فاطمهفاطمه، تا این لحظه: 16 سال و 1 ماه و 9 روز سن داره

بهار

خاطرات چیز هایی هستن که هیچ وقت نمیتوان آن ها را فراموش کرد چون در فراموش نشدنی ترین جای ذهن ما هستند

نمایشگاه گل و گیاه

1391/11/23 22:16
نویسنده : fateme
353 بازدید
اشتراک گذاری

روز پنج شنبه با عمه زری و عمه بتی و پونه رفتیم نمایشگاه گل و گیاه و لوازم خانگی .

طبق معمول همه چیز تکراری . یه سری مبل و سرویس خواب و قالی و قاب ..............

قسمت گل و گیاه هم کاکتوسای قشنگی داشت که عمه بتی سه تا از اونا رو خرید . البته گلهای فصلی هم آورده بودن که خیلی قشنگن ولی برای اسفند ماه خوبه چون بعد از اون خشک می شن .

به قول عمه زری دیدن بهتر از ندیدنه . یه دوری زدیم و بر گشتیم خونه ننه بزرگ . چون عمه سهیلا باهامون نیومد.

فاطمه دو تا مقوا خریده بود با چسب و قیچی آورده بود تا پونه براش کتاب درست کنه بعد از تقریبا" یک ساعتی فاطمه اومد و کتابش رو نشون داد و پونه هم براش نقاشی کشیده بود و اسم فاطمه رو بالای اون نوشته بود . عکسش رو می ذارم و به اسم فاطمه دقت کنید که چطوری نوشته شده . پونه کلاس اول دبستانه.

رومینا هم اونجا بود و می خواست مداد رنگیهای فاطمه رو برداره و فاطمه هم که روی وسایلش حساسه و به کسی نمی ده اونا رو از رومینا می گرفت و اون بیچاره هم گریه می کرد .

 

امروز خاله راحیل زنگ زد و گفت : کارت تولد فاطمه را طراحی کرده ما هم رفتیم نگاه کردیم خیلی قشنگ شده بود قراره بقیه لیبلها و ریسه هایی که می خواستم رو فردا برام درست کنه به خاطر اینکه  دیگه وقت نداره و می خواد بره چون آخر هفته کلاساش شروع می شه.

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (20)

پرهام
22 بهمن 91 10:49
علی
22 بهمن 91 12:45
از همین تریبون پیشاپیش تبریک میگم تولدتت رو اجی کوچولو

اولین نفر شدم ها
تقریبا 1ماه و8 روز روزدتر


ممنونم علی آقا
علی
22 بهمن 91 12:46
الوووو نظرم اومد یا پاک شد/؟؟؟؟
maryam
22 بهمن 91 23:07
سلام بر مامان فاطمه .حالتون خوبه؟حال دختر گلت چطوره؟ ببخش اگه یه چند وقتی نتونستم بیام پیشتون.مگه تولد فاطمه خانم کی هست؟


سلام عزیزم ، خوبی ؟ امتحانت چکار کردی ؟ انشاالله که خوب داده باشی و منتظر شنیدن قبولیت هستم. موفق باشی .
فاطمه یک فروردین بدنیا اومده ولی می خوام براش آخر اسفند تولد بگیرم چون اکثرا" توی عید میرن مسافرت .هر سال براش کیک می گرفتم و برای یادگاری ازش عکس می گرفتم دعوتی نداشتم فقط خانواده خودم و خانواده شوهرم می اومدن. حالا می خوام دوستاش رو دعوت کنم.تا بهش خوش بگذره.
مامان ریحان عسلی
23 بهمن 91 18:08
سلام
خوبه که خواهرت داره بهت کمک می کنه آخی فاطمه چطوری دلت اومد گریه ی رومینا رو در بیاری


کاراش انجام داد خیلی قشنگ شده فقط باید ببرم برای چاپ.
جشنواره تولید کتابهای صوتی کودکان
24 بهمن 91 11:38
دوست بزرگوار فاطمه ی عزیز برآنیم تا بزرگترین کتابخانه صوتی برای کودکان و نوجوانان ، بویژه کودکان نابینا را ایجاد کنیم .برای این کار، کافی است یک یا چندین کتاب مناسب کودکان و نوجوانان را انتخاب کرده، آن را بازخوانی نموه و فایل صوتی را برای ما ارسال نمائید و یا اینکه یکی از قصه ها ،داستانها و متل های محلی خود را با زبان و لهجه خود ضبط و به این جشنواره ارسال نمائید.بدین ترتیب شما علاوه بر اینکه در یک حرکت فرهنگی عظیم سهیم شده اید، بی هیچ هزینه ای جزو پدیدآورندگان کتاب کودک می شوید و همچنین در راه حفظ فرهنگ ، زبان و یا لهجه محلی خود گامی بزرگ را می پیمائید. از شما بزرگوار رسما دعوت به عمل می آید تا در اجرای این جشنواره ، درخواست " همکار افتخاری" ما را پذیرا باشید و با اطلاع رسانی یا هرگونه اقدامی که خود صلاح می دانید، یاری مان نمائید.
maryam
24 بهمن 91 14:34
سلام عزیزم امتحان هم بد نبود.هرچی خدا بخواد.اما شما واسم دعا کن که قبول شم.دقیقا روز اول عید به دنیا اومده یا شناسنامشو 1 فروردین گرفتید؟پیشاپیش تولدش مبارک انشاالله که تولد 120سالگیشو بگیری.............


