فاطمهفاطمه، تا این لحظه: 16 سال و 1 ماه و 15 روز سن داره

بهار

خاطرات چیز هایی هستن که هیچ وقت نمیتوان آن ها را فراموش کرد چون در فراموش نشدنی ترین جای ذهن ما هستند

تولد

1391/12/29 16:35
نویسنده : fateme
402 بازدید
اشتراک گذاری

امروز 29 اسفند 91 ،  سال 87 در همین روز ، شب ساعت 10 دقیقه بامداد 87/1/1 دختر زیبا و خوشگلم زمینی شد.http://www.millan.net/minimations/smileys/cheerleader2.gif

بهترین لحظه ی زندگی من دیدن روی ماه تو خوشگلم بود.

هر چند وقتی دنیا اومدی همه می گفتن وااااااااااااااااااای چقدر زشته ، ولی وقتی من نگاهت کردم گفتم زیبا ترین دختر دنیا هستی.

فاطمه همیشه می گه مامان خاله راحیل بهم گفته وقتی من دنیا اومدم خیلی زشت بودم . خاله راست می گه . گفتم نه باهات شوخی می کنه.

خدای خوبم تو را شکر گذارم که منو قابل مادر شدن دونستی . امیدوارم مادر خوبی برای دخترم باشم .

عزیز دلم منو ببخش اگه از دستت عصبانی شدم و رو سرت داد زدم . دیگه دوست ندارم بهم بگی مامان مگه منو دوست نداری که باهام دعوا می کنی. چرا گلم من عاشقتم و تو تموم زندگی منی ولی خب بعضی وقتا خیلی اذیت می کنی و من مجبور می شم باهات دعوا کنم . امیدوارم منو ببخشی.

نازنینم پنج سالگیت رو بهت تبریک می گم. انشاالله صدو بیست ساله بشی نازنینم.


116q7brfc6.gif

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (10)

✿♡✿ مامان و بابای محمدپارسا ✿♡✿
1 فروردین 92 0:50
تولد تولد تولدت مبارک انشالا تولد 120 سالگیت عزیزممممممممممممممم سال نو مبارک
مامان ثنا و ثمین
1 فروردین 92 7:52
صدای خنده ی خدا را میشنوی؟... به آنچه محال میپنداری می خندد... از خدا می خواهم محال ترین آرزوهایت را در روزهای نو اجابت کند. سال نو مبارک تولدت هم مبارکا باشه عسیسم
محمد حسین
1 فروردین 92 9:09
از طرف من تولدش را بهش تبریک بگید
نرگس مامان باران
1 فروردین 92 10:55
سلام عزیزم سال نو مبارک امیدوارم سال جدید سالی پر از خنده و شادی براتون باشه دوستتون دارم
♥ مامي ملودي جون ♥
1 فروردین 92 11:10
الهي فدات بشم اول كه عكس و ديدم گفتم چقده شبيه فاطمه است و الان ميبينم خودشه . خيلي هم ناززززززززززز بوده . چطور دلشون اومد بگن فرشته به اين نازي زشته ؟ گل خاله 5 سالگيت مبارك كم كم بايد بري پيش دبستاني
علی
1 فروردین 92 15:39
سلام عیدتون مبارک تولد اجیمم مبارک ایشالله 120 ساله شه زیر سایه شما
علی
3 فروردین 92 18:53
سلام مجدد تبریک عید و شاد باش خبری ازتون نیست نه از شما نه مامان رومینا گفتم بگم به یادتوننم ایشالله هرجا هستین خوب و خوش و شالم باشین برگشتین بهم سر بزنین یا علی
پرهام ومامانش
6 فروردین 92 23:20
پیام نوروز این است.دوست داشته باشید و زندگی کنید.زمان همیشه از ان شما نیست . . .
دوست خوبم برات بهترین هارو آرزو می کنم
تولدتم مبارک


ممنونم خاله مهربونم
مریم--------❤
15 فروردین 92 20:05


میلاد تو طلوع نور
در قلبی مه گرفته بود نفسی گرم در فضای سرد و غریب
گلی شکفته در نزدیکی بهار
تولد یک شعر دلنشین شعری در واژه های نگاهت و در قافیه های کلامت
تولدت مبارک
اینم هدیه فاطمه کوچولو
http://images.michaels.com/dw/staging/michaels-catalog/large/28662.jpg


مرسی گلم . بابت هدیه ات هم دستت درد نکنه.

مامان آناهیتا
23 فروردین 92 0:33
سلام عزیزم
ببخشید دیر اومدم و تولد رو تبریک بگم

عزیز خاله تولدت مبارک نازنین

به شما مامان مهربون هم تبریک میگم .


مرسی عزیزم
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به بهار می باشد