باشه .ولي تب داره دكتر گفت دو روز تب ميكنه بعد دونه ها مي ريزن بيرون حالا يك روزش گذشت تا ببينيم روز دوم چي مي شه آيا اين دونه ها مي آن بيرو ن يا نه.
مامانی درسا
10 خرداد 91 0:23
سلام سلام صد تا سلام ...... دوست عزیزم ......همانطور که میدانید ما توی مسابقه نی نی شکلک شرکت کردیم ........ حالا رای گیری شروع شده ........ اگه درسا گلی رو قابل میدونید برید به آدرس زیر و توی موضوعات (( مسابقه عکس نی نی )) انتخاب کنید ...... و بهش رای بدین ........ راستی آدرس وبتون فراموش نشه ....... در غیر این صورت رای منظور نمیشه .......
ایده های مامی صدرا و صهبا
آدرس :
http://noruz1391.niniweblog.com/cat6.php


سلام خاله جون من حتما" مي رم و به درسا جون راي مي دم. راستي آيا مي شه به چند نفر راي داد ؟

ساینا
10 خرداد 91 12:42
سلام انشالله که نمیگیره

چهدخمل نازی خدا حفظش کنه


سلام دوست خوبم مرسي از اينكه به وب من سر زديد من خواستم شما رو لينك كنم وقتي وارد وبتون شدم اسمش طهورا عسل مامان بود آيا آدرستون همينه ؟
بابای دوقلوها
10 خرداد 91 16:00
انشالله که آبله مرغوون نمیاد سراغ فاطمه گلی و زود زود سرماخوردگیت خووب میشه


انشا الله
مسافران آسمانی
10 خرداد 91 18:33
خدا نکنه گل دخترمون آبله مرغان بگیره...انشاالله یه سرما خوردگیه ساده هست و زود زود خوب میشه این طلا خانم خوشکل...


منم دعا مي كنم كه سرما خوردگي باشه .تاحالاكه شب دومه خبري ازش نيست.ببينيم فردا چي مي شه.
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به بهار می باشد