ممنونم عزیزم بابت تبریکت.
فاطمه قرار بود 27 اسفند بدنیا بیاد یعنی سزارین کنم اونم به خاطر مشکل فشار خون که پیدا کرده بودم ولی با دکترم که صحبت کردم گفتم دخترم گناه داره به خاطر سه روز سنش یکسال بزرگتر بشه اونم گفت اگه برات مشکلی پیش نیومد 29 فروردین ساعت 12 شب می برمت اتاق عمل و اون موقع می شه یک فروردین و همین کار رو کرد و فاطمه دقیقا" 10 دقیقه بامداد یک فروردین به دنیا اومد . خیلی با حال بود مگه نه.
عزیزم هنوز وب نذاشتی؟
مامان رومینا
24 بهمن 91 15:33
آره بابا نمایشگاه لوازم خانگیش که چیزی نداشت ولی گل و گیاهش بد نبود منم دوتا گل گرفتم گذاشتم رو اپن خوشگل شدن
مامان آناهیتا
24 بهمن 91 23:28
سلام عزیزم تکراری رو خوب اومدی
پس در تدارکات تولد هستی خوش باشی همیشه


آره عزیزم تا حالا براش تولد نگرفتم هر سال یه کیک می گرفتم فقط خانواده خودم و خانواده شوهرم بودن ولی امسال می خوام بچه ها ی هم سن و سال خودش رو دعوت کنم .
علی
24 بهمن 91 23:59
ممنونم برای اعتمادت خاله ایشالله بهت خوش بگذره دیدنی های شیراز زیاده برف بازی هم کنین خاله ایشالله به سلامتی برین وبیایین منتظرتونم یا علی
مامان علی خوشتیپ
25 بهمن 91 11:52
همیشه به نمایشگاه...البته ایشاالله از این به بعد تکراری نباشن الهی فداش من عاشق غلط املایی بچه هام
نرگس مامان باران
26 بهمن 91 1:49
____*##########* __*############## __################ _##################_________*####* __##################_____*########## __##################___*############# ___#################*_###############* ____#################################* ______############################### _______############################# ________=########################## __________######################## ___________*##################### ____________*################## _____________*############### _______________############# ________________########## ________________=#######* _________________###### __________________#### __________________### ___________________# ولنتاین مبارک
maryam
26 بهمن 91 11:31
سلام مامان فاطمه خوب هستید اگه خدا بخواد امروز عصر میرم مشهد اومدم که خداحافظی کنم و بگم ممکنه چند روزی نتونم بهتون سر بزنم


سلام زیارتت قبول باشه . ما رو از دعای خیرتون فراموش نکنید.
علی
26 بهمن 91 21:01
اومدم بگم ایشالله خوش بگذره

خواستم بدونین به یادتون هستم


ممنونم که به فکرم بودین.
علی
27 بهمن 91 21:31
اخه چرا اینطوری میشه مسافرت هاتون صدقه بزارین بدین بقیه هم براتون بزارن بعد برین ناراحت شدم به خدا 2 باره شیراز میرین خراب میشه ایشالله فاطمه چیزیش نباشه
علی
28 بهمن 91 11:46
خاله فاطمه خوبه؟؟؟؟؟ به یاش بودم وبراش دعا هم کردم بهم خبر بدین حالش چطوره؟؟ خودتون خوبین؟؟بهتر شدین؟؟
علی
28 بهمن 91 18:39
ایشالله همیشه سالم وسر بلند باشین خدارو شکر که خوبین
علی
28 بهمن 91 18:40
خاله فردا میریزین حساب کمکتون رو؟؟؟




آره می ریزم و بهت خبر می دم.
تارا
28 بهمن 91 22:23
...........|""""""""""""""" " """"""""|\|_ ...........|......*اينم وسيله * بيا ....|||"|""\___ ...........|________________ _ |||_|___|) ...........!(@)'(@)""""**!(@ )(@)***!(@) منتظرمااااااااا بدو بيا
رنگارنگ
28 بهمن 91 22:29
سلام مامان فاطمه عزیز ممنون از ابراز لطفتون دخترتون بسیار زیباست، مامان خوش ذوقی هم داره که براش خاطراتشو ثبت می کنه. وبلاگ قشنگی دارید. قیمت یکسری از اقلام با تم هلوکیتی را خواسته بودید دوست عزیز البته قابل شمارو نداره. ریسه صورتی 15.000 تومان خوش آمدگویی 4.000 تومان کیتی پشت چسبدار بسته 5 تایی 3.500 تومان فوتک 900 تومان خلال بزرگ بسته 6تایی 2.800 تومان نی بسته 6 تایی 2.000 تومان دستمال سفره بسته 20تایی 6.500 تومان برای ثبت سفارش لطفا با شماره 9944880-0919 تماس بگیرید.
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به بهار می باشد