فاطمهفاطمه، تا این لحظه: 16 سال و 1 ماه و 25 روز سن داره

بهار

خاطرات چیز هایی هستن که هیچ وقت نمیتوان آن ها را فراموش کرد چون در فراموش نشدنی ترین جای ذهن ما هستند

بدون عنوان

1391/3/10 16:21
نویسنده : fateme
310 بازدید
اشتراک گذاری

امروز فاطمه به خاطراينكه تب داشت به كلاس زبان نرفت . EmoPackv8_092.gifا

به هزار درد سر بهش استامينوفن دادم . گفتم اگه نخوري بايد برات شياف بزارم اونم شربت رو به شياف ترجيح داد يه ربع ساعتي گرفتارش بودم تا يه قاشق شربت خورد pillao.gif.

حالاكمي خيالم راحتهEmoPackv13_011.gif .

من از تب بچه خيلي مي ترسم ديشب تا صبح بيدار بودم و دست بهش مي زدم كه تبش بالا نرهEmoPackv13_012.gif

حالا هم نشسته و داره كار با قيچي انجام مي دهEmoPackv12_034.gif .

توي بازي در خانه يك روز در ميان يه شكلي رو قيچي مي كنن و چسب مي زنن دختر من كار يك ماهشو توي يك ساعت انجام دادEmoPackv6_088.gif

حالا مجبورم برم دوباره براش  براي كلاسش كتاب بخرم .EmoPackv9_081.gif

مراحل كار با قيچي

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

EmoticonEmoticonEmoticonEmoticon

 

 

 

 

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (2)

بابای دوقلوها
10 خرداد 91 16:02
انشالله آبله مرغون که نیومده سراغ فاطمه گلیموون؟؟؟؟؟؟؟؟؟
آفرین فاطمه گلی که کاراتو سریع انجام میدی


خدا رو شكر كه هنوز خبري نيست تا ببينيم فردا چي مي شه .
مسافران آسمانی
10 خرداد 91 18:35
آفرین به این دختر هنرمند...چه دقیق برش داده و منظم هم چسبونده سر جاش...
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به بهار می باشد