فاطمهفاطمه، تا این لحظه: 16 سال و 1 ماه و 27 روز سن داره

بهار

خاطرات چیز هایی هستن که هیچ وقت نمیتوان آن ها را فراموش کرد چون در فراموش نشدنی ترین جای ذهن ما هستند

مهد کودک

1391/5/11 0:35
نویسنده : fateme
304 بازدید
اشتراک گذاری

امروز ظهر بابا اومد دنبالمون که بیایم خونه گفت: بیا بریم گرده (یه نون محلیه) بخریم گفتم باشه بریم .

قبلا" توی اون خیابونی که رفتیم برای گرده آدرس یه مهدکودک بهم داده بودن و خیلی ازش تعریف می کردن منم گفته بودم که برم اونجا رو ببینم اگه تمیز و خوب بود فاطمه رو ببرم اونجا.

داشتم تو ماشین به باباش می گفتم یخورده یواش برو تا این مهد کودکه رو پیداکنم .

بعد فاطمه گفت: برای چی می خوای، گفتم: بایدامسال بری مهد کودک اونم شروع کرد به گریه کردن من نمی خوام برم مهد کودک .

بیا منو ببر اونجایی که با رسول رفتیم (خانه بازی منظورش بود) یادت میآد مامان کجا رو می گم گفتم: آره یادم می آد گفت: همون جا که یه موتور کوچیک دااااااااااشت همونجا که استخر توپش بزرگ بووووووود مامان اونجا که خاله فاطمه بود نمی گما اونجایی رو می گم که سرسره هم دااااااااااشت هی اون می گفت و هی من می گفتم می دونم کجا رو می گی ولی گل خانم ول کن نبود یه ریز داشت می گفت اونجا که فلان چیز داشتااااااااا اونجاییکه ......................

خلاصه اینقد منو عصبانی کرد که بهش گفتم اصلا" مهد کودک نمی برمت خوب شد بعد خندید و گفت : آره مامان حالا خوب شد.

این هم برای دوست جونای بوشهریم:

دلتون نکشه امشو سی شام قیمه باشکر پلو دوروس کردوم .

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (5)

نایسل خانم
11 مرداد 91 0:37
وای چه زبونییی داری این وروجکک چه حافظه خوبی داره


زبونش فقط برای خودمه وقتی جایی می ریم ساکته البته اگه غریبه باشن.
نایسل خانم
11 مرداد 91 0:37
نوش جونتون بوشهری هااااااا


ممنون گلم
مامان ریحان عسلی
11 مرداد 91 0:39
سلام
تو خا کارت همی ین می خی دل ما اووو کونی اواز گرده خریدنت او هم از قیمه درست کردنت خیلی وقتن گرده نخوردم شاید بیشتر از 5 سال باشه
باشه هی بخورین هی دل ما اوو کنید خا نوش جونتون گوشت بشه به تنتون
سیچه نمی خواد مهد بره مهد به ایی خوبی اما اگه نمیره هم زیاد اصرار نکن بیل خوش بخواد ازت



آخیش بیمیروم سیت مو نمی فهمیدوم که 5 سالن گرده نخوردی
ولی وجدانن یه گرده فروشی پیدا کردوم باید از یه روز قبل سفارش بیدی حالا سی فردا سفارش دادوم عکسش سیت می لوم تا یادت بیاد گرده چه شکلین.هه هه هه هه بات شوخی کردوم اومدی بوشهر سیت میخروم.

از وقتیکه یکماه بوردومش خانه ی بازی دیگه میگه مو نمی روم نمی فهموم خسش واویده بید یانه؟


مامي نسيم ( مامان ملودي )
11 مرداد 91 9:38
خانوئمي كدوم مهد حالا مدنظرت بود ؟


راستش بخوای هر چی فکر می کنم اسمش یادم نمی آد.فکر کنم آلزایمر گرفتم .چون تازگیا همه چیز فراموش می کنم.اسمش یادم اومد برات کامنت می زارم.
مامان آزی
11 مرداد 91 19:26
________________________$$$$$$$_______________$$____
________________________$$$$$$$$$$___________$$$$$___
________________________$$$$$$$$$$$________$$$$$$$$__
_________________________$$$$$$$$$$$$____$$$$$$$$$___
__________________________$$$$$$$$$$$__$$$$$$$$$$$$__
_____________________________$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$___
___________________________$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$___
_________________________$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$_____
________________$$$______$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$_______
______________$$$$$$$$_____$$$$$$$$$$$$$$$$$_________
_____________$$$$$$$$$$_____$$$$$$$$_$$$$$___________
___________$$$$$$_$$$$$$$$__$$$$$$$___$$$$___________
__________$$$$$_____$$$$$$$$_$$$$$$____$$$_________
_________$$$$__________$$$$$$$$$$$$$$___$$$________
_______$$$$____________$$$$$$$$$$$$$$___$$$_________
______$$$_________________$$$$$$$$$$$$____$$$$$$_____
__$$$$$$___________________$$$$$$$ I LOVE YOU !!!!!!!!!
درود عزیزم میشه بیای وبلاگ ما برای مسابقه به سوگل و کیانوش کمک کنی؟؟؟


چشم عزیزم حتما" می آم
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به بهار می باشد