فاطمهفاطمه، تا این لحظه: 16 سال و 1 ماه و 19 روز سن داره

بهار

خاطرات چیز هایی هستن که هیچ وقت نمیتوان آن ها را فراموش کرد چون در فراموش نشدنی ترین جای ذهن ما هستند

گربه

1392/1/30 15:36
نویسنده : fateme
450 بازدید
اشتراک گذاری

یه منچ براش خریدم همه اش می گه بیا بازی کنیم ، بازی کردنش هم همه اش جر زدنه .عینک

می آد تاس رو بر می داره شش رو تودستش می گیره می ذارتش رو زمین می گه مامان دیدی من شش آوردم. چشمک

خلاصه تا آخر بازی همین طوره . بعدش نوبت مار و پله است . خانمی از پله میره بالا ولی از تو دهن مار نمی آد پایین . منم که از خدامه زود بازی تموم بشه می گم اشکال نداره.

تو بازی همه اش شش می آره . داشتیم مار پله بازی می کردیم باید دو می آورد که برنده بشه . هی تاس می انداخت دو نمی آورد گفت پس چرا دو نمی افته منم گفتم از روش خودت اسفاده کن.نیشخند

صبح با هم رفتیم خونه عموش طبقه پایین.

به پسر عموش گفت رضا بیا با هم منچ بازی کنیم . شروع کردن به بازی که حدیث دختر عموش زنگ زد که برن دنبالش بیارنش خونه.فاطمه گفت مامان اجازه می دی منم با رضا برم . گفتم برو ولی اذیت نکن.

بعد از نیم ساعتی که گذشت اومدن ؛ دیدم از توی راه پله صداش می آد و همین جور داره با دختر عموش جر و بحث می کنه و می گه منم به بابام می گم برام بخره . خیال باطل

وقتی اومد تو خونه سلام نکرده گفت مامان ما رفتیم یه خونه ای که گربه داشتن . خیلی زیاد بودن . یکیش زرد روشن بود ، یکیش سفید روشن (فکر کنم یه رنگ جدیده) گفت این یکی از همه ی خواهراش بهتر بود. گفتم از کجا فهمیدی . گفت اون آقاهه گفت.فرشته

بعد گفت مامان یکش دمش سیاه بود یکیش هم خاکستری بود . عمو مجید (برادر زن عمو و پسر خاله بابا) سفیدش رو انتخاب کرد که برای صدف (دخترش) بخره. صدف یه کاسکو داشت که هفته گذشته فرار کرد . حالا باباش می خواد براش گربه بخره.

فاطمه می گفت مامان اون گربه خاکستریه اسمش بلو بود من نازش کردم بچه ی خیلی خوبی بود.

مامان گربه ها پلاک داشتن (منظورش شناسنامه بود) شماره تلفن و واکسن هم داشتن ، یه خونه هم داشتن . خلاصه اینقدر با آب و تاب تعریف می کرد بیا و ببین.

همه ی تعریفاش که تموم شد گفت مامان برام یکیش می خری منم ..............تعجبتعجب

چند وقتی می شد یه سگ برام بخر ، آخه تو دست یه دختر تو کوچه دیده بود و مدام می گفت برام سگ بخر می گفتم نمی شه سگ رو تو خونه نگه داریم می گفت خوب یه قفس براش می خریم می ذاریمش در خونمون. تازه خریدن سگ از سرش افتاده بود که امروز شروع کرده که برو برام گربه بخر .

حالا تا کی بگه گربه می خوام خدا می دونه . باید یه جوری از ذهنش پاکش کنم.

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (17)

مامان آرینا مو فرفری
30 فروردین 92 16:24
خواهر و داداش کوچیکم زمانی که کوچولو بودن به حیوونا خیلی علاقه داشتن از بچه گربه بگیر تا خرگوش مرغ و خروس و همستر و...مراقبت می کردن مامانم خیلی حساسیت نشون نمی داد هیچ وقت هم مشکلی براشون پیش نیومد خداروشکر اما الان من جرات نمی کنم آرینا به یه گربه دست بزنه...
خواهر فرناز
30 فروردین 92 17:26
سلام ممنون همین طور سایه شما وهمسرتون بالای سر فاطمه جون باشه خیلی بامزه نوشتین ما هم با فرناز همین طور بازی میکردیم اما الان تو مدرسه دچار مشکل شده خوب بچه ها حاضر نمیشن بهشون جر بزنه اره والا فرنازم هر روز یه چیزی میخواد این دفعه خرگوش وسگ وگربه وزرافه وفیل کوچولوو.... میخواسته جوجه واردکم اضافه کن تا حالا راضی شده خدا بعدش را به خیر بگذرونه
مامان ریحان عسلی
30 فروردین 92 17:42
سلام
مو ای جی تو بیدوم می رفتوم سیش جیجه رنگی می خریدوم


