فاطمهفاطمه، تا این لحظه: 16 سال و 1 ماه و 19 روز سن داره

بهار

خاطرات چیز هایی هستن که هیچ وقت نمیتوان آن ها را فراموش کرد چون در فراموش نشدنی ترین جای ذهن ما هستند

عکس

1391/10/17 22:50
نویسنده : fateme
812 بازدید
اشتراک گذاری

قبلا" نوشته بودم که 17 آذر عمه بتی سفره حضرت رقیه (ع) داشت .

چند تا عکس گرفته بودم که براتون می ذارم.

سفره حضرت رقیه(ع)

فاطمه و رومینا (عکسشون خوب نشد آخه رومینا نمی نشست)

اینم رومینا جون توی حیاط ننه بزرگ

فاطمه شال پونه رو پوشید اونم با هزار التماس از پونه جون که شالش رو بده فاطمه سرش کنه

اینجا هم کنار دیده و ذوق کرده توی دستش گرفته و داره بهم نشون می ده(کنارـ ک رو با ضمه بخونید یه نوع میوه جنوبه)

اینجا هم داشتی شعرهای مهد کودکت رو برام می خوندی

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (22)

مریم--------❤
17 دی 91 23:26
چه عکسای خوشگلی
به به دو تا دخملی خوشگلموماناشون کجان؟
یهههههههههههههههههههههههه
کنار....موهم خواستومصدیقه اینا(خواهروم)تو حیاطشون دارنالبته ما هم داریم ولی مال وانا خیلی خوشمزه ترن شبیه مال شمان
برو خصوصی


موماناشون از بس از صبح کار کرده بیدن خسته و کوفته بیدن .
ایشاالله عید که اومدین کنارا هم رسیده.می تونی نوش جان کنی.
پرهام
17 دی 91 23:43
مامان ریحان عسلی
18 دی 91 10:57
سلام
چشمانمان روشن به جمال بهار و رومینا جون
ای جونم کُنار
خصوصی


هنوز کنار نیومده . ای درختکو هم کنار ببمبویین.
دم عید کنار می آد.
حالا اگه نبیدی جات می خوروم و یادت می کونوم.
علی
18 دی 91 14:06
سلام من اومدم ممنونم اون روزا نبودم بهم سر زدیند و اومدین ونظر دادین الان اومدم خوشحال میشم بازم بهم سر بزنین منتظرم
مامان کوثری
18 دی 91 19:39
سلام گلم ممنونم من رو قابل دونستید اومدین وبمX هزینه ها کلی هست پک کل طراحی 20 تومن هست شما فقط لیبل رو میخواین؟چرا؟:
مامان امیر مهدی
19 دی 91 1:05
قبول باشه گلم ایشالا حضرت رقیه پشت و پناهش
راستی منم ؟آپم ما هم سفره حضرت رقیه داشتیم


ممنونم از شما هم قبول باشه.
مامان ثنا و ثمین
19 دی 91 1:49
قبول باشه


ممنونم عزیزم
علی
19 دی 91 15:36
قبول باشه

به به خاله!!!!!!!!!!!چه عجب به نت هم اومدی

شوحی کردم
خوشحالم هستین هنوز
بیشتر بهم سر بزنین


ممنونم علی آقا
علی
19 دی 91 15:41
راستی دیدم همه از کنار گفتن گفتم منم بگم

جونوم کنار
مینم که کنار هشتی تو عکسا

موهوم کنار

دیدم همه اینطوری نوشتن منم سعی کردم به زبون شما بنویسم

راستی این دخمله کی فاطمه میشه؟؟؟؟


وای علی خیلی خندیدم . ولی بازم نتونسته بودی مثل خودمون بنویسی.
خبهر کسی یه لهجه ای داره .من با چند تا از همشهریام بوشهری با هم صحبت می کنیم.
دختر کوچولوه نوه خواهر شوهرمه (دختر پسر عمه فاطمه)اسمش رومیناست.
پرهام
19 دی 91 15:50
سلام
لینک شدی عزیزم


ممنونم گلم
علی
19 دی 91 15:52
گفتی ریاضی گفتم اینو بهتون بگم

وای ما یه استادی داریم همین جلسه اول حال همه رو گرفت
جلسه دوم گفت نصفتون میفتین
حقیقا منم خب از ریاضی سر در نمیارم زیاد و دیدم که دیگه افتادنم حتمی
چنان اذیتش کردم که هر جلسه میگفت شما اگه نیایی هم غیبت نمیخوری
میخواستم نرم هرجلسه به زور دوستام منو میبردن
میگفتن بی تو این کلاس مثل جهنمه
خلاصه هر جلسه کرکر خنده بود
راستش دوشنبه هم امتحانشو داشتم
رفتم در سالن انتحانا دیدم هستش یه لحظه چشمش به چشمم خورد پیش خودش گفت حالا نوبت منه ولبخندی زد
منم در کمال پر رویی نگاش کردم واومدم بیرون
گفت اقای.....بیا امتحان مگه نداری
منم همون طوری که میرفتم بیرون داد زدم استاد حذفش میکنم

