فاطمهفاطمه، تا این لحظه: 16 سال و 1 ماه و 15 روز سن داره

بهار

خاطرات چیز هایی هستن که هیچ وقت نمیتوان آن ها را فراموش کرد چون در فراموش نشدنی ترین جای ذهن ما هستند

تولد ملودی جون

1392/2/29 13:01
نویسنده : fateme
1,129 بازدید
اشتراک گذاری

پنجشنبه  تولد 92/2/26ملودی جون دوست وبلاگیمون بود.قلب.

مامانش لطف کردن و مارو هم دعوت کردن. من با فاطمه تصمیم گرفتیم که بریم تولد.

دیدن ملودی و مامانش برای اولین بار برام خیلی جالب بود. من عکس ملودی با مامانش رو توی وبلاگ دیده بودم. وقتی ملودی رو دیدم خیلی کوچولو موچولو بود . عکساش که توی وبلاگ دیده بودم خیلی بزرگتر نشون می داد. ولی از نظر قیافه کاملا" شبیه عکسش بود.

ماشاالله خیلی نازی ملودی جون.ماچ

خانمی نمی ذاشت ازش عکس بگیرم. همه اش در حال بازی کردن.

چند تا عکس با فاطمه ازش گرفتم که براتون می ذارمش.

توی تولد یه دوست وبلاگی جدید هم پیدا کردم حدیثه جون مامان پارسا و طاها جون. این دوستمون تازه به جمع وبلاگیا اومده. خیلی زود با هم صمیمی شدیم.

کیک تولدش خیلی خوشگل و خوشمزه بود . خوشمزهمن که کیک خامه ای زیاد نمی خورم ولی دیشب کیکم رو کامل خوردم.

شام هم خیلی خوب بود . فاطمه عاشق ساندویجه ، از وقتی که رفتیم می گفت مامان کی ساندویج می دن. وقتی شام آوردن گفت مامان ساندویج چیه من نگاه کردم بهش گفتم فکر کنم اولویه است . خانم گلم اولویه دوست نداره و گفت من نمی خورم . بهش گفتم حالا یه تیکه کوچولو بخور شاید خوشت اومد . اونم قبول کرد. وقتی خورد گفت مامان اولویه نیست خیلی خوشمزه است. چشش نکنم ساندویجش رو کامل خورد.

از دیشب تا حالا می گه مامان ساندویجی که مامان ملودی درست کرده بود برام درست کن. منم بهش قول دادم که درست کنم . چشمک

روز خوبی بود و خیلی خوش گذشت.لبخند

 

ملودی جون

فاطمه گلی

 

 

اینا هم دوستای جدیدمون طاها کوچولو و پارسا جون

فاطمه به ملودی می گفت که دوربین رو نگاه کنه

آقا پارسا

کیک تولد ملودی جون که خیلی هم خوشمزه بود.

 

 

خانمی داشت شامش رو می خورد.

اینجا هم ملودی خسته از جشن شیشه اش رو برداشته و وسط سالن دراز کشید. عزیزم خستگی توی چهره اش پیدا بود.

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (14)

قالبـهای کودکانه کودک من با عکس کودک شمــا
27 اردیبهشت 92 18:14
سلام عزیزم هزار ماشاا.. به نی نی تون اگه مایلید با عکسهای فرزندتون یه قالب داشته باشید میتونید به وب ما بیاین و بیش از 30 طراحی بینظیر رو در کلبه ما ببینید جای نی نی تون خالی نباشه پیشا1یش قدمتون برچشم
مامان رومینا
28 اردیبهشت 92 11:56
به مدیریت تلگراف زدم واسه رمزاگفت یه کد دادید اینجوری میشه کدشو حذف کن منم هر چی گشتم این کده رو پیدا نکردم
پرهام ومامانش
28 اردیبهشت 92 12:08
همیشه به جشن قدمبزاری فاطمه جونم
علی
28 اردیبهشت 92 13:43
وای وای چه خوشگله اون ملودی!!!! خدا حفظش کنه موهاشو نگا کن عزیزم ادم دوس داره ببوستش فاطمه خانوم مارو داشته باش چه عکسای در چه ژست های گرفته به به عزیز دلم خوش به حالتون امیدوارم همیشه بهتون خوش بگذره
مادر کوثر
28 اردیبهشت 92 14:00
چه عالی دیدار وبلاگی و جشن تولد
مامان قند عسلا
29 اردیبهشت 92 1:19
سلام گرم ما خدمت فاطمه گلی و مامان مهربونش.ممنونیم که به ما سر زدید دوستتون داریم
♥ مامي ملودي جون ♥
29 اردیبهشت 92 11:42
تولد بيست و ششم بودا
♥ مامي ملودي جون ♥
29 اردیبهشت 92 11:45
عزيزم سيب زميني و تخم مرغ آب پز و كالباس و رنده كردم . بعد نخود فرنگي ، هويج پخته و ذرت و رو بهش اضافه كردم با خيار شور نگيني . كمي فلفل ، آب ليموي تازه ، سس و نمك. البته اگه با مرغ ريش درستش كني هنوز خوشمزه تر ميشه
عروسک خانوم
29 اردیبهشت 92 17:01
تولدش مبارک چه قدر فاطمه گلی خوچجل شده بود
ستایش*مامان محمود
30 اردیبهشت 92 18:30
سلام عزیزم ایشالا همیشه به جشن وشادی باشیدبمون سربزنید خوشحال میشم افتخار میدید تبادل لینک کنیم همشهریم http://yedoneh.niniweblog.com/
مریم--------❤
31 اردیبهشت 92 10:09
سلام تولد ملودی جون مبارک ایشالله تولد 10000000000000 سالگی
سجاد
3 خرداد 92 22:17
سجاد کوچولو و مراسم جشن عقدی دایی علی آپمممممم ، بفرمایین داخل
فاطمه مامان الينا گلينا
5 خرداد 92 15:27
واييييييييييي خوش به حالتون تولد رفتيد .فاطمه جون ما شا ا... خيلي نازي.البته همه فاطمه ها نازند


عزیزم آدرس نذاشتی
علی
14 خرداد 92 0:45
سلام خاله

خیلی وقته منتظرم بیایین بهم سر بزنین

نمیدونم چرا نمیایین

شاید اشتباهی به وبلاگ قبلیم میرین

به وبلاگ جدیدم بیایین

منتظرم


وقتی آدرس برام نمی ذاری چطوری بیام .
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به بهار می باشد