مامانم سیش خرید ولی متاسفانه با زدن نی قیلون تو سرش ضربه مغزیش کرد.
پرهام ومامانش
31 فروردین 92 0:00
_________$$$$$$$$$$ ____________$$$$$$$$$$$ _____________$$$$$$$$$ _____$$$$$$_____$$$$$$$$$$ ____$$$$$$$$__$$$$$$_____$$$ ___$$$$$$$$$$$$$$$$_________$ ___$$$$$$$$$$$$$$$$______$__$ ___$$$$$$$$$$$$$$$$_____$$$_$ ___$$$$$$$$$$$__________$$$_$_____$$ ____$$$$$$$$$____________$$_$$$$_$$$$ ______$$$__$$__$$$______________$$$$ ___________$$____$_______________$ ____________$$____$______________$ _____________$$___$$$__________$$ _______________$$$_$$$$$$_$$$$$ ________________$$____$$_$$$$$ _______________$$$$$___$$$$$$$$$$ _______________$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$ _______________$$_$$$$$$$$$$$$$$__$$ _______________$$__$$$$$$$$$$$___$_$ ______________$$$__$___$$$______$$$$ ______________$$$_$__________$$_$$$$ ______________$$$$$_________$$$$_$_$ _______________$$$$__________$$$__$$ _____$$$$_________$________________$ ___$$$___$$______$$$_____________$$ __$___$$__$$_____$__$$$_____$$__$$ _$$____$___$_______$$$$$$$$$$$$$ _$$_____$___$_____$$$$$_$$___$$$ _$$_____$___$___$$$$____$____$$ __$_____$$__$$$$$$$____$$_$$$$$ __$$_____$___$_$$_____$__$__$$$$$$$$$$$$ ___$_____$$__$_$_____$_$$$__$$__$______$$$ ____$$_________$___$$_$___$$__$$_________$ _____$$_$$$$___$__$$__$__________________$ ______$$____$__$$$____$__________________$ _______$____$__$_______$$______________$$ _______$$$$_$$$_________$$$$$$$__$$$$$$ i love u
مامان امیر مهدی
31 فروردین 92 1:32
ای ول من عاشق منچ هستم ای وااای گربه خیلی بده مریضی میاره تو رو خدا نزار دست بزنه
♥ مامي ملودي جون ♥
31 فروردین 92 11:30
همه اينارو ميگن فرزند سالاري هههههههههههه
مامان رومینا
31 فروردین 92 11:48
عزیزززززززززم کشته مرده اون رنگ جدید کشف شده شم "سفید روشن"
حمزه
31 فروردین 92 22:49
سلام آپمممممممممممممممم بدو بيا نظر درباره متن يادت نره
مامان ریحان عسلی
1 اردیبهشت 92 17:21
مو اینجا کامنت ناده بیدوم پس کوششششششششششششششششش چش کردی راسش بگو


اشتراکوم تموم شده نت نداروم.
مادر کوثر
2 اردیبهشت 92 8:44
عزیزمممممممممممممم امان از این دوران زیبای کودکی جر زدنای منچ خیلی باحال بوووود
علی
3 اردیبهشت 92 9:47
ای جونم چقدر توبلا وشیطونی اجی وای چقدر خندیدم گربه رو کی میخواد گردن بگیره!!! شعر جدید یاس بود برای فاطمه ببخشین دیر به دیر میام شدم مسول بسیج کل دانشگاه فقط نفس کشیدن هم به قولی ندارم!!!!!
مسافران آسمانی
3 اردیبهشت 92 12:50
وااااااااااااااااااااااااای من بچگیام عاشق منچ بازی بودم...
طفلکی مامانم از سرکار که میومد ناهار بهمون میداد باید با من و دوتا داداش کوچیکم منچ بازی میکرد یک حالی هم میداد یاد اون روزا افتادم...
من انقدر از جک و جونورا میترسم ماشااله به فاطمه جون که نمیترسه و تازه میخواد ازشون نگه داری هم بکنه ...شایدم فدا روز ازتون خرسی پلنگی چیزی بخواد...


بعید نیست ممکنه یه چیزی تو همین مایه ها بخواد.
مریم--------❤
3 اردیبهشت 92 20:25
سلام
میگما من کوچیک بودم از بابام قول گرفتم واسم شترمرغ بخرهالبته اون موقع فقط ار شترمرغ اسمشو می دونستم و خیلی دوسش داشتم
منچ بازی کردن و خیلی دوست دارم ولی خوب کلا بعضیا استاد جر زدن هستن اما فاطمه خانوم هنوز یا نگرفته چجور جر بزنه که کسی نفهمه


هنوز شتر مرغ دوست داری. خوبن نگفته بیدی شتر بخر.
مریم--------❤
3 اردیبهشت 92 20:27
به عنوان رنگ سال باید انتخابش کنیم
سفدروشن



ایشاالله سال دیگه اعلام می کنیم سفید روشن رنگ سالن.
مریم--------❤
3 اردیبهشت 92 20:31
خوب حالا گربه که خوبهمن هنوزم عاشق باب اسفنجی هستم با اینکه دیگه.... هر روز صبح 15 دقیقه مونده به 7 تلوزیون شبکه 2 میزارتشصبح ساعت 6 پامیشم همه ی کارا مدرسه رو انجام بدم که زمانی که اون پخش میشه من همه ی کارام تموم شده باشهبتونم نگاش کنم
مامان ریحان عسلی
4 اردیبهشت 92 20:22
هلللللله کی قیلون میکشه بدبخت جیجی کو


آقام با مامانم قیلونی هسن . شکر خدا آقام از بعد عملش دیگه نمی کشه حالا ببینیم زورمون به مامان هم می رسه ترکش بیدیم.
مریم--------❤
7 اردیبهشت 92 18:26
سالم آباد نزدیک بولخیر هن سیچه حالا ای همه تعجب؟
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به بهار می باشد