فاطمهفاطمه، تا این لحظه: 16 سال و 1 ماه و 18 روز سن داره

بهار

خاطرات چیز هایی هستن که هیچ وقت نمیتوان آن ها را فراموش کرد چون در فراموش نشدنی ترین جای ذهن ما هستند

ترم زمستان کلاس زبان

1391/10/20 22:49
نویسنده : fateme
309 بازدید
اشتراک گذاری

در مورد کلاس زبان فاطمه خیلی وقته براش یادداشتی نذاشتم .

فاطمه ترم پاییز رو تموم کرد و دوره AC رو تموم کرد . AC پنج ترم بود .

حالا ترم زمستون شروع شده و کلاسای PCEکه دوازه ترم میشه شروع کرده .

این ترم  PCE1  رو شروع کرده . توی این ترم بهشون جمله های کوتاه یاد می دن. مثلا" من مسواک می زنم.

اسم من فاطمه است. و...........

جالب اینجاست که هر چیزی می شنوه همون رو می گه چون نوشتن بلد نیست و هر چی تیچرشون بهشون می گه اونا حفظ می کنن .

امروز قبل از اینکه ببرمش کلاس داشتم باهاش کار می کردم و شعرهایی که یادشون داده بودن رو با هم می خوندیم. I CAN FIND THEM _ YAY آی دن فاین دم یهههههههههههه

هر چی بهش می گم آی کن اون می گه نه تیچر گفته آی دن. خلاصه هر کاری کردم قبول نکرد.

روز دوشنبه داشتم می بردمش کلاس بهم گفت که مامان تیچر اسم منو بلد نیست گفتم چرا گفت آخه به من می گه فاطی . اسم من فاطمه است نه فاطی.خندیدم و گفتم نه اسمت رو اشتباه نمی گه اون کامل اسمت رو صدا نمی زنه گفت پس چرا اسم یکتا رو درست می گه ولی به من می گه فاطی . فکر می کرد که فاطی یه اسم دیگه ایه . منم رفتم به تیچرش گفتم که اسمش رو کامل صدا بزن و بهش بگو فاطمه اون فکر می کنه اسمش رو بلد نیستی به خاطر همین بهش می گی فاطی.

بعضی وقتا می آد عروسکاش رو ردیف می ذاره و خودش می شه تیچر تموم حرکات تیچرشون رو انجام می ده و ازشون می پرسه بعد هم بهشون می گه وری گود گلی (اسم عروسکیه که خیلی دوستش داره)

خب سرتون رو درد آوردم اینم داستان کلاس زبانش.

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (4)

مامان پريا
20 دی 91 23:59
سلام مامان مهربون.من قبلا يه بارازوبتون بازديدكردم و اگه اشتباه نكنم واستون نظرگذاشتم.خوشحال ميشم دوستاي خوبي واسه هم باشيم.دخترمن كلاس اوله واسمش پرياست.اسم وبلاگش پري نازم هست.خوشحال ميشم ماروقابل بدونيد وبهمون سربزنيد.روي ماه فاطمه روازطرف من ببوسيد.ممنونم


سلام عزیزم ؛ ممنون که به ما سر زدید .
خوشحال می شم که جزء دوستای من بشید ولی عزیزم آدرس رو برام نذاشتی .
اگه می شه آدرستون رو بذارید تا به وبتون بیام .
مرسی گلم.
مامان ریحان عسلی
21 دی 91 10:18
سلام
ایشالا که تو این دوره هم وفق باشی فاطمه گلی


ممنونم خاله ی خوبم
محمد حسین
21 دی 91 19:37
سلام من شما را لینک کردم لطفا شماهم من را با نام قاصدک پانوق وآدرس mohamadhossein20.mihanblog.com
لینک کنید با تشکر


سلام آقا محمد حسین منم شما رو لینک کردم.
علی
23 دی 91 16:29
ایشالله این دوره هم موفق بشی فاطمه جان خیلی باحال نوشته بودی خاله لذت بردم
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به بهار می باشد