فاطمهفاطمه، تا این لحظه: 16 سال و 1 ماه و 19 روز سن داره

بهار

خاطرات چیز هایی هستن که هیچ وقت نمیتوان آن ها را فراموش کرد چون در فراموش نشدنی ترین جای ذهن ما هستند

جعبه جادوئی

1391/7/22 14:20
نویسنده : fateme
266 بازدید
اشتراک گذاری

توی مهدکودک به فاطمه وبقیه بچه ها گفته بودن یه جعبه جادوئی داریم که هرکسی بچه خوبی باشه از توش یه جایزه بیرون می آد و بهش میدیم.

منم که رفته بودم برای این جعبه جادویی کتاب خریده بودم که بهشون بدن.

امروز در جعبه جادوئی بازشده بود و از داخلش کادو برای بچه ها در اومده بود .

اینم کادوی فاطمه یه دون مسواک

اینم کار دستی که دختر گلم درست کرده به قول خودش ما خمیر ها رو دایره می کردیم و خانم مربی اونا رو چسب می زد.یه دونه شاخکش هم افتاده.

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (6)

خاله جون
22 مهر 91 17:03
سلام عزیزم.
وااااااااااااااای چه کاردستی خوشملی درست کردی خانمی آآآآآآآآآآآآآآآآآآفریییییییییییییییین


ممنونم خاله جون
مریم--------❤
22 مهر 91 18:17

آفرین فاطمه خانوم هنرمند
مبارکت باشه


مرسی گلم
مامان رومینا
22 مهر 91 20:04
چ بامزه ست کاردستیه


وقتی دیدمش کلی ذوق کردم .
خاله ی مهربون
23 مهر 91 21:10
درود بر شما
وبلاگ جالب بود.خوشحال می شوم به وبلاگ من هم سر بزنید


سلام ممنون که به وب ماسر زدید من شما رو لینک کردم حتما" بهتون سرمی زنم.
مامان ریحان عسلی
24 مهر 91 23:40
مریم (مامان آرینا)
6 آبان 91 1:37
مبارکت باشه خاله
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به بهار می باشد