فاطمهفاطمه، تا این لحظه: 16 سال و 1 ماه و 19 روز سن داره

بهار

خاطرات چیز هایی هستن که هیچ وقت نمیتوان آن ها را فراموش کرد چون در فراموش نشدنی ترین جای ذهن ما هستند

تغییر دکور اتاق فاطمه

1391/11/18 14:00
نویسنده : fateme
348 بازدید
اشتراک گذاری

سلام دوستای گلم . امیدوارم که همگی خوب و خوش باشید.

الان چهار روزه که گرفتار اتاق خانمی شدم . تموم وسایلش رو جابجا کردم . فکر کنم دیسک کمر گرفتم . چون کمرم خیلی درد می کنه .

ولی به خاطر دختر گلم که ذوق می کرد داره اتاقش کیتی می شه گفتم اشکال نداره .کمد و تخت و میز و....... جابجا کردم و تموم عروسکاش رو جمع کردم فقط یه چند تایی براش گذاشتم اونا رو هم چیدم توی کمد و بهش گفتم هر وقت خواستی بر می داری بازی می کنی و بعد می ذاری سر جاش.

برای گرد گیری اتاقش هم کمک کرد و تقریبا" یه شیشه پاک کن رو فقط روی میز کامپیوتر . در کمدش خالی کرد . تازه روی دیوار هم شیشه پاک کن می زد میگفت مامان دیوارا هم کثیفن باید تمیزش کنم.

خلاصه اونم برای خودش سر گرم بود.

الان فکر کنم پنج روزی می شه که توی اتاق فاطمه هستم . البته کارای ریز ریزش مونده . امروز از صبح فقط داشتم جای بر چسپ ها رو پاک می کردم . رفتم تو اینترنت و برای پاک کردن جای بر چسپ ها سرچ کردم و نوشته بود با سرکه تمیز می شه . و این کار رو کردم ولی دستام درد گرفت .

هر سال قبل از عید که می خواستم اتاق فاطمه رو تمیز کنم کار یک روز بود ولی نمی دونم چرا الان اینقدر طول کشید.به هر حال تموم شد.

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (8)

پرهام
16 بهمن 91 11:58
علی
16 بهمن 91 15:20
مبارکه پستت کامل شد خبرم کن با یه پست ویه اهنگ اپم بیا بخون و گوش بده و نظر بده
مامان رومینا
16 بهمن 91 19:12
به به من عااااااااااااااشق این کارامخشته نباشی زن دایی.میگفتی منو رومینا میومدیم کمکتمنتظر عکسای دکور جدید اتاق فاطمه هستیم


بر عکس من ؛ اصلا" دوست ندارم ولی مجبورم که انجام بدم . قرار بود بگم بیان برام تمیز کنن ولی وقتی فرش اتاق فاطمه که شسته بود دیدم پشیمون شدم چون اصلا" تمیز نشسته بود .
مامان پريا
17 بهمن 91 0:45
سلام مامان مهربون.خسته نباشي.اتاق جديد مبارك ايشالابه شادي وسلامتي.فاطمه جون رو ببوسيد


ممنونم عزیزم فکر کنم پنج روزی می شه گرفتار اتاقشم ولی هنوز کارای خورده ریزه داره . دو روزه گرفتار چسپهای روی کمدش هستم.
پرهام
18 بهمن 91 11:06
بسلامتی
خسته نباشین



ممنونم عزیزم
علی
20 بهمن 91 22:59
خسته نباشی


ممنونم
مادر کوثر
21 بهمن 91 8:10


به به به

عکس اتاق خوشگل شده رو هم بزارید


چشم حتما"
مامان ریحان عسلی
23 بهمن 91 18:12
سلام
خسته نباشی
مبارک باشه بی صبرانه منتظر دیدن عکسهاش هستم
واسه پرده چیکار کردی ؟



اگه خدا بخواد شاید چهارشنبه با خواهر شوهرم رفتیم شیراز . توی بازار وکیل بهم آدرس دادن گفتن اونجا پرده داره.
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به بهار می باشد