فاطمهفاطمه، تا این لحظه: 16 سال و 1 ماه و 15 روز سن داره

بهار

خاطرات چیز هایی هستن که هیچ وقت نمیتوان آن ها را فراموش کرد چون در فراموش نشدنی ترین جای ذهن ما هستند

حالا یه اتفاق خوب

1391/7/14 16:50
نویسنده : fateme
301 بازدید
اشتراک گذاری

امشب دو جا تولد دعوت هستیم .

یکی تولد یکتا ویگانه که خواهرهستن. یکتا دوست کلاس زبان فاطمه است.

یکی هم تولد امیر علی نوه ی خاله صغری همسایه مامان جون اینا.

قراره ما هر دو تا تولد روبریم .

برای یکتا یه بلوز و برای یگانه یه دونه پیراهن و برای امیر علی هم قطار اسباب بازی خریدیم.

امشب که رفتیم تولد فردا براتون عکساش رو می ذارم.

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (6)

مریم--------❤
14 مهر 91 20:56
خوش بگذره


مرسی گلم.
مریم--------❤
14 مهر 91 20:56
حالا سی ماهم کیک بیارین خو


خو مو می خوروم به جای تو. ای خش بید.جات خالی.
مریم--------❤
14 مهر 91 20:56
یکتا و یگانه دوقولو هستن؟


نه یکتا 5سالشه ویگانه 3سال.
شبنم
14 مهر 91 21:28
مامان فاطمه،یعنی تمام دلم لرزید تا پست پایین رو خوندم و دیدم که اخرش فاطمه سالمه!!..یعنی نمی دونید چقدر ترسیدما..خدا رو شکر که بچه اون زیر سالم موند.سعی کن براش یه صدقه بذاری کنار.
تولد هم خوش بگذره..
از اون روز تا حالا به حرف هاتون خیلی فکر کردم...........


خب عزیزم شما وقتی این پست روخوندیدچه حالی شدید ،حالا تصور کن تو اون وضعیت من چه حالی داشتم.
من قبل از اینکه از خونه برم بیرون صدقه انداختم واینهم بابت صدقه بود که بلایی به سرش نیومد.
خیلی حرفا برات دارم .وقت کنم می آم برات مینویسم.
مامان امیرحسین ومحیا
16 مهر 91 11:34
خوش بگذره
مامی نسیم (مامان ملودی )
17 مهر 91 0:55
انشا الله همیشه اتفاقای خوب بیفته و حسابی هم خوش بگذره بهتون
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به بهار می باشد