دوستام که امتحان داشتن میگفتن تا آخر امتحان اخماش توهم بوده



راستی بیشتر دوستام میگفتن چنان امتحانی گرفته که یک نفر هم قبول نشه
و احتمالا سال بعد 90 درصد بچه ها دوباره با من هستن


مگه تا پایان ترم هم می تونید درساتون رو حذف کنید .ما که قبلا" می رفتیم فقط تو حذف اضافه می تونستیم درسی رو حذف کنیم.یا وسط ترم هم اگه بودحذف پزشکی می کردیم.
مریم--------❤
19 دی 91 17:31
ولی بوشهریا خوشگل ترین مردم ایرانن...
جدی میگوم....مو اومدوم تهرون میدونوم. همه جی ایران دیدوم بخدا به پای بوشهریا نمیرسن
به اندازه ما دختر پسر خوشگل ندارن


حالا شدی دختر خوب .آفرین هیچ کی مثل بوشهریا نمیشن.


مریم--------❤
19 دی 91 17:31
ها عاموها مردم خود شهر بوشهر بد تیپو خصیصن


مریم می کوشومت فقط دسوم بهت نرسه. خفت می کونوم. حالا سی بوشهریا ایطوری می گی باشه سیت داروم.
مریم--------❤
19 دی 91 17:32
نه عاموها شما مو نگوفتم در مورد شما سیش
علی
20 دی 91 0:03
سلام قبول باشه قران میخونین منم دعا کنین فردا امتحان دارم راستش خاله برگشتم کرمانشاه وقتم ازاد بود تند تند همه رو خوندم وتمومش کردم وقتی تموم شد مطمئن شدم که بار اول هم کامل و درست خوندم نمیدونم چه صلاحی بود که شک کنم و دوباره بخونم البته چند بار حس کردم که تو بعضی سوره ها ارتباطی خاص دارم برقرار میکنم که اونبار این ارتباط رو نداشتم ولی خلاصه تموم شد خدایش برا شما وفاطمه هم مخصوص دعا کردم البته حقیقتا بیشتر فاطمه مرسی که به فکرمین التماس دعا
علی
20 دی 91 0:20
فکر کنم شما ملی خوندین
ازاد اگه سر جلسه نری و امضا نکنین حذف میشه خود به خود
راستی ببخشید بلد نبود بوشهری بحرفم
من مثل شما فقط تقلید کردم


خدا هم رومینا رو حفظ کنه براتون یعنی برای پدر مادرش


مرسی سر زدین
بازم بیایین

نه من دانشگاه آزاد درس خوندم.



ولی علی آقا بازم نتونستی مثل ما حرف بزنی.



مامان امیر مهدی
20 دی 91 1:34
عزیزم ممنون که اومدی
مامان ریحان عسلی
20 دی 91 10:23
سلام تلگرافت خوندی؟ امروز روز رای گیریه
علی
20 دی 91 11:01
سلام

خاله ساعت 2 امتحان دارم و گیر کردم

خاله میگم روزی دو حزب میخوندم مثل جدولی که دادین
بعد رفتم کرمانشاه 10 روز بیکار بودم روزی چندحزب بیشتر خوندم

میدونم طبق جدول نشد ولی پرسیدم از روحانی گفت مشکل نداره
بهش گفتم ختم قران شرکت کردم وباید روزی دو حزب بخوانم
گفت اصل بر خوانده شدنه

ببخشید که زود تر تموم شد
من محرمم خوندمش و یادم افتاد کامل بود
نگران نباشین
دعام کنین


اشکال نداره هدف ختم قرآن بوده .
امیدوارم که امتحانت رو خوب بدی.موفق باشی.
بابای دوقلوها
20 دی 91 12:25
سلام
چه دخملیای خوشگلی
ماشالله به فاطمه گلی
هر رووز خوشگلتر از دیرووز
خدا حفظش کنه
سفره هم قبول باشه

کنار سهم ما هم بذارید کنار


چشم عمو جون تا کنارا برسن سهم شما هم می ذارم کنار و چون نیستی خودم به جاتون می خورم.
♥ مامي ملودي جون ♥
30 دی 91 10:15
قبول باشه . عكس آخر آدم ياد فيلم عندي ميوفته هههههههه


اگه کمی موهاش بلند تر بود بیشتر بهشون شبیه می شد.
هندیا خودشون رو به درخت می چسبونن دختر من خودش رو به میله چسبونده.


مریم--------❤
3 بهمن 91 14:36
میگما برو تو نت ای دوتا آهنگ هیفا وهبی بیگیر خیلی قشنگن
Malket-Gamal-El-Kowan
Bade-Bakek
راستی کانی چهارم گرانیت دوستوم سیم داد
همانیت بود.ولی نمرش او گرفت دیگه


آهنگ لبخند خدا که نادوم رو وبوم هسیش؟
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به بهار می باشد