فاطمهفاطمه، تا این لحظه: 16 سال و 1 ماه و 18 روز سن داره

بهار

خاطرات چیز هایی هستن که هیچ وقت نمیتوان آن ها را فراموش کرد چون در فراموش نشدنی ترین جای ذهن ما هستند

زلزله

1392/1/20 23:00
نویسنده : fateme
270 بازدید
اشتراک گذاری

امروز بعد از ظهر فکر کنم ساعت چهار و نیم بود که خوابیده بودم یک مرتبه زمین لرزید از جا بلند شدم و دوباره متوجه زمین لرزه شدم . به برادرم گفتم زلزله ست گفت فکر کنم برای بار سوم دیگه تکون خوردن زمین مشخص بود و پنکه و لوسترا  هم تکون می خوردن. اومدم فاطمه رو بغل کنم برم بیرون دیدم دیگه خبری نشد.

امروز منو فاطمه رفته بودیم خونه آقا جون اینا . بعد بابای فاطمه اومد و گفت که متوجه زلزله شدید . گفتیم آره . زنگ زد به دوستش که رئیس هلال احمره و اون گفت روستا اطراف بوشهر زلزله زده . روستای کاکی تقریبا" دو ساعت از بوشهر فاصله داره و مر کز زمین لرزه اونجا بوده .

بر اساس گزارشایی که صدا و سیمای بوشهر می ده تا حالا 32نفر کشته و 850 نفر زخمی شدن . روستای شنبه ار توابع کاکی 80% تخریب داشته .

بوشهر سه روز عزای عمومی اعلام کرده.

من از طرف خودم به بازماندگان تسلیت می گم و از خدا می خوام که بهشون صبر بده.

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (9)

مامان یلدا و سروش
21 فروردین 92 0:55
خدا به همشون صبر بده . خیلی مواظب خودتون و دختر نازتون باشین. وب زیبایی دارین و البته فاطمه گلی زیبا تر




ممنونم دوست گلم، ما توی بوشهر هستیم و زلزله روستای اطراف اومده . ولی ما هم زمین لرزه رو احساس کردیم.

من شما رو لینک می کنم .مرسی که بهمون سر زدید.

اگه می شه لطف کنید آدرستون رو برام بذارید.
مادر کوثر
21 فروردین 92 7:50
سلام عزیزم
دیشب خبر زلزله رو شنیدم
ابراز همدردی ما رو هم پذیرا باشید



ممنونم از ابراز همدردیتون عزیزم.
مامان سارا
21 فروردین 92 14:00
وای خداروشکر که برای شما اتفاقی نیافتاده ، نگران دوستای بوشهری بودیم
با مامانی نی نی وبلاگی دنبال خبر بودیم .
خدا به خانواده قربانیان صبر بده و به شما و همه بوشهریها سلامتی »*
مراقب خودتون باشید .
البته اولین باری هست که اومدم وبلاگتون .
دوست داشتید به ما هم سر بزنید


مرسی از اینکه به فکر ما بوشهریا بودید .
ما تو بوشهر هستیم و زلزله روستای اطراف اتفاق افتاده ولی ما هم متوجه لرزش زمین شدیم.
ممنون دوست گلم که به وبمون اومدید و ابراز همدردی نمودید .
عزیزم حتما" به شما سر می زنم و شما رو لینک می کنم.
امیدوارم دوستای خوبی برای هم باشیم.
مامان سارا
21 فروردین 92 14:01
راستی کیان تو مسابقه جشنواره نوروزی اتلیه سها شرکت کرده
اگه دوست داشتین حتما لطفا به سایت زیر بروید و به کیان بی نظیر امتیاز 5 رو بدهید
http://soha.torgheh.ir/festival/festivalPage.php?festival=6



من به کیان جون رای دادم .
ستاره زندگی
21 فروردین 92 14:38
سلام خوشحالم که سالم هستید.همش فکرتون بودم


ممنونم عزیزم که به فکر مائید . شکر خدا ما سالم هستیم.
مامانی درسا
21 فروردین 92 15:09
عزیز دلم خوشحالم که سلامتین ....... انشاالله همیشه در پناه حق سلامت باشین ......این حادثه ناگوار رو از صمیم قلبم بهتون تسلیت میگم


ممنونم از لطف شما .
مریم
21 فروردین 92 16:36
سلام به مامان فاطمه. خدارو شکر که شما سالم هستید .خدا به همه ی زلزله زده ها صبر بده.من که خودم توی استان کرمان زندگی میکنم و تقریبا سالی یه زلزله وحشتناک رو حس میکنیم.ما کرمانی ها حال و هوای این روزهای مردم بوشهر رو خوب درک میکنیم خیلی وحشتناکه.شاید باورتون نشه که از بهمن 1391 که یه زلزله وحشتناک اومد بیشتر مواقع بدنم میلرزه و توی فکر زلزله هستم و هر روز سایت ژئوفیزیک تهران رو چک میکنم

سلام مریم جون ؛ مرسی که به فکرمون بودی .
علی
21 فروردین 92 17:13
سلام

من الان کلاس ریاضی داشتم تو کلاس دوستام گفتن
که بوشهر زلزله اومده بدو اومدم کافی نت

خداروشکر که شما خوبین

خدا صبر بده بازماندگان و خسارت دیده هارو

خاله میگن تلوزیون گفته 18 نفر کشته داده تا الان؟؟؟

واقعا که


من تا شب نتمو وصل میکنم و شب بهتون سر میزنم



اینجور که صدا و سیمای بوشهر اعلام کرده 37 کشته و 850 نفر زخمی داشته.ما خوبیم زلزله روستای اطراف بوشهر اومده و تقریبا" دو ساعتی با بوشهر فاصله داره .به هر جهت اونا هم همشهریای ما هستن .ممنونم از همدردیت.
مامان آرینا مو فرفری
30 فروردین 92 16:17
خبر تکان دهنده ائی بود وقتی شنیدم خیلی ناراحت شدم امیدوارم دیگه هیچ کجای ایران از این اتفاقات نداشته باشیم.
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به بهار می باشد